FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Riise is wel een krachtpatser, dus op zich hoeft een LB zelfde level niet per se. Kan natuurlijk wel als het echt een verbetering is.

Verder:
    -IF cambiasso : 200 +-
    -IF Maicon : ??
    -IF Lucio : ??
    -IF Zlatan 500k?

Ik heb momenteel maar 50k meer. Me broer heeft nog 350k, dus daar zou ik wel een deel van kunnen lenen, maar ik haal het liever zelf.

Sowieso haal ik van de week nog Cavani 87, want die komt volgens mij met TOTY Serie A nog uit, dus dan zakt de prijs enorm. Verder komt er volgens mij ook een IF Silva aan, dus die zou wel perfect er in passen.

Me verdediging zou natuurlijk qua IF's nog wel wat beter kunnen, maar dat is voor mij nu op dit moment redelijk onbetaalbaar. Wel is er Juan IF, maar of dat nou een grote verbetering is tov silva/lucio vraag ik mezelf af.

Edit:
    Ik heb weeral 100k atm ;')
    Zlatan - te duur voor een CDM, 200-300k dacht ik
    Lucio 500k
    Maicon 1 mil

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  2. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net had je nog 50k en nu 100k.
    hoe verdien je dat zo snel ?

3. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat wil ik idd ook wel weten.:)

4. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je het ons pm'en. haha, wij zijn van die poor ps3 gebruikers. ik speel 2 maanden. heb ong. 90000 trade profit en mijn toppers zijn: yaya toure, balotelli en ivanovic en heb 180 matches gespeeld. :-(

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, denk niet dat dat voor jullie gaat werken. Tenzij jullie allemaal een Mata IF in je club tegen komt :D Was helemaal vergeten dat ik die nog had (A) Alleen ik zette 'm dr op voor 65k en hij was er meteen af. Waarschijnlijk te weinig voor gekregen, maar goed, ik kan er mee leven

6. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke, maar hoe ben je in een keer geld gaan verdienen? of is het onmogelijk om nog rijk te worden als je laat begonnen bent? geef alstjeblieft 1 tip.

7. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verdien nu alleen nog geld met wedstrijden... Ik speel altijd dat laatste toernooi, en nu wil ik niet goed/arrogant lijken, maar ik win dat eigenlijk altijd. Dus dat is zegmaar gem. 1k per wedstrijd. Ik heb 550 wedstrijden gespeeld, dus tel uit je winst. Verder heb ik al me geld verdiend toen het spel net uit was door te handelen in healing kaartjes. Toen kon je heal all +5 kopen voor 200-500 en verkopen voor 1500. Dat ging dus zeer snel en maakte ik op een middag 200k winst.

Verder als iemand een keer een potje wil, voeg me maar toe. Ik heb ook een 2e team voor als jou team niet zo goed is. En anders kunnen we gewoon een friendly match spelen in normaal Fifa 11.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zijn Ibrahimovic, Lucio en vooral Maicon werkelijk zo duur? Pfff, belachelijk zeg 8).

9. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja helaas wel. Moet je bedenken man, Zlatan, Cambiasso, Maicon en Lucio IF hier bij zetten :D:D:D:D:D:D

10. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen wil ik zeker wel een wedstrijdje tegen jou beste team:D
    Ik heb (weeral) een nieuwe ploeg gemaakt xD

Dit is hem: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#dSUsvEKbbaTyB

11. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je aanval en verdediging zien er goed uit, maar je middenveld is niet echt indrukwekkend als ik eerlijk ben. Young en Wallcot hebben alleen snelheid, verder 0,0. Geen schot/pass/fysiek, dus sta je tegen een beetje goede backs (Evra,Cole, Richards enz) worden die helemaal de wedstrijd uitgespeeld. Scoles en Milner zijn ook niet echt toppers. Ik kan je Scott Parker IF aanraden, daar zijn 4 versies van ofzo. De prijs is niet eens 20k volgens mij, maar hij speelt echt heerlijk. Hij lijkt echt een super klein mannetje, maar hij wint wel elk kopduel. Zeer goede pass/afstandschot en tackling ook 80+. Als je het geld hebt is er natuurlijk maar 1 man voor je middenveld: Gerrard.

