[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik hoop echt dat hier duidelijke verbetering inzit bij Skyrim, The Witcher 1 had het eigenlijk al en het is hoog tijd dat het in andere RPGs ook een keer zichtbaar word nu.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Deze game is echt mooi. Heb sinds kort een nieuwe PC en daar draait deze game echt lekker op. Zeer mooi en sfeervol.

Alleen de moeilijkheidsgraad op het begin is echt om te snijden.
    Ik had dan wel de verkeerde volgorde gedaan kwa tutorial levels maar niemand die me had gezegt dat de spreek opties resulteerde in flashbacks waar ik moest vechten.

Dus mn aller eerste gameplay was tegen de draak. Waar ik zeker 40 keer ben dood gegaan. Omdat ik nergens de tijd voor kreeg om te denken of te lezen wat in beeld kwam kwa instructies.

Maar nu ben ik wat verder in de game en is zeker weten een aanrader.

Alleen lukt het me niet om de Troll DLC te downloaden maar dit schijnt te liggen aan de developers kant en gefixed worden met de update komende week.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb alle DLC gewoon kunnne downloaden, ook de TRoll DLC. Ik hoor iedereen klagen over de moeilijkheidsgraad, maar die valt mij eerlijk gezegd tot nu toe goed te doen. Zit aan het begin van chapter 1 en eindelijk vrijheid. De proloog is een beetje teveel op rolletjes...

@zif: ik ben bang dat je 2 a 3 weken kunt wachten... Je zou natuurlijk tot die tijd de 'demo' kunnen gebruiken ...

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Demo van Witcher 2? nevermind..denk al dat ik weet wat je bedoeld.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee dankje, die Pirate Bay torrent laat ik wel even voor wat het is. :+

6. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Torrents, yuck!

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb nu even bij de eerste echte baas gekeken (ik zal waarschijnlijk nog een andere keuze maken voordat ik hem ga bevechten), maar je hebt echt veel keuzes om de baas aan te pakken. Zal ik hem direct aanvallen op goed geluk of zal ik toch gebruik maken van wat hulp? :cool:

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kom op mensen, we kennen hier allemaal het beleid van XBW. Dus gelieve het niet meer te hebben over de "demo".

Grootste minpunt van de game is eigenlijk toch wel de launcher (of de servers er achter) :+. Dat ding durft geregeld vast te lopen, mijn pre-order code kan ik gewoon niet redeemen en als je die The Troll DLC wil downloaden verliest die 9/10 de connectie met het internet/de servers.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat ik geluk heb gehad, kon direct registreren en heb mijn DLC's ook al binnen... Alleen ben ik nu druk met LA Noire :)

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Yeah, Witcher 2 binnen! Nu kan ik de 'demo' uninstallen. :+

Hopelijk zal die van jou dan ook snel binnen komen, Zifnap!

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk zéér binnenkort heeeeel heugelijk nieuws voor wij consolertjes ;)

New Witcher game to be announced at E3
    PC Xbox 360 PlayStation 3 Wii
    by Fred Dutton

24/05/2011 @ 18:15

A new Witcher game will be announced at E3 next month, developer CD Projekt has told Eurogamer.

Could it possibly be the mooted console version of The Witcher 2: Assassins of Kings? Senior producer Tomasz Gop wasn't giving much away, but did hint that CD Projekt might have good news for PlayStation 3 and Xbox 360 users.

"I can't say anything obviously for gazillions of reasons but it is a Witcher game, and I can say that console gamers might be interested in it," he explained.

One thing seems certain though – it won't be The Witcher 3.

"No, I'm not going to lie to you, we haven't started work on The Witcher 3," he said. "But it's possible we might do it in the future."

The Witcher 2 launched on PC last week, conjuring up a glowing 9/10 from Eurogamer's Quintin Smith.

Al spreekt dit artikel het dan wel weer tegen...

http://www.vg247.com/2011/05/24/cd-...-e3-next-month/comment-page-1/#comment-290866

12. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Daarom dat ik altijd Blahdvd of Amazon gebruik. Nette prijzen en snelle verzending :). The Witcher 2 heb ik echter gewoon hier gehaald. Als je ziet wat je voor dat geld krijgt t.o.v. een andere game, dan is het dubbel en dik zijn geld waard.

Bron: Eurogamer

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hopelijk betekent dit echt iets en dat het geen foutje van ESRB is, en als deel 2 echt naar 360 komt dan zal alles wel flink omlaag gegooid moeten worden qua graphics. Want het is een zéér krachtige game op PC. Hopelijk is het dan ook een 360 exclusive, dan hoeven ze zich niet druk te maken met porten enzo.

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Patch 1.1 zou in het beste geval vanavond moeten komen :D. Kan ik eindelijk m'n DLC binnenhalen.

Volgende week zou er een 2de patch moeten komen.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Die gasten zijn iig wel enorme helden in post-release support. Ook bij deel 1. _O_

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zou dat uitmaken denk je? Meestal worden de versies apart ontwikkeld.

Hoe zijn de rpg elementen trouwens in W2? In deel 1 vond ik het zwakste punt van de game, ik kon geen leuke skills vinden om mijn punten aan uit te geven. Neem aan dat het nu een stuk uitgebreider is?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat maakt voor een 'kleinere' ontwikkelaar wel degelijk uit.

CD projekt is een PC dev. Die kunnen met de juiste ondersteuning van Microsoft denk ik wel een aardige 360 port maken maar de PS3 is zo anders qua architectuur waardoor er zoveel nieuwe kennis opgedaan zal moeten worden dat het voor een kleinere studio bijna niet te doen is als je dat naast elkaar zou willen ontwikkelen.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Exact, dit bedoelde ik precies. Volgens mij is het ook gewoon moeilijker om voor de PS3 games te maken, en makkelijker voor Xbox 360.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ik vond de combat in deel 1 verreweg het zwakste gedeelte.

Heb m daarom ook nooit uitgespeeld.

Een Witcher voor op de consoles juich ik toe, zolang het maar geen ''RPG voor dummies'' wordt.

Deel Deze Pagina