[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

  1. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    de campaign is inderdaad ook op hard niet zo moeilijk. Het enige verschil dat ik zag was dat de indicator voor een aanvallende tegenstander verdwijnt, maar je ziet de beweging toch wel.

    de predator challenges zijn eigenlijk vrij simpel, zolang je niet voor de beste tijden gaat iig. Met wat geduld haal je die wel.

    de echte uitdaging zijn die combat challenges op extreme, omdat het af en toe zo onwijs random overkomt wat ie tegenstanders daarin doen.

    succes in ieder geval. de game is het zeker waard om er flink wat tijd in te stoppen.
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nog met de challenges, totdat ik de game zelf heb uitgespeeld & dan de riddles heb opgelost. Want die challenges lukken me nog niet echt omdat ik wss nog niet echt de goeie upgrades heb & dat ik ook niet zo goed ben in vechten zal er wel mee te maken hebben :+ (lukt me nog niet om een 20x combo te doen:9, maar alles komt wel goed). Moet wel zeggen dat het vechten zeer goed in elkaar zit: Beetje martial arts meets street fight :cool:

    Wat ik ook zeer goed gevonden vind is als je dood bent, missie failed is ofzo dat je Joker, Scarecrow ed ziet en hun commentaar geven. Lekker zo :thumbs:

    Vind het echt een topgame, wss 1 vd beste die ik al gespeeld heb !
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zit nu 'vast' bij Pressure Control Junction.
    Die Bane wannabee met zijn hulpjes.

    Ben al wel 100 keer dood gegaan. Krijg die nep-Bane niet verder als de helft van z'n laatste bar, voordat zijn hulpjes me dood hebben.
    Constant, iedere keer weer.

    Probeer zoveel mogelijk uit de buurt van beide te blijven, evade gaat redelijk, tot je in de buurt van een muur komt, dan ben je gewoon de lul.

    Zit me er knap aan te irriteren. Bah.
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6

    Heb je nog 'upgrades' over? Als je bijna dood bent is het handig om in zulke situaties een versterking van je armor te kopen, dan is ook heel je energiebalk weer vol. Ik bewaar ze iig, ik had er wel wat aan tijdens de 'rozenplant; eindbaas
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat idee had ik dus ook, maar ik zit 5% (gok ik zo) van een upgrade af.
    En kennelijk krijg je er geen exp bij tijdens een gevecht...

    Edit ; Na veel pijn, moeite, gescheld en vooral frustratie, gehaald.

    Tijd voor een zeer welverdiende pizza.
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die 3e predator challenge.
    Die 3e ster: Is dat een gewone takedown ofzo. er staat RT+Y, maar het lukt me gewoon niet. Want kweet niet echt wat ik precies moet doen. :confused:
     
  7. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Hmm heb ik nog niet gedaan maar RT + Y is een silent takedown, dus vanachter sneaken en dan in de rug de RT+Y.
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Geloof dat dat een glide is, op afstand met een bat-logo boven het hoofd (X) dus, en dan zodra je land, (RT) + (Y).
     
  9. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is zeker geen silent takedown, want deze moet je doen in de 1e en staat omschreven als silent takedown.
    Maar zal eens die glidekick proberen, :thumbs:
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dan heb ik waarschijnlijk een andere Predator Challenge in mijn hoofd.
    Check anders hier even. :)

    Of Youtube, heb ik ook even geraadpleegd toen ik er niet helemaal uitkwam.
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, zal dan morgen wel eens kijken.
    & lukken die combat challenges van jou al?
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heel even geprobeerd, maar ik haal bij lange na de 50.000 niet al bij de eerste.
    Morgen maar weer eens proberen.
     
  13. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geraak nog niet aan die 18.000 :lol:
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Haha, doe je al beter als mij.
    Was al happy dat ik de 12.000 haalde...
     
  15. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets van 14.000
    Maar moet gewoon proberen van Perfect Knight te hebben (5.000) & dan ja, vechten voor het leven :cool:
     
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Het allerbelangrijkste in die combat challenges zijn de ground takedowns (high risk - high reward) je krijgt hier 10 punten x het combo dat je dan hebt lopen.
    dus als je op een 20 of 30x combo zit krijg je voor een Ground takedown al meteen 2000 of 3000 punten extra. gaat echt heel hard.

    wat ik meestal doe is nadat je de eerste drie klappen hebt uitgedeeld en in een status komt waarbij iedere klap een vijand meteen op de grond slaat eerst bijna iedereen met één tik per vijand neerwerken en de laatste of als er genoeg ruimte is een ground takedown geven.

    wat ook heel goed werkt is na een 5x combo die throw gebruiken (moet je in de SP aanschaffen, zowel de throw als het uitvoeren ervan bij 5x combo) en dan niet op de menigte mikken met die throw, maar juist ergens in een hoekje. Als je de tegenstander hebt geworpen kun je er meteen achteraan duiken met een ground takedown en is er 9 van de 10 keer niemand snel genoeg bij je om aan te vallen.

    en youtube is je vriend, daar staan een aantal filmpjes die echt insane goed zijn en veel tips geven.
     
  17. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Net deze gehaald :+

    Batman: Arkham Asylum
    675 / 1000 [​IMG]
    36 / 47 (76%)

    [​IMG]
    Predator Bronze
    Achieve 8 medals on predator challenges
    10 [​IMG] (14/04/2011)

    Maar na 1uur challenges heb ik het toch ook weeral gehad.
     
  18. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben maandag begonnen met deze game . Wat een goed spel! Zit heerlijk in elkaar, goede afwisseling van stealth en brute kracht en het speelt gewoon lekker weg. Spijt van dat ik er nooit eerder aan ben begonnen :p
     
  19. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is ook een erg goede game, ik kijk ook uit naar Batman Arkham City
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu volop bezig met de challenge mode. Had deze mode eigenlijk nooit heel erg gespeeld maar merk wel hoe vet dat is zeg. Vooral als je bepaalde medals wilt halen, en gewoon niet ontdekt worden en iedereen neermaaien voelt geweldig. Plus het blijft prachtig dat de baddies steeds banger en banger worden.
     

Deel Deze Pagina