[XOne] Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 25 mei 2011.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je?
    vraagt mn vriendin of ik volgende week vrij kan nemen om naar centre parcs te gaan!

    tuurlijk, zul je altijd zien!
    grrrr

    vanavond gaan we kijken of er uberhaupt plek is, maar baal wel
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Aangemeld op DG voor het toernooi:).

    Iemand zin om vandaag 1 vs 1 te doen? Ik kan tot 20;00.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Een lang weekend Golfen in Drenthe is geen bezwaar, dat valt wel zo te regelen dat je iets later speelt.
    Een hele week weg is een beetje teveel van het goede ...
    Laat je even weten of je inderdaad een week weggaat extince?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Prachtig dat PES 2011 een deel meer heeft dan Fifa 11 (sure zij hebben ook nog een enorm volgespammed ultimate team stuk maar toch).

    Toch wel knap aangezien hier véél minder posters zijn.
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114

    Willen Fiasco en Stoempfel zich even aanmelden in het TOERNOOI-TOPIC van DIGITAALGRAS ?

    Omdat het bij jullie wat lang duurt ga ik me afvragen of jullie wel willen meedoen.
    Wil je niet, zeg het dan ook even, al heb ik natuurlijk liever dat jullie meedoen ;)
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Stoempfel meld zich vanavond aan

    Net 5 potjes tegen Shin David gespeeld, waren erg leuk potjes. 5x gewonnen , maar wel elke keer 1-0/2-1 (3x) en 3-2 (ging dan ook wel gelijk op, had elke keer alleen veel meer mazzel).Je kan me eigenlijk best wel kampioen kutgoal noemen 8). Hoop van die standaard PES bullshit momenten, wat het natuurlijk ook wel weer leuk maakt.
     
  7. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Fijn :) Nu Fiasco nog....
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook aardig wat gemist nog dus dat valt allemaal wel mee. Zaten wel wat mooie wedstrijden bij, Benfica - Porto(3-2 na verlenging) was episch. Met dat schot van Moutinho van 20m, net nadat ik een bal van 5 m tegen de keeper aan had geschoten. :lol: Ergste misser was nog wel van Bale, belachelijk. Die goal met Alexis Sanchez(Udinese) van jou vond ik ook echt nice, heerlijke volley.

    Waren inderdaad mooie wedstrijden, alleen echt kut dat ik geen 1 keer heb gewonnen. 8)
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarom doe jij niet mee aan ons toernooi? :)
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Udinese heeft trouwens echt een achterlijk team. Ik wil gewoon altijd 4-3-3 spelen, maar die gasten hebben gewoon géén buitenspelers. Viel echt niks mee te beginnen:+.

    Dat schot van Moutinho was heerlijk inderdaad, ik móest gewoon scoren want penaltys verlies ik altijd (dat heb je wel gemerkt, mis gewoon fucking even 2 penalties in 10 minuten tijd8)).

    Die actie van Wesley tegen Gallas was wel goddelijk trouwens, helemaal gek dollen en dan een heerlijk schot op de lat.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dude, noujúíst twee buitenspelers met Alexis Sanchez en Di Natale toch? 8). Missen eigenlijk een goede spits, maar die Denis is ook wel okee.
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Di natale is meer een schaduwspits , Sanchez is wel en buitenspeler inderdaad maar dat is dan ook werkelijk waar de enige.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet nog even kijken. Al laaaang niet meer op Digitaalgras geweest.

    @Dyonko: Ja merk ook dat veel teams vaak maar 1 goeie buitenspeler hebben. Heb ook vaak genoeg een halve spits daar neergezet, maar steevast 4-3-3 uiteraard. :+
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Dit toernooi wordt episch, moet echt oefenen anders word ik gepwnd door Dyonko :+
    Van David kon ik maar lastig winnen (al zat het vaak niet mee of ging ik te chill doen 8)).
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, jullie spelen wel anders. Tegen Dyonko kon ik wat meer in mijn spel komen, had ook vaak wat meer balbezit, hij meer kansen, waren verder goed aan elkaar gewaagd maar het sloeg telkens net in zijn voordeel. Tegen jou kon ik minder kansen creeren en lag het balbezit gelijker.
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Maar we willen dit weekend al beginnen en hoe we het spelen ( welk format ) hangt van het aantal deelnemers af. Willen we het dus goed organiseren dan moeten we een beetje bijtijds weten wie er meedoen. Laat dus uiterlijk vrijdagavond weten of je meedoet, maar het liefst eerder :)
     
  17. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze. Forum is wel een beetje achteruitgegaan in activiteit of zie ik dat verkeerd?
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, dat zie je goed. Ligt aan de tijd van het jaar.
    Als er te weinig toernooien worden gehouden dan komen er ook minder.
    De meeste interesse is rond een maand voor het verschijnen van de nieuwe PES/FIFA tot en met januari, daarna is het komkommertijd.
     
  19. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    @ Tyrant:
    PM ;)
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik heb vanavond iemand zich zien inschrijven die Fii heet, maar op xbox Live was dat iemand die geen PES speelt. Stoempfel's gamertag is waarschijnlijk ook Stoempfel, want die gametag heb ik wel gevonden. Volgens mij heeft hij zich dus nog niet ingeschreven...
    Ik begin me toch af te vragen of hij wel mee moet doen, want als hij voor zijn wedstrijden voor het toernooi ook zo verstek laat gaan dan wordt het niks... :x
     

Deel Deze Pagina