Vraag me af wanneer ze in Amerika eens gaan beseffen dat we in Nederland geen Duits praten. Waarschijnlijk nooit.
Als je weet dat de doorsnee Amerikaan denkt dat Nederland de hoofdstad van Duitsland is, dan ben ik er bang voor ja, ik overdrijf hier een beetje, maar die Amerikanen zijn extreem wereldvreemd
Overdrijven? De helft van de Amerikaanse bevolking denkt dat Europa een land is. Geweldig die Amerikanen.
Sinds ik die reportage van begin deze maand zag waarin de helft van de ondervraagde nederlanders niet wist wanneer de tweede wereldoorlog in ons land was ben ik maar stil met die "amerikanen zijn zo dom omdat" zinnen..
lekker belangrijk om te weten waar zo'n miniland als Nederland ligt waarschijnlijk wijst 75% van de Nederlanders New York als hoofdstad van de VS aan :{ zo heel geweldige was deze aflevering niet, vorige was wel leuk \o/
Weer een super matige aflevering. Geloof dat ik de afgelopen 2 seizoenen minder gelachen heb dan in 1 aflevering uit de eerste 10 seizoenen.
Deze aflevering heeft me wel verbaast. Zou bijna zeggen dat dit de laatste afleveringen zijn. Ik begin door deze aflevering te denken dat ze zelf door hebben dat ze hun beste jaren hebben gehad.