Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Op de hardeschijf kan je games installeren, zodat de xbox veel stiller wordt.
    Ook heb je op Live (online marketplace en gaming) toegang tot dlc (downloadable content), gratis en betaald.
    Daar kan je demo's downloaren zodat je eerst n game kan spelen voordat je m koopt. Ook extra circuits of episodes van een game etc etc.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wat is waar van dit verhaal?

Een vriend op Live verteld me dat als ik een oude Xbox 360 heb dat ik MS kan opbellen en dat ik dan hoogstwaarschijnlijk hem kan inruilen voor een Slim? Omdat de oude 360's gewoon niet krachtig genoeg zouden zijn voor de nieuwere en krachtige games zoals Bulletstorm, Crysis 2, Gears 3, etc. Ik heb geen flauw idee waar hij dit vandaan heeft....want de games draaien prima op mijn arcade.

lulverhaal toch?

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nee. Geen lulverhaal.

Een bepaald type console kan niet goed overweg met een nieuw dvd-formaat, waarop nieuwe Xbox 360 games (gaan) verschijnen. Via Xbox Live detecteert Microsoft of jij speelt op een console van het specifieke type. Wanneer dat het geval is, neemt Microsoft contact op met jou. ;)

Dat jij moet bellen is natuurlijk wel onzin. En het geldt dus niet voor alle oude consoles.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is ook niet waar. 1 gebruiker had problemen met de oude update en deze heeft een nieuwe 360 gekregen (zie dulle nl's post) het gaat trouwens dan om een pro 60 GB versie dus niet de launch xbox 360. Dus ja een lul verhaal.

Laatst bewerkt: 25 mei 2011
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks mensen, weet ik dat ook weer. Mijn Arcade doet het nog prima ook, maar ja als ik zomaar een Slim had kunnen krijgen, dat zou super zijn geweest maar zo werkt het niet.

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Bij meer mensen de marketplace onbereikbaar?

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    *zucht*

Jammer dat Microsoft mij niet belt. Beschik over een Elite model. Had wel een SLIM terug gewilt hoor :+

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    10-5 rond 14:00 gebeld vanwege een kapotte powersupply, ik moest hem opsturen en ik zou nog een email krijgen in een paar uur
    10-5 rond 20:00 Weer gebeld en gevraagd waar die email bleef, ze zeiden van dat ik geen email kreeg met labels en stickers maar dat ik hem zelf moest opsturen naar een adres (die heb ik gehad) (snel verstuurd savonds laat)
    11-5 Mail ontvangen dat de goederen verstuurd zijn en binnen werkdagen moeten arriveren
    18-5 Stroomkabel ontvangen, geen groot zwart stroomblok , weer gebeld naar Xbox Support wanneer deze stroomblok zou aankomen, ze zeiden van hij is vandaag verstuurd, ze weten zelf ook niet waarom het apart is verstuurd
    25-5 Nog geen stroomblok ontvangen, ik bel weer naar Xbox Support, zei zeggen van we gaan het uitzoeken en als je binnen 5 werkdagen nog niks hebt ontvangen moet je weer bellen .

Dus in totaal al 4x gebeld om een vervangend dingetje aan te vragen
    En mijn Xbox Live Gold loopt ook door dus ik ga maar eens een compensatie aanvragen als ik hem binnen heb

Ik snap niet waar die verhalen vandaan komen over dat de support goed is .. :mad:

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb sinds de update wel dat ik nauwelijk/geen berichten kan lezen, terwijl ik in n game zit.
    Hij blijft t bericht laden, maar ik zie niks.

Als ik uit de game ben, doet die t wel.

10. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Hee mensen,

Ik heb geen WMC (Windows Media Center) op mijn PC. Heeft het dan nut om mijn PC met mij XBOX te connecten, en wat zijn dan de opties die ik extra heb??

En is het ook mogelijk me PC aan me XBOX te connecten terwijl ik geen internet op me XBOX heb (geen kabel ook geen Wi-FI) dmv. een kabel ofzo??? want mijn xbox staat naast mijn PC (ja weet dat je internet op je xbox kan dmv pc met wel internet maar heb daar geen behoeft aan)

Thanks

Laatst bewerkt: 26 mei 2011
  11. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds vorige zondag niet op de Xbox geweest, vandaag wel weer. Toen kreeg ik een melding dat ik een update moest downlaoden. Ik vroeg me af wat deze update heeft vernieuwend/verbeterd.

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dat je straks het nieuwe disc format kan gebruiken

13. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt dan muziek en films streamen vanaf je pc.

14. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je:confused:

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  16. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ook als mijn xbox niet op het netwerk is aangesloten?? Of moet dar persee??

17. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    En je kan met paypal betalen op marktplace ;)

18. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dat je geen microsoft points meer aan hoeft te schaffen? Of dat je met Paypal kan betalen om in één keer microsoft points te ontvangen?

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Je hoeft geen MS Points meer te kopen, je kan meteen met paypal betalen (al zal het wel goedkoper blijven om eerst ergens MS Points te kopen en daarmee te betalen).

20. ---Diablo---

Leuk Bevonden:
    0
    Het is in ieder geval chill dat die mogelijkheid er is. Vooral als er een aanbieding is en je hebt geen beschikking tot MP:p

Deel Deze Pagina