L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Soms kun je op ze mikken. Je krijgt dan een klokje. Als dit vol is, geven ze zich over.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Eigen schuld van de PC gamer community..
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind die Vice desk maar tegenvallen vergeleken met Homicide, vooral die eerste case van Vice vond ik echt geen zak aan.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wel geinig idd, maar niks spectaculairs. Vind de volgorde sowieso raar. Vice en Arson als laatste. Had dan Traffic - Vice - Arson - Homicide gedaan...
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Speel maar verder eerst dan weet je het. ;)
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand die dit weet ?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup. Dan kan je naar de specifieke desk gaan in het menu cases.
    En bij iedere desk heb je de keuze voor Free Roam. :)
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    ok, thanks :) Heb er nu 15 gedaan ...
     
  10. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel is wel dat je dan ook alle street crimes krijgt die je al gehad hebt :mad:

    Ik moest er nog maar 4 maar heb de moed op gegeven , ik werd helemaal gek van het verre rijden en weer dezelfde missies opnieuw doen.
     
  11. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb er nog maar een paar gedaan (voor de experience) maar ik wist ook niet dat ze per afdeling verschilden. Na dit te hebben gelezen laat ik ze wel liggen voor het moment dat ik de normale cases heb uitgespeeld. Niets is vervelender dan midden in zo'n zaak achter een of andere kruimeldief aan te moeten rennen.

    Edit: Zijn er trouwens nog mensen die de game 'Bladerunner' hebben gespeeld van Westwood? Dat was een game die droop van de sfeer maar qua gameplay eigenlijk best al wat weg had van LA Noire. De setting was natuurlijk totaal anders en de gameplay was (te) beperkt maar er zijn zeker overeenkomsten. Wat mij betreft roepen ze die game nog een keer tot leven alleen dan met de LA Noire gameplay en real time vliegende auto's. Dat zou echt super zijn.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  12. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Clues zoeken is me toch een partij saai, een van de weinige minpuntjes aan de game. Ik zit nu bij de tweede homicide case en vermaak me prima. Hoop wel dat het verhaal wat meer intrigerend wordt en niet allemaal losse cases. Verder prima spelletje van Rockstar, maar niet de 9+ die ik gehoopt had.
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu ook bij de 2e (of 3e) Homicide case, en ben ook zeer zeker benieuwd naar hoe het zich op het einde gaat samentrekken allemaal. Ik heb al een beetje een vermoeden dat het iets met
    Jack Kelso
    te maken heeft.
     
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Net game besteld voor 50 euro. Hopelijk snel hier. Maar kan mij nog goed bezighouden met Dirt 3 terwijl :).

    Ben benieuwd!
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hoeveel punten gaan die DLC kosten?
     
  16. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb tot nu toe een paar keer gehad, dat als ik dicht genoeg bij degene was die ik te voet achtervolgde een paar keer op de groene knop moest drukken en dat je hem dan kon tackelen om hem aan te houden.
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ondervragen ligt er geheel aan hoeveel bewijs je hebt. Als je weinig hebt kan je iemand wel beschuldigen, maar dan heb je grote kans dat je het verknalt en op je donder krijgt van je baas. Die zegt dan dat die teleurgesteld is in jou.

    Het ondervragen is niet alleen op het bureau. Je ondervraagt eerst mensen op de crimesene, dan ga je naar de echtgenoot of echtgenote toe om te vertellen dat hij of zij vermoord is, daarna ga je naar de verdachten toe om ze allemaal te ondervragen. Als je iemand opgepakt hebt ondervraag je deze op het politiebureau. Je kan ook een verzoek geven dat andere van de politie iemand moeten ophalen en naar het bureau te brengen, daar krijg je dan bericht van als ze er zijn voor verhoor.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  18. galiaar

    galiaar Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagt de XBOX automatisch om de 2e DVD in de XBOX te stoppen? Na hoeveel % van de game is dat ongeveer?
     
  19. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je automatisch op je scherm verschijnen als de 2e disc erin moet. volgens mij is dat rond de 30 procent.
    Zou beste kunnen dat het ook wat eerder is.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  20. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    was bij mij al eerder dan 30 procent, maar je merkt het zelf ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina