[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Tussen Halo 3 en Reach zat ook wel heel erg lang en tussendoor is ODST nog geweest.
    Halo Wars ook, maar dat was een heel ander spel vergeleken Halo 3.

Call of Duty komt echt ieder jaar met een nieuw spel, hoe wel om het jaar IW is, dus eigenlijk hebben ze twee jaar gehad om het te verbeteren.

Trailer ziet er wel awesome uit, weinig nieuws, maar vindt het concept wel erg leuk.
    Ook leuk om dat einde te zien met WW3 van World War 3 die daarna omdraait in MW3:)

Vond ook laatste de Cod 4 en MW2 SP erg leuk vanwege dat verhaal, ik hoop alleen niet dat je na MW3 nog steeds Makarov niet hebt gevonden.
    Dan gaat het namelijk wel heel erg lang duren en dan krijg je Assassin's Creed verhaal..

Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Cod heeft ook een vernieuwde engine is aangegeven:+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja zou ik ook zeggen.. maar laat meer zien, want hoe het er nu naar uit ziet is het gewoon hetzelfde..
    krijgen we op E3 meer footage? of gaan ze weer geheimzinnig doen

4. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    jaa ben benieuwd naar wat gameplay maar is nog even afwachten.

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze game gaan ik eerst wachten op de recensies.
    Voorheen kocht ik ze blind maar die tijd is geweest.

6. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we nou geen GOW, Halo en BF gaan vergelijken met CoD op een CoD thread. Zo hebben ze allemaal wel + en - puntjes.

7. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind die vergelijkingen wel kunnen. tenminste ik vind dat we nu wel zo ver zijn in xbox en ps3 dat vervolgen op games echt aan moeten voelen als een nieuwe game.. dan kan je de andere tripple a games toch erbij halen ter vergelijking wat er bij CoD gebeurd

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Het verschil met CoD 4 en MW2 is even groot als het verschil tussen de halo en GoW series. Niet revolutionairs maar het speel wel iets anders.

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Verschil met cod is alleen dat de gameplay waarde achteruit is gegaan.

;)

Mw1 zag je er echt mensen tussen met skills, terwijl in MW2 het één groot camper festijn was geworden (voor die Ratio en streaks etc).

10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Precies. COD moet gewoon terug naar de basics waarbij de persoon die het beste kan schieten wint ipv de persoon die het handigst zn streak omhoog kan gooien door middel van een afwachtende speelstijl.

Maar de laatste 2 edities is het alleen maar des te meer onzin toevoegen des te beter......

11. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit nergens over gaan. Je kan GOW niet vergelijken met CoD. Halo ook niet en BF alleen qua tijd waarin het zich afspeelt. Het zijn compleet verschillende games. Je vergelijkt toch ook geen appels met peren?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    niemand vergelijkt die games! lees nog een x.. het gaat over de stappen die het maakt van een deel 2 naar 3. van 3 naar 4 etc.. niet over het genre
    mij gaat het erom dat ik bij een vervolg het gevoel wil hebben dat ik een nieuwe game speel..

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Als je terug wilt naar een spel waar de beste schutter wint kun je volgens mij beter RSV gaan spelen :+

CoD heeft toch altijd zoveel auto-aim dat 'goed' mikken heel relatief word.

De skill zit meer in het bewegen en positioneren en op snelheid anticiperen waar de vijand gaat komen dan dat je echt moet mikken.

Maar dat maakt het niet minder leuk

14. colijno

colijno Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu naar : www.youtube.com/EGAxModZz voor de nieuwst Call of Duty Modern Warfare 3 filmpjes. Er word nog zo veel mogelijk geupload dus abonneer nu !

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    lol @ colijno.

Anyway, het valt me wel op dat die explosies en beelden van dat gebouw wat neerstort echt veel mooier zijn dan de werkelijke ingame beelden vanaf 0:50 ongeveer. Dat steegje bijvoorbeeld is behoorlijk lelijk. Meerendeel is CGI en de gameplay beelden kunnen me niet overtuigen.

16. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    "The game engine is older than half of the kids that play it!" :+

@Delphiki
    Dan heeft u overduidelijk geen CoD 1 &2 op pc gedaan ;)
    Gok dat Emileu het daar over heeft :p

Met Kar98 en mosin nagant op oa pavlov _O_

17. DuwV iMaNiiaC

DuwV iMaNiiaC AFCA

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die vergelijking heb je wel gelijk. Dat zou ik ook wel eens van CoD willen hebben. Dat rennen en jumpen is niets aan en is een slechte toevoeging. Beter doen ze een nieuwe engine zoals ze bij CoD 4 herbouwt hadden.

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Net nadat IW veel mensen is kwijtgeraakt ga je niet beginnen aan het ontwikkelen van een nieuwe engine, helemaal niet als je na 1,5 jaar alweer een sequel moet uitbrengen. Nieuwe engine zal wel voor een "nextgen" CoD worden gemaakt.

19. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het vetgedrukte gaat het dus fout.. ;)

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die heb ik wel gedaan maar de herrinnering daaraan is iets vervaagd door 2,3,4,5,6,7 op de Xbox :+

Op de PC heb je die enorme Aim assist vast niet, maar daar kan ik niet over oordelen.

Laatste CoD die ik op de PC heb gespeeld was deel 2 volgens mij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina