[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gaat om een stukje van 1 minuut 8)
    En daarna ook nog wel een beetje, maar het verneukt het verhaal totaal niet voor je.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maar dat weet de kijker niet vantevoren, of het relevant is voor de film of niet.

    Dit weet de kijker pas als hij de film heeft gekeken.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dus ga de film maar kijken en vertel dan maar of het een spoiler voor je was of niet. :+
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Uhh tuurlijk is het belangrijk. Misschien niet direct.
    [SPOILER1]Maar de consequentie van de scene is belangrijk. [/SPOILER1]
    Maar het is nooit slim om te zeggen dat iemand dood gaat in een film. Dat is altijd een spoiler.
     
  5. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    My bad, had inderdaad wel in een spoilertag gemogen |:-, ondanks dat het dan niet heel belangrijk is voor het verhaal.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nog een spoiler ! 8)8)8) En hij is nog niet weggehaald bij je eerst post.

    :lol:
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waarom komt er nu niet een film van Hercules - The Legendary Journey's. Zit het eerste seizoen te kijken, cadeau van mijn verjaardag, en het is echt weer dikke nostalgie hier. _O_
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thanks voor de tip. Nog nooit van de film gehoord maar ik ben niet echt heel bekend in de filmwereld. Ken vooral de mainstream films. Nog trager is wel jammer, maar goed dat je me waarschuwt, dan weet ik dat ik hem iig moet kijken als ik me volledig kan concentreren. Want inderdaad, dan is de beleving uiteindelijk wel optimaal.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Geloof me, als je er voor open staat, dan vreet je het ondanks het tempo als zoete koek. Als je dat ook met 2001 had heb ik er vertrouwen in dat het je gaat lukken ;)
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Juno vond ik superleuk. Bijzonder goede film in dat genre.


    Ik moet nog steeds aan Tarkovsky beginnen.. Heb Stalker een paar keer opgezet, maar was telkens niet in de mood, dus ik heb onlangs Solyaris, Offret & Nostalghia maar gedownload, misschien moet ik eerst maar met een van die beginnen. :)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou met Stalker beginnen :+ Ivan's Childhood kan misschien nog wel beter trouwens, die duikt weer een hele andere hoek in, maar is behoorlijk toegankelijk. En mocht je echt fan worden, dan moet je zeker ook Zerkalo zien. Andrei Rubylov moet ik ook nog steeds zien bedenk ik me nu trouwens, maar daar kan ik me nooit toe zetten...
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net The King's Speech gezien. Over het algemeen vond ik het maar een lange zit, hoewel de film maar krap 2 uur duurt. Op een of andere manier wist ie me gewoon niet te boeien. Maar toch, richting het einde werd ie wel wat boeiender. Ik vond het gewoon moeilijk om naar te kijken, een film die helemaal draait om een spraakgebrek.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb echt moeten kotsen van die film. Een van minst leuke films die ik ooit heb gezien.
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Låt den rätte komma in (2008) Top 250 #215
    (alt: let the right one in)

    Zweedse film over een jongetje wat gepest wordt op school en vervolgens een bizar meisje leert kennen wat z'n hele wereld op z'n kop zet. Bijzondere film, zit aardig in elkaar, mooie thema's. Maar zelf trek ik dat vampier gedoe niet zo, bijzonder dat het wordt gespeeld door kinderen aangezien het absoluut geen kinderfilm is :9 Jammer dat sommige stukjes iets te onrealistisch waren.
    7.3 / 10
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik ben gek op vampieren dus wellicht wat bevooroordeeld, maar het thema werd zo ontzettend goed gebracht in mijn optiek. Ik vond die film echt super! :)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ohja die heb ik ook gezien, bijzondere film!
     
  18. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Same here.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^En 10x beter dan die Amerikaanse remake 8)
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Net na 2 dagen lezen, klaar met het Django Unchained script van Quentin Tarantino (wat dus zijn volgende project wordt).
    Nog nooit een "screenplay" gelezen, maar beviel me eigenlijk erg goed! En kan eerlijk gezegd niet wachten totdat de film uit komt. De film speelt zich in het zuiden van Amerika af, ten tijde van de slavernij. Het is eigenlijk gewoon te beschrijven als een ware western, een verhaal over wraak, waar ik persoonlijk erg van kan genieten! Ja, wil niet teveel spoilen, dus zou verder niets verklappen. Ben gewoon enorm benieuwd hoe dit gaat uitpakken op het grote scherm.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina