FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die routers al geprobeerd? Eentje uitzetten? Want als het echt steeds om de 7,5 minuut is (Heb je eens gezegd volgens mij) dan is de kans dat dat het is heel groot?
     
  2. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar de andere router is voor de pc waar de mail op binnen komt.
     
  3. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tijdje met zilveren teams speelt, en dan terug naar goud gaat. Dan zal je versteld staan hoe veel je eigenlijk verbeterd bent. Dus ga je automatisch nog meer wedstrijden winnen met je gouden team.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Omdat je dan écht een keer op skills speelt, en niet afhankelijk bent van je overpowerde spelers :+.
     
  5. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt heerlijk om met zilveren spelers te spelen, eindelijk kan ik eens gewoon een wedstrijd afmaken zonder in de laatste minuut weer zo'n overpowerde IF de winnende zien te maken
     
  6. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Met een goed silver team tegen een goed gouden team spelen is volgens mij niet eens moeilijker dan goud tegen goud.
     
  7. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, want gouden spelers maken 9 vd 10 zilveren spelers zo in op snelheid/fysiek en eigenlijk alle belangrijke andere aspecten. Dus het is weldegelijk moeilijker met zilveren teams.

    Dat bedoel ik ook :thumbs:
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jawel hoor, dat is net als met Feyenoord tegen Real Madrid spelen. Feyenoord een goed zilver team en Real Madrid een goed gouden team, dat is niet zo makkelijk hoor :+.
     
  9. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Heb altijd het idee gehad dat het op de een of andere manier word gecompenseerd. Heb niet mega veel online gespeeld, maar toch aantal keer tegen vriend en gold vs gold voelde bijna hetzelfde aan als gold vs brons.
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb net een toernooi 29 goals gemaakt en 0 tegen\o/
    Sneijder is echt fantastisch in een 4-2-2-2, heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb coins nodig. Ik koop ze! PM me!
     
  12. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je mag vragen maar ik wil ook kopen stuur pm.
    ps3 is het wel.
     
  13. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me verder niet met jullie leven bemoeien hoor, maar is het niet veel leuker om je coins zelf bij elkaar te sparen/verdienen. Ik krijg tenminste een goed gevoel als ik win met m'n "eigen" verdiende spelers. Als je een super team koopt met echt geld of krijgt van iemand is toch de helft van de lol er al af...
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maar als je helemaal géén coins hebt, is het wel handig om met een bepaald bedrag te kunnen beginnen ;). Voor de rest, helemaal met je eens!
     
  15. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als ik die davejong steeds hoor met:"Welk team kun je kopen voor 200k?" En nog wat van zulke uitspraken. Dan kan je toch wel veronderstellen dat hij al de beschikking heeft over enige coins. Als je dan nog coins gaat kopen, verpest je heel het idee achter de DLC.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik stopte hier even met lezen om mijn agressie te uiten op mijn toetsenbord, daarna ging ik weer verder. :+
     
  17. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar die agressie:thumbs:
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Begrijpelijk. Zou even mijn situatie uitleggen. Ik heb een team wat door de overschot aan spelers flink is gedaald. Verkoopwaarde: 20.000 maximaal. Als ik een bedrag van 100.000 er bij kan krijgen is dat mooi mee genomen. Want mijn saldo is momenteel 6,000. Daar kan ik dus helemaal niks aan. :+
     
  19. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je deze even uitleggen?

    Ik snap wel dat je liever zo snel mogelijk een all-star team hebt. Maar met 20k kan je echt wel een begin maken met een leuk team. Zeker nu met deze markt kosten de meeste spelers echt helemaal niets meer. Kijk in de Serie A, daar heb je een goede verdediging voor 5k? Zie: Chivu, Juan - Nesta - Zanetti. Al ben ik van Zanetti niet zeker of hij heel goedkoop is. Middenveld is ook helemaal niet zo duur als je de juiste spelers kiest. Aanval met Borrielo (=held) en Pazinni of Miccoli. Die kosten allemaal geen drol en spelen allemaal goed.
     
  20. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar het gaat erom dat ik al handelend meer coins wil verdienen. Ik ben nu al maanden bezig en ik blijf maar steken rond de 10k á 15k. Met de 100k erbij kan ik dus meer handelen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina