[Multiplayer] Call of Duty: Black Ops [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door PowerLines, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je van SnD? :)

2. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Wat dacht je ervan dat deze perk echt heeel erg noob is. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij het niet erg vindt, aangezien jij deze perk ook gebruikt, om dood te gaan door iemand die in Second change valt. Net als je kan knife als je naar Second change valt, dat is ook zo kut.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In domination moet gebruik ik veel liever Marathon Pro en tactical insertion.

Zowieso is tactical insertion belangrijker dan welke perk ook in Domination

4. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    huh... Hoe bedoel je belangrijker dan welke perk dan ook?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kunt kiezen voor Marathon om snel bij B te zijn of Ninja als dat meer je stijl is of Flak jacket zodat je niet snel door een random granaat van een objective geknald word of wat dan ook ..

Maar als je makkelijk 2 punten wilt domineren is het zelf kunnen bepalen waar je spawned zo'n groot voordeel dat daar geen perk tegenop kan.

Leg je t.a tussen de punten die je wilt controleren (en zorg dat je maten dat ook doen ,. met natuurlijk een beetje spreiding) en je bent gewoonweg te snel weer terug om je objectives af te laten pakken.

Of bescherm de looplijnen naar jouw objective en leg je t.a aan hun kant neer zodat als je ze toch killen je ze zo weer in hun rug wandelt.

Hoe je hem ook gebruikt de t.a geeft je een enorm voordeel in Domination omdat je alle loze tijd die je normaal gesproken kwijt bent aan naar de objectives lopen kwijt bent.

Perks gaan pas meespelen als blijkt dat iedereen t.a gebruikt:+

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ooh zo:+. Neehoor ik begrijp je nu wel.

7. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Het is maar een spelletje. Alles wat in het spelletje zit kan en mag je van mij gebruiken, ik speel om plezier te hebben, niet om pro te zijn of zo. Ik heb ook geen problemen met campers of met rushers, ga niet weg als ik nog met 3 man tegen 6 speel en dan vet wordt afgemaakt. Ik kan er wel om lachen. Ik ben hooguit een middelmatige speler, maar ik heb er wel lol in.

Ik speel zelf trouwens allerlei soorten indelingen afhankelijk waar ik zin in heb, soms ga ik sniperen, ben dan wel niet zo goed maar toch vind ik het wel leuk. Ik rush met smg of shotgun, ik sneak door de linies en maak kills met ghost. Ik speel eigenlijk niet veel met second chance, vind nu hacker handiger omdat ik eerst zo vaak op claymores liep zonder die perk :+. Uiteindellijk speel ik bijna met alle perks die ik leuk vind en wissel veel af.

8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik speel het ook voor de lol, en ik vind het ook een leuk spel. Maar je kan je bij alle spellen ergeren aan dingen, en met dit spel erger ik me dus aan second change en campers(en soms ook aan ghost silencer).

Edit: Als je nog een keer zin hebt om met dit spel te experimenteren. Probeer dit eens:http://www.picacid.com/classgen/

Laatst bewerkt: 14 mei 2011
  9. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om te spelen?

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wordt COD 4 nog online gespeeld? Of mag dat geen naam meer hebben?

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Natuurlijk, nog best veel mensen spelen het omdat het een heel goed spel is.

12. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook het idee dat de olympia en ak74u zwakker zijn gemaakt en de spas en galil sterker?

is er in deze COD een "super" class? zoals in COD:WAW de juggernaut met mp40.

13. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat had ik ook inderdaad. En wat eigenlijk een behoorlijk overpowerde class is:

Famas Dual Mag - Flack Jacket (pro) - Sleight of Hand (pro) - Tactical mask (pro).

misschien dan nog concussion, claymore, semtex.

Maar als je flack jacket pro en tactical mask pro heb, dan heb je totaal geen last van granaten of tactical grenades.

Ik heb alleen geen flack jacket pro, maar voor de rest een behoorlijk goede class.

14. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Hardline PRO. Ik heb 2 van de 3 gehaald, maar share your care package lukt niet. Blijft steken op 3/10. Terwijl ik toch vaag package laat oppakken door teammates, maar er gebeurd niets? Hoe kan dit?

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weet je 100% zeker dat team-mates deze oppakken en geen enemies? Gooi gewoon een Sam Turret, Sentry Gun of Care-Package neer. Die tellen allen mee voor de challenge.

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet hardline aan hebben he.

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    ^
    Ik wilde net zeggen....:+

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik ben zelf ook bezig met Hardline Pro te halen en mensen in Bops zijn niet meer zo gierig als in MW2. Het duurt echt een tijdje voordat mensen mijn Care-Package oppakken ook al is het een rolingthunder.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... of je hebt van die kutkoppen die een Chopper-Gunner veranderen :+

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de nieuwe mappacks ?
    Ik vind ze erg goed ,buiten convoy dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina