[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.341
    Leuk Bevonden:
    4.777
    Maraudon. Vervloekte instance. Ging vandaag helemaal niks mis qua tanking. Alleen een heel irritante DPSér die maar bleef pullen, ook na waarschuwingen. Ik een vote to kick proberen, maar zou de instance al gecomplete zijn. Juist ja. :cool: Gaat er een keer niks mis, krijg je van dit soort hansworsten.

    Ik ben blij dat ik lang geleden al afgeleerd heb als dps te pullen, ongeacht level, dungeon, heroic of raid. :x
     
  2. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    30% buff is anders een aardige nerf.

    Tussen de patchnotes staan er ook nog verschillende nerfs, Beauty die maar 2 adds heeft ipv 3 etc.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In de tijd van CC deed de DPS niks anders. Jammer dat de game zo mainstream geworden is :mad:
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Alleen vanilla wow was hardcore, als je de game nu nog speelt ben je imho te laat om daarover te zeuren hoor :)

    Ga over een maandje in de vakantie weer beginnen met zinloos timesinken, na zo'n 4 maanden break, #zinan :)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Speel ook niet ;)
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    haha ok dan heb ik nix gezegd :)
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probeer iedere expansion even. Bij deze was ik al heel snel weer afgehaakt.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.341
    Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik had bij de Normal Cata Dungeons zelf het idee dat ook de HP generfed is. Neem Lost City, daar heeft de een na laatste boss naar het lijkt zo'n 2 tot 300 K minder. Ook lijkt het alsof je die boss als tank niet meer hoeft te kiten en rond te leiden, maar kun je nu gewoon bovenop hem staan zowat tot de add gedood moet worden.

    Ik hoef jullie geen van allen te vertellen dat er nog wel meer generfed gaat worden tot de Heroics net zo makkelijk zijn geworden als ten tijde van LK in de nadagen.

    Komt nog bij dat WoW voor het eerst sinds 2008 een daling in abo's heeft gehad. Van 12 miljoen naar 11,4 miljoen.

    Misschien een nieuwe expansion en dan naar level 100? Er moet of een nieuwe WoW verschijnen, lijkt me onwaarschijnlijk, of een heleboel veranderen in de game. Dat denk ik niet ten goede is van spelers zoals de meeste hier. De laatste twee alinea's uit deze post moet je los zien van de eerste twee.

    Edit: Nu word ik door iemand in een geweldige group, Denen geloof ik, een geweldige tank genoemd. :9 Hele goede group en heb een leuke rotation gevonden. Dit is waarschijnlijk een van de redenen waarom ik het compliment kreeg. Dat is gelukkig voorlopig weer op orde.

    Is trouwens op een nieuwe Paladin. Heb een screenshot gemaakt van dat compliment. Dat soort dingetjes moet ik eens vaker opslaan. :):
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Screenshot or didn't happen!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.841
    Leuk Bevonden:
    863
    Patch 4.2 PTR Notes Update - May 24th
    Originally Posted by Blizzard (Blue Tracker / Official Forums)
    Dungeons & Raids
    Bastion of Twilight

    The damage modifier on Normal has been reduced for Arion, Elementium Monstrosity, Feludius, Ignacius, and Terrastra.
    Removed one of each type of Bound elemental from the Ascendant Council chamber.
    Arion
    Chain Lightning damage has been reduced.
    Cho’gall
    Health, melee damage, Health of Corrupting Adherent, Depravity damage, Corrupting Crash damage, Flaming Destruction damage, and Unleashed Shadows damage has all been reduced by 20%.
    Corrupting Crash and Depravity
    Halved the amount of Corruption they give to 5 from 10.
    Corrupted Bite effect caused by Blood of the Old God reduced.
    Damage Taken from Corruption of the Old God per Corrupted Blood has been reduced from 3% per stack to 2% per stack.
    Debilitating Beam damage has been reduced by 20% to 6,400.
    The duration of Twisted Devotion has been reduced by 25%.
    Dragon Siblings
    Health, melee damage, Twilight Meteorite damage, Devouring Flames, Blackout damage, Unstable Twilight damage, Twilight Zone damage, Twilight Blast damage, Fabulous Flames damage, has all been reduced by 20%.
    Elementium Monstrosity
    Electrical Instability damage has been reduced.
    Feludius
    Damage due to being Frozen while Waterlogged has been reduced.
    Halfus
    Health, melee damage, Fireball/Fireball Barrage damage, Furious Roar damage, Scorching Breath damage, Shadow Nova damage, has all been reduced by 20%.
    Nether Scion, Slate Dragon, Storm Rider, Time Warden, and Orphaned Emerald Whelp health has been reduced by 20%.
    Shadow Nova base cast time has been increased.
    Ignacious
    Rising Flames now increases damage by 3% per stack, down from 5%.
    Terrastra
    Harden Skin now increases Physical damage dealt by 20% (down from 100%.)

