Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 4 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Han ik heb weinig tijd en mijn xbl goud is bijna op? (ik heb het stop gezet i.v.m slechte connectie waar ik nu woon.)
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk ook dat we een verschil van standaard hebben hier :) Ik geloof namelijk niet dat via connectie via draad zo lagloos is als een offline partij?

    Dat wil ik, voordat ik een game lagloos noem :) Draadloos hoeft tegenwoordig geen excuus meer te zijn om online lagvrij te spelen.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    TOERNOOI-Informatie

    Ik heb nu een lijstje van mensen die mee willen doen aan een toernooi.
    Dat zijn er 9 met mijzelf als reserve als er iemand uitvalt.
    Hopelijk komen er nog meer bij. Iedereen is welkom.

    Ga dus naar het INSCHRIJF-TOPIC en geef je naam op, óók als je dat hier al gedaan hebt!
    Het gaat me er namelijk om dat ik in dat inschrijf-topic met jullie ook een discussie heb welke teams we gebruiken, dus dan moet je daar toch ook wezen!
    Verder moet je er ook zijn om afspraken te maken met je tegenstander.

    Ik heb de volgende mensen opgeschreven die wilden meedoen:

    Crazyd
    christakoff
    Dyonko
    Stoempfel
    Extince
    Fiasco
    Tyrant
    MennoO
    Tjanny

    Geef in dat topic ook voor de duidelijkheid onder welke naam je hier bekend staat, om verwarring te voorkomen.

    Ik had in gedachten om dit weekend al te starten, dus wacht niet te lang met inschrijving.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2011
  4. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, ik ga dus never nooit tegen Dyonko spelen....

    ik heb na een aantal vette goals gewoon huilend de xbox uitgezet...ik dacht dat ik een beetje kon pessen...nou, vergeleken met dit, kan ik de tribune gewoon gaan poetsen
     
  5. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een account gemaakt en meteen gereageerd. Dit weekend is prima.
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Welnee joh, allemaal geluk ;)

    @Menno: Okee, prima :)
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dyonko, ik heb Stoenpfel in dit topic nog niet gezien, geef je hem ook even een seintje in te schrijven op Digitaalgras en naar dat toernooi-topic te gaan?
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Dit zijn allemaal moment opnames joh. Dyonko kan zeker wel goed PES'sen, maar dat kan je niet op basis van zulke filmpjes zeggen.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zal het tegen hem zeggen:). Ik schrijf me morgenmiddag/avond meteen in op digitaalgras ( dan pas thuis).

    @Extince: zijn maar lucky momentopnames die goals joh, zegt niks over kwaliteit (scoorde ik ze altijd maar zo).
     
  10. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig :)

    Blijf me verbazen over de soorten goals die er gemaakt worden met deze game
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat vind ik ook het sterke punt van PES. In FIFA maak je toch veel vaker goals op dezelfde manier en bij PES kom je steeds andere goals tegen.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Haha vooral als het je zelf overkomt he :p.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Uiteraard :)

    Ik ontdekte trouwens nog iets wat mogelijk voor Geertbargeman een goede tip is voor zijn on-line problemen met PES:

    Er bestaat in veel routers een functie die "quality of Service" ( QOS ) heet.
    Daar kan je prioriteiten opgeven welk netwerk-apparaat voorrang krijgt.
    Als je daar het IP-adres van je Xbox intypt en hem de hoogste prioriteit geeft, kon dat wel eens helpen. Ik weet dat Netgear deze optie heeft en mijn eigen Fritzbox noemt het simpelweg prioriteit.
    Er is een filmpje waar ze het - samen met wat andere zaken - uitleggen.
    Ga naar http://www.pcmweb.nl/cursus-netwerken-en-streaming-video en klik dan op het filmpje helemaal onderaan, dus deel 4.

    Mogelijk helpt het wat :)
     
  14. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    ga het vanavond direct proberen, mijn router heeft het namelijk ! thanks
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Meen je dat nou? Ik vond het zeker mooie goals, laat ik dat voorop stellen. Maar heel bizar was het toch allemaal niet?

