[XOne] Assassin’s Creed: Brotherhood [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 22 dec 2010.

  1. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Is het mogelijk om met een paar mensen een paar MP achievements te boosten? Aangezien je de achievements ook in een private match kunt halen is het dus mogelijk om deze op het dooie gemakkie te halen.

    De lijst van MP achievements die ik nog moet halen:
    - Abstergo Employee of the Month;
    - Role Model;
    (- Download Complete, deze hoef ik natuurlijk niet te boosten :+ ).

    Ik hoor het wel of er genoeg animo voor is. ;)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Is mogelijk, en ik geloof dat de animo er ook wel is.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik wil het best doen, maar dan pas over een paar weken, als ik bijvoorbeeld weer eens een week vrij heb. Ik wil namelijk daarvoor eerst nog even level 28 halen.
     
  4. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zeker meedoen!
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tijdens die gevechten krijg je vaak na een tijdje zo'n ventje te paard, hoe kan ik zijn aanvallen ontwijken? Elke keer raakt hij mij en ik kan zwaaien wat ik wil met mijn zwaard,maar zodra ie op mij afstuift kan ik hem niet raken en hij mij wel.
     
  6. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    RT inhouden en als ie aanvalt op X duwen ;)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is juist precies wat ik doe..en hij raakt hem niet of althans...de vijand lijkt te blocken, ah well. Ik heb de crossbow nu gekocht dus laat ze maar komen. Aan de ene kant wel jammer dat de crossbow auto-target, de game is alles behalve moeilijk al, en ik heb al niks met dat auto-target/aim gedoe.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wow gast... het counteren is echt super makkelijk hoor! :eek: Een beetje timing en je kan makkelijk die ruiters uitschakelen vanaf de grond.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dan zal ik wel iets verkeerd doen, want de algehele combat is totaal niet moelijk in de game, straks nog eens proberen. Paar overige vragen....

    Ik zag dat je uit de animus kon gaan en als Desmond rondlopen...heb je hier nog iets aan? Heb wat rond gelopen maar kon niks vinden of iets dergelijks.

    Bij die Mercenaries Guild kun je vechten in die arena, je moet in 10 seconden iemand verslaan,maar ik krijg nog niet eens de helft van zijn leven wel in 10 seconden..wat doe ik fout ? :D
     
  10. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    1. Je kan dingen verzamelen, maar dat is puur voor achievements.

    2. Je moet counteren en button mashen ;)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb er maar op los geramd en toen haalde ik het echt net, nog net binnen de laatste seconde. Ik check mijn map nu en aan rechterzijkant zit een gebied waar ik niet heenkan,en er zijn ook geen viewpoints buiten dat gebied. Ik moet zeker verder komen in de story daarvoor?
     
  12. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Guards te paard: Enkel te verslaan met een (tweehandig) zwaard of knots. Je hidden blade/anders werkt niet om het te ontwijken.

    Mercenary Guild: Zand gooien in zijn gezicht en daarna in elkaar slaan. Ook voor moeilijkere levels geld dit maar dan moet je ook meer counteren

    En voor de rechterkant van de map moet je inderdaad verder zjin in de game: sequence 6 geloof ik. Briljante sequence
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb voor de gein gisteren even op IGN Guides gekeken, was gewoon benieuwd hoeveel sequences er nog kwamen en toen zag ik dat er maar 9 waren. Duidelijk minder dan AC II dus, die had er 14. Maar volgens mij heeft dit deel weer meer sidequests dan ACII, dus dan gaat het gelijk op eigenlijk.
     
  14. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 2 sequences uit AC II zitten niet eens in de originele game. Dus..
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Hoe bedoel je dat precies?


    Hoe dan ook, ik zit er echt helemaal in, blijft een heerlijke game. Lekker overal op kunnen klimmen, mensen op sneaky manieren af kunnen maken, of gewoon rondsneaken door een mensenmassa heen, geweldig blijft het. Prachtige sfeer ook en muziek.
     
  16. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat merk je dan nog wel, twee sequences zijn in AC2 uit de game gesneden en als DLC aangeboden
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh zo bedoel je dat, ja klopt..Bonfires of the vanities ofzo toch? Heb ze nooit gekocht, was het wat?
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    sequence 12 en 13 werden inderdaad aangeboden als 2 aparte DLC's. Voor verhaal is het wel lachen maar verder zijn het de twee grootste miskopen die ik heb gedaan op XBL marketplace.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Altijd goed om te weten, was al niet van plan meer om ze te halen,maar toch. De AC games doen me trouwens ook aan Tenchu denken, ook zo'n game waarvan ik nog altijd hoop dat ze een nieuwe maken en dit keer een goede game en niet bagger zoals Tenchu Z, zucht.
     
  20. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit filmpje geeft me gewoon weer zin om een Assassins creed te spelen, hoewel je ook meteen ziet hoeveel moves gerecycled worden en dat ik dat niet eens zo merktte tijdens het spelen8)
     

Deel Deze Pagina