Haha ik heb dat altijd, en dan vooral als ik 'Uit' speel, altijd vervelend Maar heb bijna mn nieuwe team af en dan ga ik knallen\o/
Voor hoeveel zou je Julio Cesar, Cavani, Di Natale, Riise, De Ceglie en Hamsik ongeveer kwijt kunnen?
Weten de meeste niet omdat jij op de PS3 zit...op de xbox denk ik totaal 45K ofzo..ook afhankelijk welke formatie
Ik zit op de Xbox hoor Hamsik net verkocht voor 6500, toch wel een lekkere prijs. Mijn nieuwe Hamsik binnengehaald voor 750
Ik heb ook geen coins meer, omdat ik net me silver team gemaakt heb. Maar ik ga denk ik geen coins meer in me gouden team steken. Vind Silver team atm vele malen leuker.
Kocht net een pakje op de webApp en kreeg TOTY Serie A Abbiati...mmm...khad liever een andere speler gehad,maar goed! En gelijk verkocht voor 25K koop ik nieuw pakje krijg ik IF Amelia...ok GK...pfff
hoezo ik kan niet eens meer 1 potje normaal fifa spelen. of hij valt weg ik vind het daar door niet eens meer leuk. eerst kwam ik thuis en ik dacht yes fifa ut doen en nu is dat niet meer zo alleen door die kut server.
wacht dan een weekje of 2 dan is die echt weer hersteld hoor, of ligt het niet aan de algemene server=
ik had dat ook. ik kan niet één wedstrijd spelen. Wij hadden 2 routers, een boven, een onder. de playstation maakte met een router connectie wanneer je begon. en wanneer je bezig was switchde hij naar de ander waardoor je heel even geen connectie had en eruit werd gekickt. Nu heb ik er een uitgezet. Nu geen last meer van.
a ha ik heb ook 2 routers maar speel met kabel. maar die staat wel aan gesloten op de router waar ik mijn kabel heb in zitten. EDIT: weet iemand goeie opstelling voor serie a team.
Ja weet ik wel...hoeveel coins heb je er voor over? En welke formatie vind je lekker spelen?Of vraag je dat juist?