1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 6 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Er waren er dan ook 60 in de game. :+
     
  2. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat dit niet als DLC wordt gemaakt voor consoles. Ik heb zo vaak mooie filmpjes gezien van Oblivion mods (Morrowind jammer genoeg nooit gespeeld omdat ik pas vanaf Oblivion de serie ken) dat ik er soms nog steeds van baal dat ik geen game PC heb!
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Die hele vette MOD van die woestijnwereld. Jezus, daar viel zelfs de mond van Bethesda medewerkers, tot Howard aan toe, van open. Nooit gespeeld, maar had er destijds wel een PC GOTY voor gekocht.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Heel vet, moet weer Morrowind gaan spelen met alle vette mods.. Alleen altijd zo'n uitzoekwerk...
     
  5. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Iemand nog een NL shop voor de Morrowind Goty?
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    eBay.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jep, ik heb het een paar maanden terug ff ziek veel gespeeld, maar niet uitgespeeld. Eigenlijk alleen mods gedaan.

    Zonder mods is Morrowind echt kut. *bukt* Als je dat spel gaat spelen, echt op de pc doen, met mods. :thumbs:
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja alleen welke zijn echt essentieel?
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je zoekopdracht heeft 0 objecten opgeleverd.


    Alleen US en aussie lijkt ze kwijt te willen.
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Sowieso wat mods om het grafischer wat redelijker te maken, zoals Better Heads, Better Armor. More Creatures zou ik zeker doen, Silgrad Tower is een leuke uitbreiding. Verder items waardoor je sneller kan rennen/vliegen. Klinkt als cheaten, maar het spel is gewoon zo belachelijk groot. Zeker met mods. Als je niet wat sneller kan reizen dan voelt het zo snel aan als een trage game. Ik hou daar persoonlijk niet zo van.

    Oja, en Ravenloft manor is écht een must.
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee hoor, had de mijne uit UK...
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Heb hem hier besteld en had hem de volgende dag in huis :thumbs: Is wel een simpel hoesje zonder boekje, maar fuck het. Gaat om de gameplay.

    @ Bassie: Heb je wat namen/links van de noodzakelijke mods? Vooral de graphics overhaul lijkt me tof :)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.055
    Leuk Bevonden:
    4.705
  15. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Morrowind = en zal altijd de beste elder scrolls zijn voor mij. en ook de beste game ooit gemaakt.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Tja, voor wie niet? Morrowind, het eindeloos dwalen in een geweldige wereld _O_
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar dat gaat ongetwijfeld ook in Skyrim gebeuren, ik kan nu al niet wachten om die dungeons te bezoeken die in een ijsberg/gletsjer zitten, dat zal er echt prachtig uitzien denk ik. :)

    Zelfs Oblivion nu nog ziet er best goed uit nog, vooral in de binnenomgevingen. Deze zullen wel prachtig zijn in Skyrim, ben benieuwd naar de belichting ook.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu de Witcher 2 op mijn PC op volup aan het spelen en kwa belichting echt een juweel. Vraag me af of Skyrim hier tegen op kan. Ik hoop het wel natuurlijk.

    Kwa eindeloos rondlopen weet ik nog niet. Morrowind was toch vetter dan Oblivion wat dat betreft omdat het gevaarlijker was. En alles wat gevaarlijker is is uiteraard vetter en stoerder. That's life :cool:

    Even dit voorop het wordt een vet spel en ik wil het. Wat ik graag zou zien is een moeilijk spel. Let je even niet op dan weet je niet wat je moet doen. Loop je het verkeerde gebied in, ben je dood. Sla je de verkeerde man in een vrenzy dood, loopt het verhaal dood.

    Bovenstaande alina komt er zeker niet. Wat blijft over.... Een zeer vet spel waar ik talloze uren van ga genieten. Toch mis ik de dagen van de uitdagende spellen. Witcher 2 is hier wel een voorbeeld van. Skyrim denk ik niet.....

    Al is dat misschien nog niet eens zo slecht :p
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar ik had in Oblivion dat ik een bepaald gebied in ging en ineens kwam zo'n gek trol-achtig beest op mij af, ik kon echt niks beginnen en hij slachtte me gewoon af. :D

    In Oblivion ben ik heel heeeeeel erg lang zoet geweest met side-quests, ik heb ze zelfs nog niet eens allemaal gedaan en pas na een hoop sidequests ging ik verder met het verhaal. Die quests vond ik overigens veel minder leuk dan menig sidequest in de game, met name vooral door die Oblivion gates.
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb eerlijk gezegd mijn twijfels of Skyrim het lukt om Morrowind te evenaren. We shall see.

    edit:

    Lekker elitair ook, de hele tijd lullen over Morrowind. Skyrim zal zeker rocken op een andere manier. Bijvoorbeeld met de levende wereld, NPC's die ook echt iets lijken te doen ipv allemaal stilstaan. Dat was echt dom gedaan in Morrowind. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina