[XOne] Gears of War 3 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 25 apr 2011.

1. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jonge ik kom die bank gewoon binnen wallbouncen, triple kill like it aint no thing. Pak daarna ff de Sniper, blindfire superman die eigenaar van de bank en steal daarna al zijn kills.

...Too much ofniet :+

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wallbouncen is ook alleen maar om noobs te impressen xD, beetje gemiddelde- of goede speler kijkt van :emo: en schiet 'm gewoon op een willekeurig moment neer, of zaagt hem maar door midden.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    wallbounce is voor die ekte ekte spelers.. als ik iemand achter cover zag en ik wist hij wilde die mantle kick doen als ik in die cover kom wallbouncede ik zodat hij eroverheen sprong en knalde ik em. heb dat nog niemand anders zien doen in de beta. in gears 2 had het wel meer voordelen trouwens, nu is het soso vanwege de dbs. veel mensen proberen het maar weten niet wanneer je moet schieten.

Check 20-35sec. Probeer dat onder de knie te krijgen en je wint veel meer shotgun battles en clutches

en Silver92, je miste nog die mantle kick trouwens

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa. Je hebt inderdaad van dat overdreven en overbodige gewallbounce. Vaak is het wel nuttig om snel uit iemand beeld te komen, om op de goede plek te komen om iemand te killen, of om sneller op een bepaalde plek te komen.

5. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol wtf? Ik probeer dat met dat wallbouncen ook om mantle kick tegen te gaan, alleen krijgen ze me alsnog.

Damn mantle kick is écht te makkelijk :+.

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    uhuh lukt me ook niet 10 uit 10 ofzo. denk dat het niet lukt als ze al drukken voor je bounced

7. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik ben het deels met je eens, als ik andere mensen zie wallbouncen en allemaal schoten zie missen omdat ze persé willen wallbouncen, denk ik ook bij mezelf: "Kerel waar ben je mee bezig, schiet hem gewoon". Maar moet ik eerlijk zeggen, afentoe een bounce om sneller bij je target te komen of als een gek rondbouncen tegen 3+ man werkt heel goed.

Wallbouncen is handig, maar je moet niet het hele potje rond gaan stuiteren als een idioot en als je een kill maakt "OHHH GET RAPED SCRUBB" gaan roepen :emo:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Zo :) even 2 pre-orders geplaatst bij gamemania
    1 voor de epic en 1 voor de limited edition. Gewoon voor de garantie zodat ik in iedergeval minstens de limited heb en niet bedrogen uitkom als blijkt dat de epic helemaal niet verkocht gaat worden hier..

9. Madsamke

Madsamke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net zelf ook de Epic edition in de pre-order gezet bij GM, normaliter wacht ik totdat Bol.com of zo em heeft echter die zijn weer later met de hele handel. dan maar zelf afhalen in de GM winkel. maar die gaan ze zeker wel verkopen lijkt mij. blijft n dure liefhebberij wel

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    hehe. nu nog die retro lancer?

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    scheelt wel in verzendkosten en zo ver is het voor mij toch niet :+
    ja die zou ik wel willen _O_
    liefst de limited met retro dan, fuck dat beeldje dan maar :9
    maar nog geen bericht erover dat het naar de EU komt toch :'-(?

12. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    komt sowieso wel in UK in een gouden versie. de rest van EU zou NECA nog bekend maken deze of volgende week..
    hoop dat ze hier in NLD niet moeilijk gaan doen, die gouden retro past mooi bij mn gouden lancer

NICE..

nu nog de down ability van de DBS en game is perfect

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  13. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D
    Damnn ik hoop dat dit waar is. Mag ook wel voor de HB trouwens, die ging ook hardstikke recht.

14. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    noh man, blindfire hammerburst gaat overal heen.. je bent in de war met die van gears 1

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Geen GoW3 bundels zo te zien... En shipt Play dat soort dingen naar Nederland? Dan wordt het denk ik gewoon die en de LE, dan stel ik gewoon m'n eigen Epic Edition samen :D Zo'n Lancer is veel vetter dan zo'n beeldje.

EDIT:

Noooooooo :mad:

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die lancer doet mij echt weinig, zit er imo zelfs uit als grote prullaria. Ophangen? Na dan koop ik liever nog eens een echt geweer. Meer rond lopen? waar dan? Beeldje kan je op je bureau zetten en daar kijk je dan af en toe naar.

Enfin de rifle zal wel goed verkopen natuurlijk, beter maakt Epic er heel veel van. Verdienen ze veel geld mee, mass productie, mass income.

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    retro lancer replica toch ook, ophangen aan je muur in je gameroom ofzo? en ik heb die gouden lancer van gears 2 en dat ding is wel echt zwaar en mooi gemaakt. geen prul

en nee play.com shipped dit niet gvd..

19. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Wat ik doe met de lancer en dat beeldje zal allebei hetzelfde zijn; ik zet ze ergens neer en kijk ernaar. Maar dat doe ik met alle collectibles die ik heb, hell dat doet elke verzamelaar met alles wat hij / zij verzamelt. Postzegelverzamelaars gaan toch ook geen brieven versturen met hun nieuwe postzegels? 8)

Anyway, er is misschien wel een mogelijkheid voor mij om die gun van Play.com hier te krijgen. Ik heb een tante in Engeland die 'm vast wel naar mij door wil sturen, maar dat wordt dan ook weer 15 pond extra. Dus gewoon echt 100 euro voor die gun alleen al, weet niet zeker of ik dat ervoor over heb...

20. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je stilstaat niet :p. Maar het is wel heel lastig om te strafen en iemand neer te hammerbursten, in tegenstelling tot de gaytro lancer (:emo:)

Deel Deze Pagina