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een kutteam om tegen te spelen is me dat, met Agbonlahor en Rooney. Als er één speler op Fifa overpowered is is het Agbonlahor wel:p

14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou je zeggen van die 86 IF Etoo eruit en de UP versie van 86 erin?Houdt je 70 a 80 K over.
    En de UP 84 versie van Cavani erin en de IF 86 Cavani eruit,scheelt 40 K...heb je ff snel 110 a 120 K verdient en je spelers zijn er niet slechter op geworden!!!.

IF 86 Etoo is exact hetzelfde als de UP 86 versie op shooting na.Bij de IF 86 versie heeft hij Shooting 88 en in de UP 86 versie 87,nou voor dat prijsverschil zou ik het wel weten en 100% voor de UP versie gaan!

IF 86 Cavani is alleen met Heading beter dan de UP 84 versie,87 om 81.De UP 84 versie is dan wel weer sneller (85 om 86)en heeft een beter schot(86 om 88)
    Dus ook hier zou ik voor de veeeeel goedkopere UP versie gaan.

@ SanderDob:

Nou dat scott Parker verhaal heb je volgens mij al eerder gepost en ik heb hem gecheckt....neeee...bagger vond ik hem.Ik had de IF 83 versie,vind ik Milner lekkerder spelen,fysiek heel sterk!En Gerrard?...nou sorry,daar kan ik ook niet mee spelen...pfff...houterig,traag...nee is het ook niet.
    Dit alles is gelukkig persoonlijk!Anders zouden we nog meer dezelfde teams zien.

@NIEMA

de 88 versie voor onder de 100K op op de Xbox360 ....Ze staan allemaal te koop tussen de 95K en de 120K...wtf?...waarom is die PS3 shizzle zo veel duurder?

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  15. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dubbelpost,sorry

16. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie trouwens dat de prijzen van Serie A spelers veel gaan dalen nadat het TOTY uit komt. Want dan koop ik de eerstkomende dagen even wat minder.

17. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mijn middenveld betreft klopt helemaal.
    wat parker, gerard, lampard, ... betreft heb je ook wel een punt, het probleem is dat ik er het geld niet voor heb:D
    Die stomme duitsers van men vorige team raken niet goed verkocht, anders kan ik ze wel kopen:D

Agbon vind ik zelf een kutspeler om tegen te spelen, maar O zo lekker als je er zelf mee speelt:D

18. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja als ik er tegen moet en ik krijg weer een goal tegen door die Agbonlahor begin ik altijd weer te schelden. Maar als je er zelf mee speelt is hij wel heeel goed.

Edit: Ik heb een blessure met mn Krasic, dus ik ging even kijken voor Healing kaartjes, had één of andere idioot er 8 opgezet voor 200 QB, ik heb er 7 kunnen kopen, de andere was helaas al weg maar dat is nog eens voordelig..

Zou Ibra trouwens ook als gewone CM gebruikt kunnen worden

19. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Smaken verschillen laten we maar zeggen. Parker vond ik echt super goed, maar toch.

Over die UP versies en IF versies ben ik het absoluut niet eens. Die IF versies hebben allemaal hidden stats he. Eto'o IF heeft finishing 99 en nog paar van zulke stats. Cavani IF shot power 97 en dat hebben die UP versies niet.

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel raar !Dan liegen de stats op het kaartje dus?Ik heb het met spelen nooit gemerkt!Maar goed ieder zn eigen smaak en feeling uiteraard.

Ik hoop overigens dat Sneijder naar Manchester United gaat!Lijkt me wel lekker een IF Sneijder in mn Barclay team met IF v Persie in de spits en Rooney ernaast!...maar goed,dat is voor FUT 12

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina