L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Einde van Traffic Desk idd. Streets of LA (Free Roam) heet het dan.

2. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon tussen de cases door of wanneer je van punt A naar punt B moet rijden free roamen.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ten westen van Mc arthur's park. Was aan 't free roamen en daar stond een ? teken bij. Ik dacht een auto, bleek het de LA county art museum te zijn. Tof gedaan :)

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan idd. Maar dan telt alle damage die je maakt etc voor de case mee. :)

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Deze game is wel een nachtmerrie voor autisten, lol.. Staan er juist bekend om dat ze bekende signalen juist niet oppikken :)

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies en dat wil ik niet, verwacht niet superveel te gaan freeroamen hoor. Het is denk ik vooral leuk om de gebieden te bekijken en gebouwen ingaan waar het mogelijk is, maar daar houd het dan ook mee op denk ik.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heb net even 5 minuten lang bij de Tar pits gestaan, beetje langs de olifanten gerend en kijken of ik ergens in die teer kon lopen maar helaas :'-(

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg niks. ;)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik kreeg net een update toen ik de game (disc 2) opstartte?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Waar is dit dan precies? :)

Ik moet zeggen dat het soms nog best lastig is, ik stel een bepaalde vraag en dan krijg ik zo'n simpel en kort antwoord van iemand dat ik echt niet weet of ik nou truth of doubt moet kiezen, een leugen herken je wel vrij gauw vind ik. Maar net ging het bijvoorbeeld om een bepaalde plaats en dit persoon kon zich het niet helemaal herinneren, maar toen Cole de vraag gestelde ging het helemaal niet om een plaats...verwarrend soms.

En die update..

Upon logging into the game via PSN or XBL, you will be prompted to download the update.

Here is a list of noteworthy changes and fixes:

Fixes for several in-game store issues including age-verification for DLC purchases.
    Fixes for minor gameplay bugs and graphical issues.
    Fixes for several minor plot/objective/conversation issues.
    Improvements in stat-tracking and Social-Club integration.

Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Lie kiezen als je het kunt bewijzen met 1 van je clues.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    zo snel :eek: kreeg net de update.

en die plek is bij ehm helemaal naar links, maar niet het hollywood gedeelte zegmaar.
    als je precies vanaf central police station naar links gaat met je pookje. Daar op het einde van de 'wereld' daar zit het.

Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  13. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Even een vraag over het notitieboekje. Als je bij verschillende locations staat er een streep doorheen als ik daar geweest ben, maar bij andere ook weer niet. Betekend dat je dan nog niet alle clues hebt gevonden?

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat klopt.
    Het is een nieuwe of het is een bestaand locatie waar je al geweest bent maar niet alle clues gevonden hebt. :)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Trouwens, in die Lipstick Murder quest hé: [spoiler1]Op een gegeven moment ging je naar een huis waar was ingebroken via een raam. Daarna naar die man gegaan van die vrouw die was vermoord en hem gearresteerd. Toen meteen door gereden naar de echte moordenaar omdat ik zijn nummerplaat had opgezocht in plaats van die man van haar te ondervragen. Nu alleen de vraag, wie had er toen ingebroken in dat huis?

Soms heb ik het idee dat ik nog wel eens wat mis. Ik wil alles weten, ik ben een detective tenennenenenenen![/spoiler1]

Maar nu genoeg detective Fii voor vandaag. 8)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan alleen maar zeggen, speel maar door. ;)
    Maar goed opgelet Detective Fii . ;)

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat ik meestal doe is een vraag stellen, en wanneer ik twijfel of wanneer idd de vraag of antwoord heel raar is druk ik (B) en ga ik naar de volgende vraag, klinkt misschien obvious maar kwam pas na een paar missies erachter dat dit mogelijk was..

18. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ga iedere dag maar 1 of 2 cases spelen, dan blijft het denk langer leuk. Dan kan ik me goed verdiepen in de cases. Als je heel kritisch gaat kijken is het qua gameplay herhalend, maar de cases zijn gewoon zo vet en interessant. Ik vind het een uitdaging om zo veel mogelijk vragen goed te hebben en alle clues te vinden. Iedere case is weer een nieuw verhaal en ben dan razend benieuwd hoe die afloopt.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    :eek:! Ik wist helemaal niet dat dit mogelijk was:lol:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ja, gaat vast verder. Was al bezig met die volgende case. Gestopt bij [spoiler1]Dat ik die vader van dat meisje richting downtown stuur met de politie.[/spoiler1]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina