Ik had bij de Normal Cata Dungeons zelf het idee dat ook de HP generfed is. Neem Lost City, daar heeft de een na laatste boss naar het lijkt zo'n 2 tot 300 K minder. Ook lijkt het alsof je die boss als tank niet meer hoeft te kiten en rond te leiden, maar kun je nu gewoon bovenop hem staan zowat tot de add gedood moet worden.
Ik hoef jullie geen van allen te vertellen dat er nog wel meer generfed gaat worden tot de Heroics net zo makkelijk zijn geworden als ten tijde van LK in de nadagen.
Komt nog bij dat WoW voor het eerst sinds 2008 een daling in abo's heeft gehad. Van 12 miljoen naar 11,4 miljoen.
Misschien een nieuwe expansion en dan naar level 100? Er moet of een nieuwe WoW verschijnen, lijkt me onwaarschijnlijk, of een heleboel veranderen in de game. Dat denk ik niet ten goede is van spelers zoals de meeste hier. De laatste twee alinea's uit deze post moet je los zien van de eerste twee.
Edit: Nu word ik door iemand in een geweldige group, Denen geloof ik, een geweldige tank genoemd. Hele goede group en heb een leuke rotation gevonden. Dit is waarschijnlijk een van de redenen waarom ik het compliment kreeg. Dat is gelukkig voorlopig weer op orde.
Is trouwens op een nieuwe Paladin. Heb een screenshot gemaakt van dat compliment. Dat soort dingetjes moet ik eens vaker opslaan. :
Laatst bewerkt: 24 mei 2011