Geen idee, ik koop toch blind PES2012 dus dat boeit me niet zo heel veel. En met die V3 is het toch allemaal een redelijk complete ervaring.
Ik tel nu vier man ( inclusief mezelf ) die mee willen doen in een PES-toernooi. Dat is nog veel te weinig. Om te voorkomen dat die post over het toernooi op de achtergrond raakt , hier nog even opnieuw:
Heb je het al op Digitaalgras gepolst dan? Oja heb trouwens een zieke entry voor GOTM op PESfan he! http://forums.pesfan.com/showthread.php?t=240704
Het is daar wat stilletjes en daar ga ik polsen als ik hier al een paar meer heb. Dan open ik een toernooi-topic met de deelnemerslijst die ik dan heb. Dan komen er vanzelf wat meer mensen en de rest vraag ik via Xbox in de party en via PM. Wat je goal betreft: Ik ben met name onder de indruk van de mooie opbouw naar de goal toe
Nice, altijd heerlijk die uithalen in PES. Blijf ik geweldig vinden, ook hoe die bal aan het begin via de cornervlag terugkomt.
het is niet nodig, maar zal wel chill zijn als ze bij pes 2012 ook een YTupload ding doen, ben je eindelijk van die crap filmpjes af
YEP doe graag mee! Weet nog niet hoe je een wedstrijd afspreekt, maar heb tegenwoordig wat meer vrije tijd, dus dat moet gewoon lukken
Daar hebben we juist Digitaalgras voor nodig, want daar maken we dan een apart topic voor het maken van afspraken. Daar zet je op welke tijden en dagen ( binnen de deadline ) je kan spelen en zo kom je dan de tijd om te spelen overeen.
Hij gaat er wel mooi in. Maar op zulke goals stem ik nooit in de ''goal van de maand''. Beetje toevalstreffer he, wel heel vet, ;-).
O NO HE DIDN'T! Gewoon ff elke positie bezetten met de beste speler available . 2-1 verloren dankzij 2 korte corners ook nog!
Kom op, jongens, we hebben er nu 5 en we hebben er minstens 8 nodig Ik zal vanavond ook op Xbox LIVE rondkijken naar anderen die mee willen doen.
Hehe nice, opvallende naam is wel Arshavin. Is die gast echt zo goed in deze versie? En waarom heb je niemand links op het middenveld staan?
Goed te weten dat je mee wilt doen. Houdt dit topic in de gaten, want later kom ik ( als het doorgaat ) met een link waar je je moet inschrijven...
Oh zo. Ik vond het ook al vreemd aangezien jij altijd gecharmeerd bent van de wat bescheidener clubs en spelers. En dan kom je opeens hier mee aanzetten.