    Blackwing Descent
    Atramedes
    Health, melee damage, modulation damage, Roaring Flame Breath damage, and Searing Flame damage has all been reduced by 20%.
    Modulation no longer causes Sound in normal difficulty.
    Sound given by Sonar Pulse has been reduced to 3 (from 5.)
    Chimaeron
    Health reduced by 20% and melee damage reduced by 10%.
    Chimaeron will now only cast two caustic slimes per 30 second cycle, at second 17 and second 23.
    Drakeadon Mongrel
    Time Lapse no longer stuns.
    Frost Burn silence is now 3 seconds
    Dwarven Kings
    Whirlwind no longer drops threat.
    Execution sentence now deals damage only.
    Shield of Light absorption now reduced.
    Magmaw
    Damage and hit points reduced by 20%.
    Lava Parasites have been diminished
    Lava Spew damage, Magma Spit damage, Massive Crash damage, and Infectious Vomit damage have all been been reduced.
    Mangled Lifeless no longer instantly kills, and damage has been reduced.
    Parasitic Infection has been decreased.
    Maloriak
    Health, damage, Aberation health/damage, Arcane Storm damage, Prime Subject damage, Flash Freeze/Shatter damage, and Scorching Blast damage has all been decreased by 20%.
    Aberration stacking damage buff decreased.
    Prime Subjects no longer fixate, and are no longer immune to taunt.
    Nefarian
    Animated Bone Warriors take 33 seconds to fall over, (down from 50.)
    Blast Nova cast time increased.
    Chromatic Prototype Health reduced 20%.
    Electrocute damage reduced 30%.
    Fewer Animated Bone warriors spawn.
    Magma Stacking debuff effect reduced 75%.
    Nefarian health and melee damage reduced by 20%.
    Nefarian's Shadowblaze cast frequency cannot increase beyond 1 per 15 sec.
    Onyxia health and melee damage reduced by 20%.
    Shadowflame Barrage damage reduced 20%.
    Tail Lash damage reduced 50%.
    Omnotron Council
    Barrier absorb amount increased by 100%.
    Increased the cooldown on Power Conversion (Converted Power chance).
    Health, Melee damage, Electrical Discharge damage, Lightning Conductor damage, Health of Poison Bomb, Incineration Security Measure damage, Arcane Annihilator damage, has all been reduced by 20%.
    Flamethrower damage has been reduced by 40%.
    Static Shock caused by Unstable Shield damage and Poison Bomb damage has been decreased by 50%.

    Throne of the Four Winds
    Al’Akir
    Acid Rain now stacks every 20s (up from 15s.)
    Electrocute now pulses every 1s (up from 0.5s.)
    Feedback duration increased to 30s (from 20s.)
    Health, damage, and Wind Burst damage have all been reduced 20%.
    Lightning and Lightning Rod recast time has been increased.
    Lightning Strike friendly chain damage has been halved.
    Will no longer use Static Shock on normal difficulty in phase 1 or phase 2.
    Conclave of the Four Winds
    Gathering Strength cast time has been increased
    Ice Patch slow is now 5% per stack, up to 10 stacks (down from 10% per stack, up to 30 stacks), damage reduced by 20%.
    Rohash, Anshal, Nezir melee, Ravenous Creeper health/damage, Ravenous Creeper toxic spores damage, Hurricane damage, Sleet Storm damage , Permafrost damage , Slicing Gale, and Wind Blast damage have all been reduced by 20%.
    Wind Chill damage decreased by 20%and now increases damage taken by 5% per stack.


    Tering veel nerfs :+.
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt wel of ze alles nerfen om er voor te zorgen dat guilds sneller progressen en naar firelands gaan!
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.341
    Leuk Bevonden:
    4.777
    Aub GForce:
    [​IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    Zal eens even die patchnotes bekijken.
    Zitten er weer over 9.000 nerfes in? :+
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  13. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het alleen maar positief, niet-topguilds kunnen progressen om zo weer door te gaan met Firelands waar ze dan weer stuck zullen zitten net zoals de recente content. Dan kunnen ze toch weer 'meekomen' terwijl de 'progressguilds' Firelands kunnen clearen en zo weer door kunnen gaan met de heroic raids. Mensen die dit erg vinden zijn 9 van de 10 heroic players die er met geen mogelijkheid last van zullen hebben, maar dat heeft denk ik meer met een egoïstische gedachten te maken, ja je hebt je bewijs dat je alles gekilled hebt pre-nerfs dmv de achievements. GG.

    Bron: Check het MMO-Champion forum maar en je zult zien dat ik gelijk heb.

    Neemt trouwens niet weg dat 12/12 (prenerfs) makkelijk haalbaar is/was in die 6 maanden tijd, zelfs voor casuals of halfbrain people.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.341
    Leuk Bevonden:
    4.777
    Ik kan me dus ook eindelijk wagen aan Heroics. :+
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.841
    Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind het ook alleen maar fijn, alhoewel ik ze nu eigenlijk al makkelijk zat vind maargoed. Misschien fijn om mijn alt zijn gear te boosten als een gek :+.
     
  16. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is misschien wel wat overbodig, met 4.2 zullen de nodige pointgear wel weer komen waardoor het nog makkelijker wordt. Maargoed de 'progressraids' zodat je eerst moet gearen in Karazhan, SSC, BT etc. zoals in TBC krijgen we toch al niet meer dankzij wotLK.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En het spel werd weer 100% easymode. Tijd om de dvd's weg te gooien. :)
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.341
    Leuk Bevonden:
    4.777
    Stuur ze maar deze kant op als je ze toch weggooit. :b:
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Heb je 13/13 HC? Nee? Dan is het niet easymode.
    Ja? Succes in Firelands, dat is vast wel weer wat moeilijker.

    Als je de raids van nu gecleared hebt, heb je straks sowieso er niks meer te zoeken. Firelands normal gear is 378 ilvl, huidige HC is 372.
     
  20. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Easy? Omdat?
     

Deel Deze Pagina