Ieder zijn mening maar ik vind het verschil maar minimaal om eerlijk te zijn waren mijn verwachtingen torenhoog gespannen omdat ik een preview las ergens op een website daar stond in: Weet je het verschil nog qau grahpics van deel 1 naar deel 2 Dirt 3 gaat daar nog 3 keer overheen dit wordt de mooiste rally game ooit gemaakt. Als dirt 3 echt 3 keer zo mooi is heb ik echt contact lezen nodig ... De career zou ook 2 keer zo groot wat het zeker niet is, ongeveer gelijk en er zitten meer rally auto in, in het laatste hebben ze gelijk.
Maar qau details had ik meer verwacht, sneeuwlevels zaten ook al in Colin Mcrea Rally dus niks nieuws en het biedt ook maar weinig uitdaging om te zeggen dat ik mega veel verschil merk qua besturing in sneeuw of zonder ..
Ben vanochtend pas voor de eerste keer geslipt in de sneeuw. En regen is de heletijd dezelfde animatie die je ziet zonder weinig merkbaar verschil in besturing. Hier had zo veel meer uitgehaald kunnen worden. Alleen nachtraces doen iets nieuws.
En ja Gymkhana en dc missions hadden ze niet in career moeten doen maar een een aparte mode voor moeten maken. Niet iedereen houdt van stunten ik haat het ...
Dan hebben ze ook nog de officiele WRC licentie en het enigste wat ik daarvan merk zijn de auto's en de namen van coureurs op die auto's
Laatst bewerkt: 25 mei 2011