FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cavani - Lavezzi
    .......hamsik

Hamsik dus op Cam/cf achter de spits

of Cavani Eto'o

2. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ibra 86 speelt lekker als je wat kracht wilt, Milito is erg slecht en Lavezzi heb ik persoonlijk nog niet gehad. Wel gehoord dat de IF versie erg goed is. Cavani gebruik ik zelf;)

3. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeft niemand hier last van die ea server.
    kan nu al 1 week niet eens 1 potje meer spelen.

4. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kheb nog nooit op UT met Ibra gespeeld maar hij lijkt me echt een baas :p Kga denk ik effe de 86 versie halen.

5. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Kga wss met Ronnie achter de spits, hij heeft dan wel een donker groen schoentje maar hij heeft zeer goede dribbel, goede steekpasses en een goed schot, En ook iemand die vrije trappen van dichtbij er makkelijk inschiet en vanwege zijn hoge curve kan je hem zo over het muurtje heen krullen, Voor afstand natuurlijk Dejan Stankovic_O_ Maar ik zal Hamsik uiteraard ook effe testen alleen heb ik effe geen geld voor de IF versie

6. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen ervaring met de normale versie. Maar de IF versie vind ik persoonlijk echt een van de beste CAM's van het spel. Ik gebruik hem nu als CAM in een 4222 formatie. Hij staat achter 86 Cavani IF en dat speelt heerlijk samen. Hij scoort echt opvallend vaak voor een "buitenspeler." Maar dat komt mede door zijn 92 finishing en zeer puik afstandsschot.

7. davejong

davejong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft er nog meer last van dat ea server telkens uit valt.

8. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanavond nog geen wedstrijd gewonnen:p

9. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ging het vanmiddag niet zo lekker. Ik heb nu echt moeite met een game vinden... Zit echt al 10 minuten te zoeken, maar heletijd komt die melding dat je tegenstander weg is. Of ik moet met m'n zilveren team tegen zo'n all-star 88 gem. team en dat zie ik nog niet zitten aangezien ik nog maar 3 wedstrijden met me zilveren team heb gedaan.

10. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik mijn team veranderen in een 4-2-2-2 formatie? Speel nu 4-3-2-1 maar vind het echt niet lekker spelen.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat voor een team heb je? Ik zie dat je met één diepe spits speelt, misschien kan je dan beter een 4-2-3-1 formatie aannemen, daar speel ik áltijd mee. Ook in FIFA11, met élk team.

Dan speel je met één diepe spits, twee controleurs, één CAM achter de spits en twee 'buitenspelers' die ook mee naar binnen komen (RAM/LAM).

Zo dus:

--------------------------ST---------------------------
    -------CAM-------------CAM-------------CAM-------
    ------------------CDM----------CDM-----------------
    ---LB------------CB--------------CB-----------RB---
    --------------------------GK--------------------------

12. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    4231 en 4222 komt eigenlijk precies op hetzelfde neer, alleen speelt die CAM naast je spits. 4231 is dus wat meer defensiever dan 4222.

13. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel persoonlijk liever met 4-2-2-2, maar ik was weer eens gierig en besloot voor de goedkope opstelling 4-3-2-1 te gaan. Heb een Italiaans team en ben al begonnen met het omvormen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, maar aangezien hij al met één spits speelde nam ik maar aan dat hij dat wilde behouden en dan zou de 4-2-3-1 geschikter zijn dan de 4-2-2-2 ;).

15. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verander eigenlijk omdat ik niet graag met 1 spits speel:p

------------ Cavani---Eto'o
    ----------Hamsik---------------- ?
    ----------- Ibra------- De Rossi
    Zambrotta - Thiago Silva - Lucio - Maicon
    --------------- Julio Cesar

Zo'n opstelling had ik in gedachten, iemand enig idee voor op de rechtsbuiten?

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doe je nou ook Ibra als CDM? 8) _O_

Ik zou zelf voor Cambiasso en Sneijder gaan als CDM en CAM, zodat de chemistry goed blijft. Met Cambiasso heb je een betere chemistry met zowel Lucio als Maicon, en is de chemistry met Ibra nog hetzelfde. Met Sneijder heb je een goede chemistry met Cambiasso én Eto'o. Als je het nóg beter wilt, IF Motta in plaats van Cambiasso. Dan heb je zieke chemistry en ook nog eens een IF :cool:

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  17. Krommetje

Krommetje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cambiasso ga ik dan inderdaad doen, en Sneijder.. Ik vraag me af, hoeveel kost Sneijder ongeveer. Ik zie hem vaak hoog staan, maar 's avonds erg laag. Maar ben bang dat ik m weer te duur koop:p Maicon, Sneijder en Zambrotta IF, hoeveel zou dat kosten? 30k + 18k (?) + 25k? Zoiets?

En ik had Ibra bij mijn vorige team al op CM staan, dus is hem verplaatsen niet zo'n grote moeite meer:9

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zie iedereen zeggen Stankovic 95 FKA, 99 Shot Power maar is dat een hidden stat ofzo? Toen ik zelf een vrije trap met hem nam stond er bij Accuracy iets in de hoog 70 ofzo. Desondanks schoot ik er wel 2 in.

19. mister9

mister9 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook het probleem als je online speelt dat je:

Echt veel te vaak een goal tegen krijgt in de 45e en de 90 minuut. Je kunt er bijna op wachten...

Je tegenstanders vaak met 4 man tegelijk druk lijkt te zetten, terwijl jij telkens een stap te laat bent om de bal te veroveren...

Je tegenstander de bal een roei naar voren geeft, en altijd een medespeler bereikt...

20. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd krijg ik vaak zelfs 2 goals tegen in de laatste minuut:lol:Zelf scoor ik ook vaak de winnende in de laatste minuut

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina