[XOne] Brink

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 29 mei 2009.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt denk ik dat bots gebruikt worden om een server mee te vullen. Dus vaak speel je met 3 andere mensen en dan nog 4 bots erbij.

2. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Okee :) nouja bedankt voor jullie snelle reactie. ik twijfel nog steeds een beetje ;)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind het een supervet spel, maar heb wel een advies. Wacht tot de patch van volgende week. Als de lag dan weg is, vind ik dit spel zeker een aanrader.

Is de lag nog niet weg, dan zou ik hem niet kopen.

4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Of voor rond de 30 euro (als de lag dan nog niet weg is)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan ik je adden dan want ik krijg alleen maar bots te pakken. :mad:

6. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    ik heb nog steeds geen spijt dat ik de game heb gehaald.
    alleen wat je opvalt (niet zozeer storend) is dat als ik een mainframe hack, en dan om me heen kijk of er geen vijand in de buurt is, ik dan een heel ander poppetje ben dan dat ik gemaakt heb??
    zo ben ik ineens middleweight? terwijl ik heavy ben. en heb die helm met spikes die ik nog niet unlocked heb?? zit ik zo mijn best te doen om hem er tof uit te laten zien..krijg ik een random poppetje te zien.
    ook bij het begin filmpje zie ik mijn 2de poppetje i.p.v die ik gekozen heb..

maar voor de rest..top spel..
    ik speel heavy soldier met catling gun, altijd goed...:thumbs:

7. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al gemerkt dat wanneer je een game joint die al even bezig is, dat je dan de look van een bot overneemt net zolang tot er een objective wordt gehaald of er een cutscene speelt. Daarna heb ik altijd de juiste skin

Ik speel trouwens een light medic/engineer met de Kross SMG en een pistol als 2e wapen en ben ook nog op zoek naar een paar medespelers, dus voeg me gerust toe. GT: Nyari

8. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb zojuist een aantal mensen toegevoegd zodat we misschien wat meer met elkaar kunnen spelen omdat het toch meer een objective game is en dat speelt wat fijner vind ik.

9. Poeles

Poeles Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb mijne nog steeds niet binnen:mad:. Wel via zavvi besteld dus ik wist wel dat het even ging duren, maar toch langer dan normaal.

Speel je trouwens bijna altijd met in ieder geval een deel bots? Of zijn het vaak allemaal spelers en alleen even een bot als iemand net leaved? Tegen bots spelen lijkt me namelijk niet zoveel aan.

10. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Met de normale settings speel je altijd met 8 bots en 8 echte spelers.
    Als je big team battle ofzo kiest speel je wel met 16 menselijke spelers.

11. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Update over de komende DLC (die dacht ik gratis gaat zijn) op de Splashdamage site

12. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    burn baby burn!!!8)

13. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    Net even 2 potjes gedaan met de nieuwe update! Heel even lag gehad toen de host ervandoor ging, maar dat was 20 seconde. Voorderest draaide het top!:D

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game nu ook, even online geprobeerd maar volgens mij had ik alleen maar bots erin. Nou is het wel lastig te zien als alle bots ook nog eens bepaalde namen hebben,wat maar zo echt bestaande gamertags kunnen zijn. Hoe weet ik of het echte spelers zijn?

15. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laat ik dit spel maar een 2de kans geven, ben benieuwd.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ging net online, echt gestooooooorde lag gewoon. Schijnt daar ook nog een patch voor te komen, texture loading had toch al gefixt moeten zijn? Echt gelul...er is nog volop texture loading.

17. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk geen last meer van lag gehad sinds de update. Heel even aan het begin van een match soms, maar dat is dan ook alles. :)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Het was bij Free play, net toen ik campaign deed had ik er niet zo'n last van. Veel van mijn vrienden hebben de game ook maar het is gewoon wachten tot ze er allemaal zijn en dan eens flink online spelen. Want het is echt geen spel om singleplayer te doen, tegen bots is echt niks aan vind ik.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    is brink nou eigenlijk meer een singleplayer of een multiplayer game???

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Bij je eigen team staat er een poppetje achter of een ping symbool.
    Pc versie ieg maar dat zal wel zelfde zijn.

Andere team geen idee maar meestal is zoiets toch mirrrored?

Zelfs met een klein beetje lezen (post erboven :+) of googlen kom je er al achter dat dit voor 99% een multiplayer game. Vragen is niks mis mee maar je vraagt wel vaak 5* sec durende google vragen. ;)
    Je speelt met domme en saaie bots en je speelt precies dezelfde maps en objectives e.d. online. Singleplayer doe je alleen met 1 mode een paar keer om wat unlocks te halen. Totaal nutteloos om dit in je eentje te gaan spelen.

*dit hoeft geen correct naar waarheidsgetrouw cijfer te zijn

Laatst bewerkt: 31 mei 2011

Deel Deze Pagina