1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar niet zo goed en duidelijk toch?

    Volgens mij ben ik net een soort tutorial doorgekomen, want ik had hele korte zaakjes die ik moest oplossen, een achtervolging te voet en via daken, etc, maar die waren zo over en verder hoefde ik ze ook niet te ondervragen nog.
     
  2. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, ben kennelijk de enige die het spel niet zooo vind eigenlijk..
    het komt steeds op hetzelfde neer.... sporen zoeken, naar bestemming rijden, ondervragen achtervolgen klaar...

    en wat een verschrikkelijk personage speel je mee.... wat een idioot
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Hate it or Love it game?
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jawel.. elke trede nam nico.

    bedoel je niet een streetcase? daar zijn er 40 van
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou het waren cases die gewoon automatisch gebeurden, elke keer na die flashbacks zeg maar. Ik heb nu net mijn eerste ondervraging gehad maar de game vertelde gewoon welke optie (truth,lie,doubt) ik moest kiezen, neem aan dat dit gewoon nog onder tutorial valt?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat was al duidelijk toen ie werd aangekondigd imo.
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    jep.. die met die vrouw is een tutorial case.

    ben ik de enige die het schieten houterig en vervelend vindt?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  8. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Hm, moest bij de ondervragingen nog wel even wennen aan hoe de mechanics nu precies werken... Had bij de eerste ondervraging op het bureau een paar keer een foute keuze en dan moet je de hele dialogen weer afratelen; beetje irritant.

    Maar verder zit het wel erg goed in elkaar zeg! Mix van adventure (bijna point/click) en gta maar dan met veel meer sfeer! I like!
     
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier bij de Saturn was hij al uitverkocht voor de 360, voor de PS3 lagen er nog 4. Geen E-Plaza hier ook, dus dat wordt hem niet. Soit.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel of ik clue hints uit moet schakelen of niet. Als je het uitschakelt, is het dan niet veel moeilijker? Al is het nu ook weer te makkelijk..
     
  11. Pologhini

    Pologhini Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schieten is idd een beetje vreemd in het begin. alleen ik wil niet direct van houterig spreken. Maar het voelt vreemd aan.
     
  12. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je de hits uitschakelt, wordt het inderdaad moeilijk want dan hoor/ trilt er niks als je vlak bij een verdacht voorwerp bent !
    Ik ga vanavond verder met de game (Hopelijk minder frame laggs) Mja, Fan er bij zetten helpt ook niet.. Moet dus wachten op een patch! :'-(
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het schieten juist heel goed aanvoelen, als je je shotgun gebruikt voelt het echt krachtig aan. Tof dat je ook stukken van die pillaar kan wegknallen. Loop nu in dat politiebureau rond en hoorde net een vrouwenstem 'Oh officer, you are so bad' of zoiets, lachen gek. Erg mooi gemaakt alles .

    Wat ik tot nu toe wel vervelend vind is als je faalt bij een ondervraging en je dus overnieuw moet, dan kun je niks skippen.Dus je krijgt elke keer weer hetzelfde stuk.

    Maar de game is uitverkocht bij de Saturn Groningen joh? Holy crap zeg....ik denk wel dat een hoop van die mensen erop zullen terugkomen want dit is echt geen game voor iedereen. Volgens mij denken een hoop mensen dat ze het geweldig zullen vinden omdat er Rockstar Games staat,maar daar gaan/kunnen mensen de fout in gaan.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde van Homecide

    [SPOILER1]Wist dat het die Temp Bartenter was. Vertrouwde hem al niet toen ik hem interviewde in de bar. En bij een andere moord ging ik ook langs bij een andere bar en toen zei de barman dat die avond daarvoor alleen samen was met een temp bartender. Toen dacht ik al alweer een temp bartender. Zo vet. :D[/SPOILER1]
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Eerste ondervraging al 4x gedaan 8). Ik vind het best lastig om te zien wanneer ze liegen en wanneer niet. Wel jammer dat je sommige zaken niet kan skippen. Vier keer hetzelfde horen is best irritant.
     
  16. smisser

    smisser Girlpower!

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat had ik dus ook in het begin xD
    En tja.... hierna kun je zelf detective worden!!!...

    *sarcastisch*
     
  17. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    goed opletten op onder andere de ogen, kijken ze weg of niet, kijken ze serieus etc. het zijn die kleine dingetjes waar je op moet letten.

    Ik heb tot nu toe alle ondervragingen goed afgerond en alle bewijzen gehad.

    Ben zelf van plan om hem eerst met de hulp voor bewijzen aan, en later nog een keer uitspelen met alles uit.
     
  18. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Ja maar dan nog snap ik het verschil tussen doubt en lie niet echt... Soms is het trial-and-error, en dat voelt nogal vaagjes aan, doet afbreuk aan je gevoel van controle.

    Overigens, ligt het aan mij of lijken veel van de personages op acteurs uit de serie Mad Men? Heb er nu al 3 of 4 gespot!

    EDIT: ha, lang leve google. Inderdaad, Mad Men acteurs. Geweldig!!!
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je 'Lie' kiezen als je echt harde bewijs hebt. Zo niet, dan doubt.

    E: Phew, lang leven start (Log). Zo kan je alles nog even terug lezen wat er was gezegd.
    E2: Krijg je voor elke keer dat je door rood licht rijd een boete oid? Ik merk dat ik nogal op een GTA manier rijd en gewoon door alles heen plank (waardoor ik een metro heb aangereden..). Wat is het nut precies van je sirene? Is het alleen voor de gein of?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  20. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet zeggen dat ik het wel een nadeel vindt dat je nog steeds gewoon verder komt in een zaak als je alle interrogations fout doet en geen bewijs hebt..
    Was beter geweest als ze je de zaak gewoon helemaal opnieuw lieten doen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina