Morguh, Ik heb de Orange box voor je evt. Er zitten helaas wel een paar krasjes op, maar zo ver ik weet werkt het spel.. (ik heb alles gespeeld zonder problemen)
Zitten al de spellen die je bij aankoop er nog gewoon bij? Krassen zijn oke zolang ze nog speelbaar zijn en pal natuurlijk ik bied 7,50 stuur je morge pm zit op telefoon
Hoi Hoi, Het betreft 1 disc met daarop alle games. Nadat ik alles heb uitgespeeld is het spel de kast in gegaan. Ik heb net nog gekeken, zitten een paar krassen op maar zoals ik zei ondervond ik geen problemen. Het spel was wel geinstalleerd op mijn hardeschijf. Ik ga akkoord met de 7.50, maar ik kan begrijpen als je het niet koopt. Ik hoor het wel
Heb ik gister al gekocht maar toch bedankt!! nee is goed heb zelf nog lege hoesjes en een printer waar ik uistekend covers kan uitprinten
Wilde je de orange box nou nog overnemen? Je gaf aan dat je een PM zou sturen echter nog niets ontvangen
sorry dutch even vergeten dat ik met iemand anders deal ben aangegaan voor deze game vanwege geen gebruikerskrassen