Nieuwe trailer met wat ingame beelden, deze game kan echt beide kanten op, ik hoop dat het de diablo/oblivion kant opgaat! [yt]b7hlI0ma0iE[/yt]
Xena spreekt Hunted-stem in Uitgever Bethesda heeft aangekondigd dat Lucy Lawless, de ster van Xena: Warrior Princess, haar stem zal uitlenen aan de aankomende game Hunted: The Demon's Forge, een actie-RPG van ontwikkelaarstudio InXile. Lucy Lawless zal Seraphine inspreken, een verleidster die aan het avonturieren is gegaan. Seraphine zal de hoofdrolspelers Caddoc en E'lara in het spel de weg in hun avontuur wijzen. Na de belofte dat ze hun fortuin in goud zouden krijgen, hebben deze twee huurlingen de moeilijke taak op zich genomen om uit te vinden wat er gebeurd is met hun wereld, waarin nu allerlei kwaadaardige wezens rondlopen en onschuldige mensen laten verdwijnen. "Hunted is een ongelooflijk donker en intense spel en ik ben blij met de mogelijkheid om aan een dergelijk spannend project te werken" zei Lucy Lawless. "Na zo lang een heldin te hebben gespeeld is het verfrissend om zo'n gemene, aantrekkelijke verleidster te spelen!". Hunted: The Demon's Forge komt 3 juni uit op pc, Xbox 360 en PlayStation 3.
Met de preview van Gamekings zaten ze het spel behoorlijk af te zeiken, maar ik vond het er niet verkeerd uit zien. Ik houd van fantasy en er zit een coversysteem in a la Gears. Het is geen AAA-materiaal maar zeker wel vermakelijk. Ik zie het me wel oppikken voor een mooie prijs.
Volgende week komt deze game uit. Gaat iemand hem nog halen op release ? Ik twijfel erg. Omdat nog niet echt bekend hoe goed of slecht de game is, omdat ik nog veel games heb liggen en omdat twee weken later Dungeon siege III uitkomt ...
Ik vond de game er eerst niet heel boeiend uitzien, maar in het laatste filmpje wat op Gamersyde.com staat zag het er duidelijk veel beter uit dan voorheen. Deze http://www.gamersyde.com/news_around_dark_corners_of_hunted-11095_en.html#forum
Wel lullig voor Bethesda zeg, eerst Brink die min of meer flopt, en met Hunted is er ook weinig hype/buzz voor de game.. Na deze game komt Rage, waarvan de sales ook niet zeker zijn..
Deze titel vind ik erg interessant. Maar zoals gezegd hoor en lees je er weinig over. Ik ga in ieder geval wel de prijslijsten in de gaten houden, want voor een mooie prijs ga ik dit spel zeker proberen.