Sticky Xbox 360 Algemeen (vragen/opmerkingen) [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

  1. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vroeg me af hoelang er garantie op een kinect zit de verkoper wist het zelf ook niet en twijfelde tussen 1 en 2 jaar
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Reken maar op een jaartje. Mocht je het zeker willen weten kun je altijd nog MS bellen.
     
  3. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
     
  4. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik weet niet of de vraag hier thuis hoort. Mocht het niet zo zijn dan mag ie verplaatst worden.

    Is er een verschil tussen draadloos, en met internet kabel gamen op de 360? Inverband met lag. Alvast bedankt.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Met draadloos gamen G en N heb ik nog nooit geen problemen gehad.
    Voor het streamen van films heb je minimaal een N verbinding nodig maar mijn voorkeur gaat nog steeds naar utp.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je een beetje een goed wireless netwerk in je huis heb is er geen verschil, maar er zal altijd meer lag zijn met wireless dan gewoon wired.
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Welke hmdi kabel heb ik nodig voor de 360 slim versie? hdmi 1.3c?
    Maakt het trouwens uit dat ik verschillende soorten merk kabels gebruik naar mn Onkyo receiver?

    Alvast bedankt,
    Ramon
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De Xbox360 werkt via een HDMI 1.2 ;)
    Omdat een HDMI altijd backwards compatible moet zijn kan je ook een 1.3 of 1.4 HDMI-kabel gebruiken.

    De HDMI 1.4 kabel van de Action werkt perfect en kost maar € 2,69

    Op mijn Onkyo heb ik ook verschillende kabels aangesloten waaronder Oehlbach en Action.
    Van de Onkyo naar de tv loopt een onbekende merk HDMI-kabel van de MM.
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Als je de beste weergave wilt zou ik bij de slim wel voor een 1.3 kabel gaan. De Slim heeft een HMDI 1.3 poort, de oude 360 heeft een 1.2 poort.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als ik iemand in een party mute, dan kan hij mij toch nog wel gewoon horen of niet?
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee, jij kan hem niet horen en hij jou niet.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.086
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk niet dat ik ooit gehoord heb over een verschil in beeldkwaliteit tussen verschillende versies van de xbox.
    Ik geloof ook niet dat je nog ergens gemwkkelijk aan n hdmi kabel 1.2 kunt komen ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2011
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eraan te denken om mijn Xbox te verkopen om dat geld vervolgens te gebruiken voor een Slim. Ik heb een normale 360 met 20 gb hard drive, een draadloze netwerk adapter en een play en charge kit voor de controller. Hoeveel zal ik hier nog ongeveer voor krijgen?

    Verder, weet iemand van jullie waar ik een goedkope harde schijf kan kopen om spellen op te installeren?
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt heel belangrijk, maar het viel me gewoon op: als ik via Zune ga naar mijn gedownloade trailers (onder het kopje 'Alle op datum toegevoegd') zijn de afbeeldingen op de één of andere manier erg wazig. Wie heeft dit nog meer? Zoals ik al zei, geen vreselijk probleem, maar ik vraag me gewoon af of het aan m'n Xbox ligt of gewoon aan Zune:eek:
     
  16. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    na het zien van de conf van MS tijdens e3 zit ik er wel aan te denken om mss een Kinect set te halen voor mijn xbox elite. Alleen de vraag is, waar kan je hem het goedkoopst krijgen? ik meende gelezen te hebben dat je hem al voor 89 eur nieuw hebt?
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bij de Mediamarkt is hij deze week 88euro.
     
  18. 0quinten0

    0quinten0 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Samsung P2270HD kopen (tv en monitor in 1) enig idee waar ik die het best kan bestellen/ kopen?
    alvast bedankt
    0quinten0
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Jaaaaaaaa hoor, en de volgende headset is weer naar de haaien. Wat zijn het toch vreselijke bagger dingen (de bedraade). Ik hoorde gek gekraak terwijl ik in de party zat en ineens hoor ik niemand meer, nu als ik een beetje duw aan het draadje hoor ik mensen soms en soms ook niet....lekker weer. Dit zijn gvd de MS headsets, misschien gewoon maar een Konig halen morgen voor een tientje....tis allemaal crap.
     

Deel Deze Pagina