Mwah, op XBLA staan toch wel aardig wat pareltjes, zoals Super Meat Boy, ilomilo, TrialsHD, etc etc. Dat Dirt3 wel erg hoge cijfers krijgt vanwege de goede 1ste indruk, daar was ik dus al bang voor, maar aangezien ik me altijd gewoon goed inlees via de previews, reviews en fora, weet ik dus dat ik er persoonlijk minder positief over zou zijn vanwege de al genoemde negatieve factoren, zoals de te korte tracks, te weinig omgevingen, te weinig echte rally, en het gezeik met DLC waar ik persoonlijk absoluut niet aan mee wil doen, en dus ook niet aan mee doe.
kijk hier ff de meeste website verzenden ehm de volgende dag dus heb je hem over 2 dagen http://www.budgetgaming.nl/game-profile/dirt+3_Xbox360.html
Diegene die dit spel niet leuk vinden rotten maar lekker op uit dit topic? Je hebt hier dan ook niks te zoeken, dus ga een andere game verzieken met jullie reacties.
Hmm valt me nu eigenlijk pas op dat als je Rally rijdt je geen service gedoe hebt om de twee stages in Dirt 1 zat dit wel ... Waardoor je moest oppassen als je in stage 1 je bak te veel had beschadigd je in stage 2 echt wel voorzichtiger moest gaan rijden wilden je het halen en dan zit ik al op 100 % hahah
I know Maar ik bedoelde gewoon winkels ipv webshops? Morgen alle tijd om DIRT 3 te spelen, dus aan een webshop heb ik dan niet zo veel als het zaterdag pas arriveert. Anyway,thanks!
DIRT 3 is echt een geweldig spel. Ik heb sinds colin mcrea op de xbox original geen rally spellen meer gespeeld dus ik dacht ik koop maar eens dirt Ik heb wel iets over de multiplayer je kan bij joyride niet gelijk joinen en je moet wachten tot een ronde is afgelopen... Ook zijn er echt heel veel douchebags in online rally die iedereen lopen te beuken etc. Dus als iemand zin heeft een normaal potje dirt 3 online te spelen , voeg me maar toe. Weet iemand ook een goede manier om die achievement te halen waarvoor je een race moet winnen zonder driver assists?
Bedoel je een makkelijk manier om die te halen ..? Difficulty waarop je raced maakt namelijk niet uit..
Eindelijk eens een normale reactie op deze game. Ik verwacht mijn Dirt 3 eind volgende week binnen te hebben, dus dan kunnen we wel wat potjes doen...
Ja eigenlijk een makelijke manier. Naast de multiplayer vind ik het overigs wel een geweldig spel en sommige achievements (gyhmkana bijvoorbeeld) zijn echt bitching moeilijk xD
Oke difficulty maakt niet uit dus eerst rally dat is maar 1 race dan met alle assist uit en difficulty op allermakkelijkst race dan ook in cockpit view heb je gelijk twee archievements.. Gymkhana is wel te doen hoor ik heb problemen met MC mission die ga ik nooit op platinum halen.. Yep deze 100 % halen is stukken moeilijker dan Dirt 1 en Dirt 2
Ik had het eigenlijk over die platinum xD ik kom nooit verder dan gold en die drift runs in dirt mode zijn ook niet mijn sterkste punt
Driften lukt me nog wel maar die speed runs daar ben ik zo slecht in.. bij mij veranderd het al snel in trail & error
Mmmf ik ben hier een rally aan het doen in finland , dus ik finish 2de plek. Ik denk ik doe het opnieuw voor de 1ste plek. 1 seconde sneller dus ik denk yes 1ste plek. Nee hoor is die mafkees ook 1 seconde sneller xD
Gadver, was niet van plan een opmerking te plaatsen tot dat ik zag dat ik ruim 2 pagina's met off-topic gezeik heb kunnen verwijderen. Het gaat hier nu wel weer goed in het topic, maar toch nog even duidelijke maken dat het hier gaat over Dirt 3, niet over andere games en zeker niet om andere persoonlijk te gaan bashen. Tot zover deze intermezzo, nu gewoon verder on-topic zoals jullie mooi bezig waren .
Ik ben idd mooi bezig , heb de achievement dankzij sigla. Ik race overigs altijd in cockpit met hud uit. Ik vindt het ook cool dat ze jede filmpjes op youtube laten zetten. Wel jammer dat het dan niethet hele filmpje kan uploaden
Iemand Dirt 3 kopen? Moet van die rotte banaan af. Lijkt wel een kale kut, is gin zak in te beleven. Je ken er GRID nog gratis bij krijgen. Nou happen pubers!