    Persoonlijk geniet ik meer van een zeer mooie aanval waarna de goal simpel wordt gemaakt dan aan een hele mooie afronding met een standaard aanval. Soms heb ik goals waarvan de aanval gewoon schitterend was, je kent het wel. Je hebt iets in je hoofd en je doet het en alles ging precies zoals je wilde. Goals waarvan je tegenstander gewoon de herhaling wil zien, omdat hij helemaal is weggespeelt en er niets aan kon doen.

    Het belangrijkste in PES is het kunnen anticiperen. Wat gaat je tegenstander doen en wanneer. Als je dat door hebt en zelf verrassend kunt zijn, dan is de kans groot dat jij wint.

    Als je alle aspecten van de game beheerst en kunt omschakelen als iets bij een bepaalde tegenstander niet lukt dan ben je een goede speler en kun je het iedereen lastig maken.

    Zo verbaas ik me weleens over een aantal spelers die op hoog niveau spelen en toernooien winnen. Ik ken er een paar omdat ik vroeger ook op dat niveau speelde en veel van die jongens kunnen dus maar 1 manier van spelen en daarmee basta. Dat snap ik dus niet, sommigen weten niet eens hoe je een lobje van 30 meter moet doen, weten niet eens dat die knop bestaat. Bizar.
     
  16. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, ik heb ook nog steeds last van lag. Nu zie in in de routerinstellingen wel iets met prioriteit staan. Maar hoe kom ik achter het IP-adres van me XBOX?(ik heb er echt totaal geen verstand van).

    Dit moet ik allemaal invullen:

    Local IP-adres : -

    MAC Adres :
    Local Poort Bereik :
    Afstand IP-adres : -
    Afstand Poort Bereik :
    Traffic Type :

    Ik heb geen idee wat ik allemaal moet invullen. Iemand?
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Je kan het belangrijkste vinden bij de netwerk-settings van de Xbox zelf.

    Ik zal je er even stap voor stap heen leiden ;)

    Ga naar het dashbord en dan naar de settings-tab
    Ga dan naar system settings, gevolgd door network-settings.
    Kies dan jouw network type, dus wired of wireless
    Bij mij is het Wired network.
    Dan kies je vervolgens Configure Network

    Nu zie je al de IP-settings. Wat je nodig hebt is waarbij staat IP-address
    Vul dat in bij local IP-address in je router.

    Nu het MAC-address: Bovenaan ( bij de Xbox ) zie je staan additional settings als extra tabblad. Ga daar heen. Dan zie je in het midden alternate MAC-address staan. Klik met A daarop en dan zie je op de volgende bladzijde wat je MAC-Address is. Verander het niet! Neem het alleen over en vul het in je router in.

    Ik denk dat je de overige gegevens niet hoeft in te vullen als je router eenmaal je IP-address en je MAC-Address heeft herkend.

    Wat bij het overige moet worden ingevuld weet ik niet, maar zoals gezegd, de router zou hier genoeg aan moeten hebben.

    Verder kan je het al eerder genoemde filmpje bekijken:
    http://www.pcmweb.nl/cursus-netwerken-en-streaming-video
    Dan naar het 4e filmpje onderaan gaan en ik heb al voor je gekeken, hij gaat het er over hebben op 3 minuut 25... Volgens mij moet je wezen bij regel toevoegen. Daar heeft hij het over.


    Oh ja, bij mij is het zo dat ik na afloop van dit soort toevoegingen de router moet resetten, door de stroom er 30 seconden af te halen.
    Ik weet niet of dat bij jou ook zo is, maar ik denk dat het geen kwaad kan. Baat het niet dan schaadt het niet :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  18. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    oke heel erg bedankt, Volgens mij is het gelukt. Ik heb alleen m n ip adress van de xbox ingevult en toen kon ik hem al toevoegen. Hopen dat het iets helpt kwa lag
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Laat het maar weten of het geholpen heeft en anders kan je altijd nog proberen je modem/router te resetten.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.022
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Ik moet dat toch ook maar eens ga proberen. Mijn NAT staat wel open maar soms heb ik toch het idee dat ik te lang moet zoeken naar tegenstanders.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina