[XOne] The Witcher 2

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 23 sep 2009.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Vandaag mijn premium edition ontvangen. Geen beeldjes ofzo, gewoon mooie verpakking, inclusief kaart (whoa!) en game guide (nice!).

*sniff*

Hmmm, wat ruikt dat papier toch heerlijk.... dit mis ik echt bij games tegenwoordig. Gewoon dikke handleidingen en kaarten bij RPGs. :cool:

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die heb ik ook, lekkere dikke doos :) Have fun!
    Ik heb nog niet verder gespeeld, zit nog steeds aan het begin van chapter 1 ...

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is toch geen "goedkopere" versie beschikbaar dan den PE? De PE gaat gewoon over de toonbank voor de prijs van een gewone game... ach, zo zou elke game gewoon standaard verkocht moeten worden :cool:.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Inderdaad! EN ik had voor slechts 28,- bij Amazon in de preorder. Koopje! :b:

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Eerst Crysis 2 uitspelen! :b:

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Please laat dit gewoon een deal met MS zijn, en dat dat betekent dat The Witcher II exclusief naar de Xbox 360 komt, geen gedoe met porten naar PS3, gewoon klaar. Of better yet....The Witcher I en II naar 360? We gaan het zien:

CD Projekt RED to live-stream “incredible news” June 2

CD Projekt RED and GOG are going to reveal some big news just before E3 at their “CDP Summer Days” live from Los Angeles event.

The announcements will be made on June 2 at 12:00 PST/ 3:00pm EST/7.00pm GMT via Ustream live stream.

CD Projekt RED will be making “a big announcement” about their next upcoming title, and will also have some other exciting things to share during the livecast.

The firm will also be discussing some of the successes of The Witcher 2, and will also “map out a plan for continued support for the new title.”

GOG has already teased that during the CDP Days 2011 Spring Conference it will reveal a new deal with “one of five big publishers still not signed with them: Microsoft, Lucas Arts, Electronic Arts, Square Enix or Take 2.”

Looks like come June 2, everything will be out in the open and the publisher as well as the first title out of the batch of 25 will be revealed.

You’ll be able to watch live come next week through the link up top.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik hoop dat deel 2 naar de 360 komt. Is er echt geschikt voor. Moeten ze wel de gameplay intact houden in zijn geheel ...

Que ??? Ben je van je geloof gevallen ?? Ga je mond spoelen :)

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hij is vet, zeer vet. Je wilt niet weten hoe goed de stealth gameplay is in die game. Met silenced guns & sniper en cloak upgrade is het mogelijk bijna alle tegenstanders stil te verslaan. Ik speel veel soorten game genres trouwens. ;)

Hoop zaterdag of zondag met W2 te kunnen beginnen. Zag ook dat er een patch aan komt, dus dat komt mooi uit.Misschien wacht ik daar nog wel even op.

9. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het zou vetter zijn als de witcher 2 de launchtitel is van een nieuwe xbox. Deze game verdient het om op z'n mooist speelbaar te zijn..dat gaat met de 5 jaar oude xbox 360 echt niet meer lukken ben ik bang.

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is The Witcher II op de PC een super goed verkopende titel? Want anders vraag ik me echt af of MS ooit interesse zou hebben in een deal met hun, denk dat MS alleen maar een deal maakt met een bedrijf waarvan ze weten dat er superveel exemplaren van een game zullen worden verkocht. Ik denk dat een Witcher qua verkopercijfers niet in de buurt van Elder Scrolls komt he?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zal voor de PC niet zo heel veel schelen qua verkoop.

Voor de consoles is er weinig over te zeggen maar met de juiste marketing moet er zeker genoeg verkocht kunnen worden om rendabel te zijn.

12. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is het verhaal in dit spel te volgen als je als je deel een niet gespeeld hebt?

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja precies, nou ja...2 juni weten we het. Het moet dus waarschijnlijk één van die bedrijven zijn op die VG247 link. Ik kan me LucasArts echt niet voorstellen en de rest ook niet, behalve MS eigenlijk. En dat ook alleen om die recente berichten van ESRB en artikels op sites.

Als je een redelijke PC hebt of laptop en je kan de game draaien, koop die gewoon voor zo'n 3 a 4 euro op Gog.com, tenzij die speciale deal niet meer geldt nu. Maar dat is 100% zijn geld waard, als het niet mogelijk is, zou ik gewoon Wikipedia voor het hele verhaal van deel 1 even checken.

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Post dit maar hier:
    Die gasten zijn toch zulke helden in post-release support! _O_

Hier kan je vanavond trouwens de conference zien:
    http://www.ustream.tv/channel/cdp-summer-days

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Al een stukje tW2 gespeeld. In één woord: fan-tas-tisch!

En dan zit ik nog in de prologue. 8)

Ik zal es kijken of ik binnenkort uitgebreidere impressies post.

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
  17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat kan geen onzin meer zijn, maar het zal vanavond bevestigd worden tijdens de conference!!! Let maar op, het is gewoon een deal met MS om het exclusief te hebben!

Maar november is wel idioot snel, en dat terwijl ze laatst nog gezegd hebben dat er helemaal geen console versie in de maak was, wel misschien in de planning. 5 maandjes om een console versie te maken? Nee gaat niet gebeuren...no way. Tenzij het natuurlijk al veel langer in de maak was, dat is heel goed mogelijk.

Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de OP te zien waren er al geruchten in 2009 dat er een console versie van de witcher 2 zou komen. Lijkt me dus dat ze toen al stiekem aan beiden platformen werkten.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die 360 versie is al heel lang in ontwikkeling, let maar op. Zelfs op de PC zit controller support ingebakken en de icoontjes zijn 360 icoontjes, zoals (X).

Wil hem vast nog eens op de console spelen, alleen Skyrim eerst!

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Witcher 2 site

Deel Deze Pagina