[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
  2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Tja door die halve schermen zie je eigenlijk bij beide net niks. Op zich niet erg, ik heb beide trailers al gezien en voor mij is het totaal geen issue welke ik ga halen. Ik heb de afgelopen jaren gewoon veel meer plezier gehad met Battlefield dus die gaat het sowieso worden.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Lijkt me niet dat ze die exclusief gaan maken. Uiteindelijk, en misschien wel gelijk, zul je ze gewoon kunnen kopen. Maps uitsluiten voor mensen die geen preorder geplaatst hebben zou gewoon pure BS zijn!

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je hebt nog tijd zat om te pre-orderen. Ik ga dat ook doen binnenkort. Even wachten op een mooie aanbieding ofzo. :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Een nieuw interview met de devs en schijnbaar gloednieuwe gameplay hiero

[yt]PXaFw7aC9GE[/yt]

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Heb er een beetje doorheen geskipped, en ik zie weinig tot geen "nieuwe" BF3 gameplay.

7. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stukje straaljager zag er goed uit.. ben benieuwd of dat nou multiplayer was of singleplayert.

8. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of je met pre-orders al van tevoren moet betalen? Ik heb nog nooit ge-preorderd en ik wil graag de Limited Edition van Battlefield 3 pre-orderen. :)

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    denk singleplayer omdat het nogal scripted lijkt. Tof interview though :)
    can't wait \o/

edit: @victor: ligt eraan bij welke site je pre-ordert en welke manier je kiest. Waar wil je hem halen?

Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  10. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Wehkamp is de Limited Edition het goedkoopst, maar Wehkamp levert bijna nooit binnen één werkdag... Ik kan 'm ook pre-orderen bij GameMania maar daar is de prijs nog niet bekend. En ik wil er niet meer dan €60 voor betalen. :)

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Bij Wehkamp is de limited edition goedkoper dan de normale versie.. gaat nergens over, ik wacht lekker tot 1-2 weken voor de release want winkels als Futurezone zullen wel gaan stunten met de prijzen.

Grote kans ook dat er helemaal geen LE komt voor BF3, alleen net zoals met BFBC2 een redeem card waar je de extra oldskoool maps mee kunt downloaden

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij is dit idd de "limited edition", met back to karkland en die pre-orde bonussen is mijn gok.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep! Zou nu nog niet pre-orderen dus, nog alle tijd, zowel qua prijs als qua info wat we nou eigenlijk krijgen in NL :)

14. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's misschien waar, maar ik wil toch echt graag die maps. Of zouden die gratis worden na een tijdje? Want ik heb geen zin om Microsoft Points te gaan betalen voor die mappen. Dan kan ik beter de Limited Edition halen...

15. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik weet 99% zeker dat die maps verkrijgbaar zijn via een redeem card die bij alle nieuwe exemplaren van de game zitten. EA doet dit al heel lang met hun zogeheten 10 Dollar Deals, mensen die de game nieuw kopen krijgen het gratis, wanneer je de game tweedehands koopt moet je dokken.. BFBC2 had dit ook met de oldskool maps van Battlefield, dit was gratis wanneer je de game nieuw kocht.. Dit noemen sommige winkels dan de LE ofzo. Zou echt nog wachten hoor.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben echt extreem benieuwd hoe de 360 versie eruit zal zien, DICE heeft gezegd dat fans blij en tevreden zullen zijn met hoe de 360 versie eruit ziet, dus dat is altijd nice om te horen maar ik wil het gewoon zo graag zien. Het ziet er zo verbluffend uit in die videos, echt niet normaal maar de realiteit is helaas gewoon dat consoles dit nog niet aankunnen. Hoe het er wel uit zal zien, zal toch hopelijk eindelijk bij E3 te zien zijn.

Wat ook er goed uit zag in die nieuwe video, hoe snel en vloeiend het poppetje gaat liggen en richt, hij beweegt heel vlot en soepeltjes, duidelijk beter dan de BC games waar de beweging nog best traagjes kan zijn.

17. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dice vertrouw ik wel, BF1943 en BFBC2 waren mooi :)

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Of het vliegen dan _O_
    Kan niet wachten om zelf te vliegen :p. Zal vast moeilijk worden, want in bfbc 2 stond er soms ook gewoon een rij voor de heli. :+
    Misschien een idee om met xbw private potjes te spelen. Beetje oefenen kan nooit kwaad namelijk.

19. Victor.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook echt niet wachten om te vliegen in een straaljager. Vroeger heb ik het vaak geprobeerd in Battlefield 2 als klein jongetje bij mijn neef, maar het lukte me gewoon nooit. :+

Sowieso zijn vliegtuigen vetter dan heli's!

Ok, dan cancel ik m'n pre-order bij GameMania. Ik heb er eigenlijk ook wel vertrouwen in dat die maps gratis worden net als bij Bad Company 2. :)

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dacht ik ook eerst maar er zitten wel degelijk nieuwe stukken in. Je ziet de oude BF2 maps in BF3 , een stuk met de straaljager en nog wat dingetjes.

Deze o.a.

En dit

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina