[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    De (rally)tracks zijn op 4 locaties en dan 8 races ofzo. kan je met Free Race dat die races per locatie aan elkaar worden gelinkt(een geheel?) of lopen de tracks niet in elkaar over?

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Als je goed leest wil JeePee een rally game die geen fouten bevat, die niet zielig is en die voor puristen gemaakt is (pure rally zonder enige tierelantijntjes als Gymkhana, Rallycross of iets dergelijks);) Dat is ook niet erg, ieder zijn mening.

Persoonlijk hoeven al die extraatjes van mij ook niet, maar met de handling van de wagens en co-driver ben ik wel erg tevreden.

3. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5

Nee dat kan niet is Single Race 1 parcour helaas

Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    De langste tracks zijn zo'n 3 minuten lang. De tracks zijn opgemaakt uit een groot web van wegen. Dus de tracks delen kleine stukken tracks. Het was wel leuk geweest als ze alles zouden opengooien dat je soort van free roam mini map krijgt. Nice om je skills te oefenen.

5. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

FF aan het kloten geweest in de arena , is wel grapig heeft alleen weinig met rally temaken maarja ik zal er maar overheen stappen

6. JeePee

JeePee Guest

Dat zeg ik toch niet? :) Prima als een game arcade is hoor. Heb de oude Mcrae games met plezier gespeeld, maar ik zit gewoon met verbazing naar dat filmpje te kijken. Valt toch niet goed te praten dat notes gewoon niet kloppen in een RALLY game? 8) Hij zegt nog net niet links ipv rechts. 'Daar moet je purist voor zijn' :emo:

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    "Blablabla zeur zeur dit hoort niet bij rally spellen."

nou ik vind dit toch aardig vet om een beetje je skills te oefenen en ook zelf een beetje te kloten. natuurlijk had ik ook liever wat langere tracks gehad, maar het is gewoon een complete race game met ook nog dit soort dingen dat vind ik gewoon tof:thumbs:

8. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    En trouwens budje(en andere die hem al hebben) hoe vind je de game??
    Wat zijn de + punten en wat de -
    En wat voor cijfer zou je het geven ../100

9. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hij speelt lekker weg daar nix van gezgd is wel ff wennen maar das met alle race games zo, moet wel zeggen zet hem op Hard want speel zelf op medium en das niet zo moeilijk
    Het enige nadeel dat ik tot op heden ben tegengekomen is het feit dat ik weinig verschil maaakt of je op gravel of op sneeuw rijdt en das wel jammer.
    ik zou de game een 82/100 geven .Goeie game maar zoals je weet had ik liever wat meer ..............................
    de rest laat zich raden

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107

Okee thanks :) het mist een beetje het rally gevoel? Of valt dat nog wel mee?

11. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in het begin de moeilijkste moeilijkheidsgraad kiest (dus als je het voor het eerst opstart) is het nog best lastig. Ben meteen met de Dirt Tour begonnen en werd 2e 4e en 2e. Nog een keer doen om 1e proberen te worden ;)

Edit: En ik heb gewoon goede pacenotes hoor, kun je in het menu instellen. Waarschijnlijk als je een makkelijk niveau kiest als je begint staat het automatisch op simplified ipv complex.

12. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem op medium gezet de eerste x dat ik hem opstarte en toen kreeg ik ook medium pacenotes . Ben nog niet in een menu geweest dus heb daar nix verandert

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb Dirt 3 nog niet kunnen spelen. Maar Het zal je verbazen dat je op sneeuw best goede grip hebt, soms zelfs meer dan op gravel. Op sneeuw heb je spikes op je banden die echt in de sneeuw grijpen. Dus heel veel verschil zou je niet moeten voelen qua tractie.

14. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Game is weer erg tof! Moet nog wel even wennen aan het driften en gymkhana, maar krijg het steeds beter onder de knie. Vind gymkhana wel een toffe toevoeging. Wederom gewoon weer een top racegame voor mij.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    In GT5 was het ook zo idd dat je (het leek in ieder geval zo) op sneeuw meer grip had dan op gravel. Op gravel glij je sowieso wel best snel weg en heb je geen spikes.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gymkhana Mode is awesome! _O_

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem dan op de PC en grafisch is het echt gruwelijk , helemaal op 1920x1080 en de setting op ultra op dx11 !

Ik heb de game ook gekocht gisteren en vind t echt wel een toffe game.
    Het is voor mij even wennen qua besturing , maar als je er eenmaal inzit speelt het echt lekker.

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Zit er weer helemaal in. Echt een supergame. Gaan weer de nodige uurtjes inzitten!
    En ik heb L.A. Noire ook nog liggen.. :+

19. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Eens kijken of ik hem vandaag ergens kan oppikken :)

20. AnonymousVLD

AnonymousVLD Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ben ik de enigste dan die er toch meer van had verwacht zit nu op het einde van seizoen 4 ( laatste seizoen ) maar heb geen zin om te verder te spellen met dirt 2 had ik meer lol

Laatst bewerkt: 23 mei 2011

Deel Deze Pagina