1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 12 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik merk dat ik na een game als tdu2 dat gewone circuit racen erg saai vind. Natuurlijk heeft Forza veel punten die beter zijn dan tdu2, maar qua raceomgeving mag t allemaal wel wat spannender en vernieuwender.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wat ik merk is dat wanneer ik Forza speel na TDU2, een hele veraderming kwa weggedrag en geluid. TDU2 is zo statisch en levenloos wat auto's betreft.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Maar qua rijbeleving wel uber.
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Eigenlijk wil ik gewoon een enorme catalagus-game, a la gran turismo. Eindeloos time-trialen en foto's maken :+.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Gran Turismo vond ik zo'n oplichtersgame, ja, er zitten 1000 auto's in, maar ze vertellen er niet bij dat er maar 150 in de cardealer zitten en af en toe een paar tweedehands, waarvan de meesten goedkope aziaten.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Forza 2 was eigenlijk al een soort Forza 1 HD, of Forza 1.5 ... (en dan mistte het ook nog de point-to-point tracks...)

    Forza 3 is wederom meer van hetzelfde, en ik mis gewoon de fun-factor en de spanning van een race. Het is echt heel erg 'steriel', en als een race al een beetje spannend of lastig is, dan flikker je een paar upgrades op je auto en dan rij je weer makkelijk weg bij de rest.
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je dan, dat de upgrades geen verschil maken? :+
     
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.758
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Jawel, maar vervolgens switch je gewoon voor de volgende race weer over naar een andere auto waar je hetzelfde truukje flikt, dus je vormt ook niet echt een band met een auto ofzo...

    Het racen is simpelweg niet echt 'boeiend', dus de enige reden waarom je het speelt is om verder te komen, ipv dat je er echt lol aan beleeft.

    Met GRID had ik ook gewoon echt LOL met de gameplay: De AI van de tegenstanders was goed, de tracks waren mooi en uitdagend, je reed langere tijd in dezelfde wagens, het was spannend, etc etc.

    Dat mis ik allemaal een beetje bij Forza. Ja, er zijn meer auto's. Ja, ze zullen meer polygoontjes hebben. Ja, het zal vast een veel betere 'simulator' zijn en de gameplay voelt prima aan. Ja het geluid is uitstekend. Etc etc etc.

    ... maar geef mij dus maar een game als GRID waar ik me veel meer mee vermaak. Of een game als Rallisport Challenge 2. Ik wil gewoon toffe tracks en lekkere gameplay. En dan hoeft het echt geen 'arcade-game' te zijn ofzo, want daar heb ik ook weinig mee, maar zo steriel en voorspelbaar als Forza of GT5 vind ik ook maar 'aardig'.
     
  9. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    De singleplayer van Forza is inderdaad wel het zwakke punt, maar wanneer je de AI op hard zet en zelf gewoon in een leuke auto rijd die niet per se een hogere PI heeft dan die van de AI is het al een stuk spannender.

    Hoewel de SP mij ook niet echt kan boeien, blijft ik het online racen geweldig vinden. Zeker in de cycled production hopper of de oudere B500 Muscle Car hopper, ik heb hier regelmatig goede races die van begin tot eind spannend blijven.

    Daarom ben ik ook blij dat het er op lijkt dat ze in FM4 het online racen weer wat gaan oppoetsen met 16 spelers in plaats van 8 en het terug brengen van de car clubs.

    Wel denk ik dat als ik geen stuurtje zou hebben en alleen met een controller kon racen het spel veel eerder zat was geweest, forza komt met een stuurtje veel beter tot zijn recht.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2011
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Dude dat zijn foto's.



    TOCH?!
     
  12. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    zien er goed uit:thumbs:
     
  13. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    OMFG WOW

    Barbeque
     
  14. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Als dat ingame is dan wordt het een pre-order en dan verneukt Turn 10 weer me sociale leven
     
  15. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien ligt het aan mij, maar ik heb het upgrade element van Forza nooit zo tof gevonden. Hartstikke leuk natuurlijk om de klooien met instellingen voor een snelle tijd, maar ik wil het liefst in stock-wagens rijden. Tegen AI racen in careermode, allemaal een middenklassertje, astra, golf, focus etc. Veel meer spanning! Natuurlijk kan je ervoor kiezen om je auto niet up te graden, doe ik meestal ook niet. Ik hoop op veel standaard auto's, vind dat toch altijd het leukste. De Jan Alleman mobielen die je ook op de Nederlandse wegen ziet. Geweldige screens trouwens.
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hopen dat dit keer het geluid veranderd als je een andere uitlaat monteerd :D
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die stockraces zoals jij ze beschrijft zijn er toch ook gewoon? Tenminste je had volgens mij in Forza 2 en 3 gewoon zo'n rij met races waarin je met een fabrieksauto moest rijden. Ongetuned of weet ik veel wat dus.
    Dat daar soms een niet Jan Alleman auto bij zat, tja.. :9


    Zieke screens natuurlijk, en ook de laatste zin is goed nieuws voor iedereen die daar tientallen uren in heeft gestoken. Nu dus maar afwachten tot de release en hem dan direct kopen, de Ford Mustang en RUF zijn echt _O_.
     
  18. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Zijn dat geeen foto's :eek: maar game... _O_

    / Maar wat is er nou veranderd? is het gewoon 3 in Superkwalitiet? met wat nieuwe auto's en banen?

    of is daar nog geen info over?
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat zijn screens gemaakt met de photomode, oftewel allemaal opgeleukt.
     
  20. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik las net op Insidegamer dat er een importfunctie in komt van Forza 3 naar 4. Ik had er bij Forza 3 al op gehoopt.

    Spelers van Forza Motorsport 3 kunnen hun profiel importeren in het vierde deel van de raceserie. Dat heeft ontwikkelaar Turn 10 Studios bekendgemaakt.

    Afhankelijk van het level dat ze hebben bereikt en de auto's die ze in hun garage hebben staan in Forza 3, krijgen spelers gratis auto's en andere extra's in het vierde deel. Ook de ontwerpen die spelers in het derde deel voor hun auto's hebben gemaakt kunnen in Forza 4 worden geïmporteerd.

    Bron

    http://www.insidegamer.nl/xbox360/f...rt-4-krijgt-importfunctie-vanuit-Forza-3.html
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina