[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Wat had je verwacht dan? Dat je met een Jetpack rond Saturnus kan vliegen?

Ze zeggen wel eens 'Never change a winning team'. Zo is het met Modern Warfare...

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Hm, had er wat meer van verwacht. Leuke setting ook WW3.

Jammer dat de term die 402 gebruikte "beyond the MW2 engine" gewoon weer een storm in een glas water bleek te zijn. Zo dramatisch "nieuw" ziet het er ook niet uit.

Hoop niet dat het een complete rehash is van MW2.

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Een engine verbeteren betekend niet gelijk dat er iets aan de graphics gedaan wordt hoor ;)
    Er is wel wat aan getweaked voor de graphics, maar zo te zien niet veel.
    Maar de engine houd ook in hoe de vijanden op bepaalde dingen reageren en nog veel meer van dat soort spul.
    Ik ben benieuwd in ieder geval.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    @ Rampage

Inderdaad. Hij zei ook ''there will be plenty of gameplay''. Serieus ? Al die gameplay stukjes bij elkaar zijn 2 seconden ofzo.

5. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Idd volgens mij alleen stukje ac130 en die choppergunner :+

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik word er niet echt warm van eerlijk gezegd. Het verhaal zal wel weer tof worden, net als de missies en gameplay.
    Voor de Multiplayer ga ik hem niet kopen denk ik, ik denk dat dat BF 3 wordt.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is toch gewoon een gameplay trailer?

8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ben erg benieuwd naar de singleplayer lijkt me weer erg leuk te worden.
    En naar de vernieuwing in de multiplayer als die er is.
    Ik haal gewoon BF3 en MW3 hoef ik niet te kiezen ook.

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    meer stukjes van ingame cutscenes en actiescenes.

Gameplay betekent dat je echt je gun ziet en iemand ziet spelen die vijanden neerschiet in een echt level.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo zie ik het niet. Gameplay trailer is voor mij een trailer die vanuit de game is gemaakt. Een gewone trailer gebruikt dat niet.
    Bijvoorbeeld.

Maar boeiend eigenlijk. :)

11. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom sla ik hem ook over.. ik vind the winning team een beetje saai en eentonig worden.

12. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap dat telkens niet dat gezeur over die engine en dat er te weinig veranderd in cod.
    Mensen gaan zeuren dat de cod engine niet vernieuwend genoeg is, dan zeg je dat het een goede formule is en dan kraken ze dat toch af.
    En als je dan fifa als voorbeeld pakt dan is het ieder jaar een geweldige game die beter word.
    Ik heb inmiddels redelijk wat fifa games gespeeld en als er een spel het toch flikt eigenlijk elk jaar met precies dezelfde game uit te komen is het fifa wel.
    Ze voegen 3 kleine dingen toe iedere keer en daar vragen ze de volle mik voor en dan is het een geweldig spel.
    Zou cod even weinig dingen aan passen als Fifa dat deed zouden het enorme uit melkers zijn en is het dieptriest dat ze er 60 euro voor vragen.

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat komt omdat fifa gebasseerd is op een sport.. en de sport niet veranderd.. dus kan je er niet zo heel veel meer mee he..

aan een shooter kan je immens veel verbeteren.. van bad company 2 > battlefield 3.. kijk die stap is

14. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Hoe zit het met Gears of War 3 dan? Wat is er zo veranderd ten opzichte van GoW 2? Dat je nu ook met een Wijf kan spelen? Is dat de vernieuwing? Of dat je met een Gouden Lancer kan schieten?

Mensen zeuren altijd om COD, maar als GoW telkens met uitmelkerij bezig is hoor je daar niemand over.

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  15. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GOW is pas bezig aan zijn 3e deeltje, COD al aan zijn 7e ofzo.

16. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    True That!:cool:

17. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Nee HALO dat is iedere jaar pas VERNIEUWEND. Zie het verschil tussen Halo 3 en Reach.

Schei toch eens uit man. Stelletje zeurpieten, :):

Ieder spel is nu bezig met uitmelkerij bezig. Als ik wat namen ga noemen, wordt het een hele waslijst.

18. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    als je deze naast de reveals van Mw2 en BO en vooral BO legt
    ziet dit er grafisch toch echt veel beter uit :p

19. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Wat is die stap dan ? de vernieuwde engine ? want kwa gameplay is er verder nog niet veel veranderd volgens mij.

20. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    dat gears 3 aanvoelt als gears 3.. en elke cod game aanvoelt als die ervoor.. dit is cod 8 al... en sinds cod 4 speelt het hetzelfde.

HALO is iederE jaar anders.. ik zie geen Halo game elk jaar.. cod wel, maar het verschil tussen Halo 3 en Reach vond ik ook niet heel groot

dus je kan zeggen wat je wilt, maar als je niet inziet dat cod echt niks vernieuwends doet elk jaar vind ik dat toch wel weird en beetje blind

vernieuwde engine vind ik al een grotere stap dan cod doet met zn games.. ik wil ze sowieso beide spelen, wie weet herzie ik mn mening dan wel

en daarom ook blijf ik gears spelen.. je hebt zelf ook de beta gespeeld en je weet echt wel dat het niet als 1 of als 2 speelt.. het speelt soepeler, sneller, gebalanceerder, zonder lag etc

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina