Als je bedoelt hoe dan die demo spelen; via de First Acces club inderdaad. Als je bedoelt hoe dan in die First Acces club: heb de game gepreorderd bij de FRS
ik heb die hele game betaald bij de frs en ik heb niks ontvangen.. maar ik heb wel zo een code .. heb je wel op tijd opgegeven welke console je wilde?
Nee ik in eerste instantie ook niet, maar ik ging net langs om te vragen hoe het zat en ik kreeg gewoon zo'n code mee En welke console ik wou vroegen ze net toen ik de code registreerde. Geen idee of dat op tijd is of niet
Ik ben echt zwaar aan het twijfelen of ik deze moet gaan halen. Aan de ene kant is de humor geweldig en is de game heel luchtig. Maar als je (zoals ik) Duke Nukem vroeger nooit gespeeld hebt, is het een andere gewaarwording. Voor mij is er geen nostalgisch aspect. En dan vraag ik me af of het me uiteindelijk gaat bekoren...
Ik ook, maar wij zijn de categorie mensen die de eerste Duke Nukem nog gespeeld hebben, laat staan Duke 3D Denk dat er best een kans is dat de mensen die met veel nostalgie naar Duke kijken zich hier enorm mee gaan vermaken terwijl de mensen voor wie dit de eerste aanraking met Duke is zich af gaan vragen waar al die drukte om was
Ik heb DN3D nooit gespeeld rond de release, maar toch ga ik deze halen. Ik hou sowieso erg van games zoals deze die zichzelf totaal niet serieus nemen (Eat Lead was er ook zo eentje), en als gamer moet je DNF toch eigenlijk op z'n minst geprobeerd hebben 12 jaar hebben sommige mensen hierop zitten wachten, deze game is een recordhouder
duke3d op xboxlive arcade is ook wel leuk nog steeds. Die singleplayer speelt nog steeds lekker weg. die shotgun ownt hard
Precies, soms kom ik echt op die plekken waarvan ik dan denk; "Wow dit moet wel zo'n secret place zijn, hoe ben ik hier ooit terechtgekomen?!", en dan blijkt het gewoon te zijn waar je heen moet xD
Op youtube staan trouwens ook walkthroughs per level. wel handig voor als je vast zit. Dat uren zoeken naar een of andere keycard vind ik tegenwoordig beetje zonde van mn tijd. Toch merk je wel groot verschil met de shooters van tegenwoordig waar je zo door heen loopt.
De enige reden waarom ik hem op release al koop, is de nostalgie ^^ Ik heb helemaal geen idee wat ze ervan hebben gebakken, maar heb wel al een pre order
Good old times. Vroeger veel gespeeld zeg, ze moeten al die Apogee games op xbla uitbrengen. Duke, Bio Menace etc