zal wel even kijken. er is nog iets raars als ik min upnp in schakel hoor ik nat type 2 te hebben maar heb 3
Hahah, daarnet had ik zo'n gold player pack voor 25k gekocht en er zat natuurlijk weer bullshit in, ik dus boos en dacht fok it, ik koop gewoon packs met al me geld ( bijna 100k ). Liep uit tot niks en toen had ik nog maar 7,5k over... bij laaste pakje die ik kon kopen denk ik aub laat er wat inzitten... en toen zat er IF Eto'o in*) Uiteindelijk toch nog winst gemaakt xD
waaat. ik heb meer dan 100 euro uit gegeven(verklaar me maar voor gek). en de beste ik had was if stankovicus.
IF Eto'o . Ja, met coins krijg je betere spelers als met MSP. Serieus, ik heb 20.000 MSP uitgegeven en amper iets gehad .
Ook belachelijk natuurlijk, je betaalt voor hetzelfde product maar krijgt een mindere versie. Ik koop nooit pakjes maar toch
Tja, het is nou eenmaal zo... Maar het zou niet veel schelen of ik was er mee gestopt voor dit jaar Dit is btw me eerste jaar dat ik UT speel, bij deel 12 ga ik gwn Nolife handelen bij begin en dan heb je later veel meer plezier, want nu hebben 90% van me tegenstanders een 85+ Rated team, en dan kom ik met me Cheap ass teams.. Leek me ook veel vetter om met al die IF's te spelen etc.. maar ja dit jaar zit dat er gewoon niet in..
tja ik had het ook beter kunnen doen. ik had in fut 10 wel villa,xavi,puyol,pique en iniesta enzo. maar ik had er net ff 2 met coins wel al beter. verkoop denk ik mijn bundesliga team en ga weer serie a.
een van mijn vrienden had trouwens in het begin van het jaar een pakje gekocht voor 7.5k, en er zaten rooney EN kaka in. Hoeveel mazzel kan je hebben
uit ervaring weet ik gewoon dat je NOOIT pakjes moet kopen Ik heb het veel gedaan maar beste die ik kreeg was IF ramires. Ik ben al een tijdje gestopt met pakjes kopen en mijn coins stijgen toch beter vind ik Ok ja, nu de mark aan het crashen is verdien ik minder makkelijk men coins (dus als iemand een tip heeft PM me xD) het feit dat mijn klose zo goed als nooit kopte was mss door men 5-3-2 opstelling dan? Ik ga nu mss gewoon een ploeg maken met allemaal cheap engelse en dan rooney in de spits, een 4-3-3 opstelling wss. weet wel de rest van men team nog niet, maar in punt zal zowizo rooney staan.
Inderdaad, nu al weer zin in FUT12 . In twee jaar zo'n 300 euro gevangen met FUT10 en FUT11 in totaal, heldengames. Je koopt de modus gratis, stopt er honderd(en) uren in met spelen en handelen tot diep in de nacht met de 59min methode. En dan na een maandje of drie wanneer IEDEREEN speelt je coins verkopen voor de maximale prijs . 02:00 + 59min = Gekke Amerikanen dumpten altijd de duurste spelers voor een paar duizend erop, heerlijk.