[XOne] Grand Theft Auto V

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 29 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was in New York een tijdje voor GTA IV uitkwam. Die posters daar waren zo mega vet, echt niet normaal meer
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nog steeds wachten tot meivakantie 2012 voor ik naar New York mag met m'n pa. :mad:
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Warpzoned
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm....maar de woorden Grand Theft Auto zijn dus niet in de mond genomen, het is nog allemaal niet 100% zeker :)

    Maar als het zo is, dan zal er toch deze E3 of erna een aankondiging moeten komen.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Hoop niet dat ze de San Andreas kant op gaan met veel open land eerlijk gezegd. Doe mij alles maar lekker compact als in GTA IV, maar dan met net wat meer side quests of andere dingen te doen.
     
  6. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee.. Juist, dat de steden zo zijn als LibertyCity en dat daarom heen San Andreas gebieden zijn _O_
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Er moet JUIST open land komen man, dit mistte echt in GTA IV. Je krijgt juist lekker variatie met een bosgebied,bergen/heuvels,watertjes. Je krijgt nog meer het idee dat je echt in een wereld speelt dan. Je kunt daar ook missies krijgen, en op die manier heb je genoeg variatie. Hoe tof GTA IV en de DLCs ook waren, het bood niet genoeg variatie qua omgeving. Het was alleen maar die stad.

    Maar goed, ik wacht rustig af want we hebben eigenlijk nog niks concreets gehoord over GTA V. En zeiden ze niet vorig jaar en daarvoor ook al dat GTA V in de maak was en dat het bij E3 vertoond zou worden? (correct me if i'm wrong) is ook nooit gebeurd...we shall see.
     
  8. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    GTA V is wrs niet op E3 hoor, rockstar staat daar namelijk bijna nooit, volgens mij dit jaar ook niet(weet ik niet zeker hoor, dus niet meteen haten ;))
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Daar heb je imo Oblivion en andere RPG's voor, open en wijde gebieden met van alles. GTA is voor mij juist lekker in de stad wat kloten en missie's doen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nee ik denk ook niet op E3,maar de geruchten blijven erover doorgaan. Ze hebben nog nooit een GTA bij E3 aangekondigd, de enige GTA aankondiging was dat de 360 als eerste tijdelijke exclusieve DLC ging krijgen. Dus tja...of MS heeft van GTA V een tijdelijke exclusive weten te maken, of gewoon niks...maar dat lijkt me heel sterk.


    Tja ieder zijn ding he :D. Ik vond het echt geweldig in San Andreas dat je buiten de stad nog kon rondklooien.
     
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    SA was gewoon precies goed in evenwicht, ik heb vele uren doorgebracht in de steden maar ook genoeg in het platteland met me ranger lekker crossen <3

    @Seh En als je meer van de stad houd blijf je daar toch gewoon lekker\o/
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Wat een redenatie. :emo: Ga er vanuit dat als ze lappen met land er in gooien dat ze dan minder te doen hebben in de stad, dus die vlieger gaat dan niet op. :) En voor crossen over het platteland heb ik ook andere games, race games vooral.
     
  13. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is gewoon een wereld met steden zoals Liberty City en in de agglomeratie (= alles buiten de steden) lekker afwisselende landschappen. Bergen, toendra, meertjes, klein stukje woestijn. In San Andreas was dat echt geweldig gedaan!

    Sowieso droom ik nog steeds van een re-make van San Andreas. Echt de beste GTA i.m.o.! Vice City mag ook aangezien ik die nooit heb gespeeld... Ik heb 'm wel hier liggen maar ik vind de graphics zó slecht dat ik het niet kan uitspelen... :b:
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Precies. En er moet midden in de bergen / heuvels / bos ergens zo'n Wrong Turn mannetje/familie, of zo iemand als Freakshow uit Harold & Kumar Go To White Castle wonen. :D

    [yt]i-03IlWs3xA[/yt]
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hahahah dat zou wel humor zijn, het zou het eerste zijn waar een hoop mensen gelijk naar gaan zoeken, ik sowieso :D. Net als met die Big foot toen in SA.
     
  16. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een Big Foot in San Andreas?! :eek:

    *start meteen San Andreas op*
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek maar eens op YouTube:cool:!
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Ik hoop niet dat de PC community keihard word genakt door een slechte port van de console versie van deze game te krijgen ( als GTA V ooit mag komen ) maanden na de release op de consoles, dan zou ik Rockstar echt vervloeken.
     
  19. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    best rumor ever!!! Hele tijden achteraan gezeten maar nooit tegen gekomen op die berg.

    aan de voet van die berg kon je trouwens het beste de ambulance missies doen! :emo:
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    En boven op de berg was 1 van de beste base jump plekken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina