Sorry hoor maar dit slaat nergens op ze hebben gewoon niks verandert aan de hangover 2, alles gaat precies hetzelfde ze gebruiken zelfs de zelfde grappen! Tis dat ik een Pathe pas heb, maar als je hier voor betaald zou hebben zou ik me toch wel zwaar genaaid voelen. Nu vond ik de eerste Hangover geniaal, die heb ik dan ook meerdere keren gekeken. Maar dat ze dan nu gewoon NUL moeite hebben gestoken in die film en precies dezelfde film durven neer te zetten maar dan in Bangkok in plaats van las vegas vind ik toch echt niet kunnen.
Denk dat het dan eerder wat over jou zegt dat je nog steeds om dezelfde grappen moet lachen wat niet verkeerd is overigens, maar zeggen dat mensen geen gevoel voor humor hebben of zelfs depressief zouden zijn als ze de hangover 2 niet grappig vinden slaat totaal nergens op, dat je zegt dat hij zelfs beter zou zijn dan het eerste deel is gewoon lachwekkend trouwens. als groot fan van de Hangover 1 kan ik zeggen dat ik liever geen vervolg had gehad dan deze crap wat de naam hangover niet waardig is imo!
Ze wouden gewoon puur geld cashen met het vervolg in plaats van proberen een goede komedie te maken anders zou je toch op ze minst wat nieuwe elementen toevoegen.
Laatst bewerkt: 28 mei 2011