[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziet er heel goed uit. Maar blijft afwachten. Na modern warfare 2 blijf ik voorzichtig.

Ben ook benieuwd of ze wat nieuws weten te verzinnen.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Indeed!:thumbs:

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep en in A2 racer ook :emo:

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Valt niet tegen die trailer. Je ziet dat het nog steeds de oude vertrouwde engine is maar ze persen er weer net wat meer uit. Setting en verhaal lijken ook weer lekker over the top te zijn

6. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk al iets bekend over die game van Respawn van EA?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee nog niks, misschien dat we op de E3 wat te zien krijgen.

Maar ze zijn ook nog maar net een jaartje bezig heh, verwacht niet dat er al veel aan te zien is nu.
    Ik denk dat pre-production alleen al een jaar duurt als je helemaal van 0 af aan opnieuw moet beginnen

8. Rnd

Rnd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dunno, MW3 of BF3

9. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Trailer ziet er weer goed uit _O_ . Heerlijke over the top achtbaan actie met veel spektakel. Totaal niet vernieuwend, maar dat had ik ook niet verwacht :)

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    MW3 - Micheal Bay achtig, maar is niks mis mee! Hopelijk houdt deze mijn aandacht weer goed vast, ik heb namelijk mijn playtime in MP met elke nieuwe COD achteruit zien gaan.

BF3 - 'Echte' oorlog, hoop echt dat ik weer die oude BF vibe ga krijgen waar er ook echt teamwork was. Daarbij is het ook niet echt eerlijk want MW3 gaat op mijn 360 gespeeld worden en BF3 op m'n state of the art PC! :9

Wel jammer dat ik weet dat als je met die AC130 op een gebouw schiet (zie trailer) dat het gebouw er nog perfect uitziet na geraakt te worden.

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vond de trailer niet zo boeiend. meer van hetzelfde..
    Nee BF3 staat bij mij nog steeds op koers om in mijn xbox te verschijnen, naast gow3 en skyrim :+

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik denk het niet hoor, uiteraard zal het geen PC kwaliteit halen maar DICE heeft in een interview duidelijk gezegd dat zij vinden dat de 360 versie heel goed gelukt is en fans zullen tevreden zijn. We gaan het hopelijk eindelijk zien tijdens E3.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Trailer zegt me dus helemaal niks.. Alleen maar ontploffingen heb ik ook wel wat gehad, zie het nog wel even aan.. Wachten op echte gameplay beelden :)

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [yt]CSrIdwVnin8[/yt]

lol!

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vette trailer weer. :D

0:42 :cool: Tankbuster

16. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Sledgehammer werkt mee aan Modern Warfare 3

Nieuws | 24 mei 2011 - Het is bevestigd dat ontwikkelaar Sledgehammer Games meewerkt Call of Duty: Modern Warfare 3. De ontwikkelaar wordt genoemd in de eerste trailer, die vandaag werd vrijgegeven.

Het gerucht ging al langer dat Infinity Ward, de ontwikkelaar achter de eerste twee Modern Warfare-games, niet alleen zou werken aan de derde game in de serie. Begin dit jaar kwamen de berichten naar buiten dat de nieuwe Call of Duty-studio Sledgehammer de oorspronkelijke ontwikkelaar Infinity Ward zou helpen met het maken van de first-person shooter. Ook Raven Software zou meehelpen, met name op het gebied van multiplayer, dat gerucht is echter niet bevestigd.

De vorige delen in de Modern Warfare-serie werden alleen door Infinity Ward gemaakt. Die studio is vorig jaar echter gehalveerd toen de twee studiobazen en oprichters werden ontslagen en vele ontwikkelaars daaropvolgend opstapten. Inmiddels is Infinity Ward met nieuw talent aangevuld, maar wordt voor Modern Warfare 3 dus wel bijgestaan door Sledgehammer. Modern Warfare 3 komt op 8 november 2011 uit voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.

17. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat MW3 een hele nieuwe ervaring zal worden als nooit te voren?

Ziet gewoon het zelfde uit als MW2, kleine aanpassingtjes en misschien iets nieuwere engine. |:-

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Voordat Respawn daadwerkelijk kan beginnen met het maken van games moeten ze eerst hun zaakjes op orde hebben. Waarschijnlijk zal je voolgend jaar nog niet eens iets van hun zien.

Trailer even bekeken, en hoewel ik weinig geef om de Cod SP lijkt het me wel interessant, voornamelijk om in Frankrijk en Duitsland te spelen, genoeg genzien van America. Het was natuurlijk geen twijfel over mogelijk dat ze de MW2 engine zouden gebruiken met hier en daar wat tweaks. De hele "ervaring als nooit tevoren" heeft natuurlijk niets te maken met hoe de game eruit ziet, ze doelen op de Online/MP...en zelfs dan zal ik niet al te hoge verwachtingen stellen, in ieder geval niet iets revolutionair.

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet superveel onthullends of nieuws.. Maar ziet er wel goed uit!

Maar ik koop hem niet, teveel van hetzelfde weer als ik dit zo bekijk. :)

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik koop 'm toch wel. :+
    Evenals Battlefield 3. Wil ze beide ervaren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina