[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe ik juist wel omdat ik die momenten ook wel heb;p
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Das best toeval man, heb ik ook vanavond gekeken met m'n familie. Echt toffe film inderdaad, vooral dat je gewoon niet weet hoe alles zit en daardoor blijft het echt boeiend. Ik ga vanaf nu opzoek naar meer van dit soort mystery films.:thumbs:
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Volgens mij speelde die er meer in omdat die ook een goede vriend was van een van de producers van Dumb and Dumber die overleden is. En de makers die ook aan Dumb and Dumber en Me Myself and Irene en meer van zulke films hebben gewerkt samen met die producer hem graag in deze film wilde hebben omdat die de eerste film is die ze maakte na zijn dood.

    Keek ook een beetje raar op dat die op de poster stond. Mede omdat die een kleine rol heeft, maar snap het nu wel een beetje.
    Hij is ook btw een van de schrijvers van Office UK en US.

    @ BigKabuto

    Idd laatste uur ging snel voorbij. Verveelde geen moment eigenlijk, en de spanning zat er prima in.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520

    Helemaal mee eens. Leuke draai ook in de film, toch weer net even anders dan je verwacht had. Liam Neeson heeft de laatste jaren leuke films, allemaal beetje van dit soort films :thumbs:
     
  5. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Sorry hoor maar dit slaat nergens op ze hebben gewoon niks verandert aan de hangover 2, alles gaat precies hetzelfde ze gebruiken zelfs de zelfde grappen! Tis dat ik een Pathe pas heb, maar als je hier voor betaald zou hebben zou ik me toch wel zwaar genaaid voelen. Nu vond ik de eerste Hangover geniaal, die heb ik dan ook meerdere keren gekeken. Maar dat ze dan nu gewoon NUL moeite hebben gestoken in die film en precies dezelfde film durven neer te zetten maar dan in Bangkok in plaats van las vegas vind ik toch echt niet kunnen.

    Denk dat het dan eerder wat over jou zegt dat je nog steeds om dezelfde grappen moet lachen wat niet verkeerd is overigens, maar zeggen dat mensen geen gevoel voor humor hebben of zelfs depressief zouden zijn als ze de hangover 2 niet grappig vinden slaat totaal nergens op, dat je zegt dat hij zelfs beter zou zijn dan het eerste deel is gewoon lachwekkend trouwens. als groot fan van de Hangover 1 kan ik zeggen dat ik liever geen vervolg had gehad dan deze crap wat de naam hangover niet waardig is imo!

    Ze wouden gewoon puur geld cashen met het vervolg in plaats van proberen een goede komedie te maken anders zou je toch op ze minst wat nieuwe elementen toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    The Hangover: Part II

    Zelfde recept als deel 1: en wederom keihard. Echt hilarisch bij vlagen. Stu blijft mijn favoriet, heerlijk hoe die gast compleet gek wordt en dat hij tijdens 'de vergeten periode' altijd de meest vreemde dingen doet. [SPOILER1]Die prostituee, oh lord, dat ging wel echt te ver. :lol: Overigens vond ik Mr.Chow tamelijk vervelend, itt vele anderen in de bios. Enige mooie was 'nigga please' en na die dikke chase scene 'I have a huge erection right now'. [/SPOILER1] Al met al toffe film dus weer.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren gezien 'The Way Back'
    Ik wist eigenlijk helemaal niks van deze film, behalve dat er veel natuurbeelden in zaten. Het verhaal gaat over een groep mannen die een gevangenkamp in Syberie ontvluchten en dan te voet een tocht maken van 6500km. Het verhaal is gebasseerd op een waargebeurd verhaal en dat maakt het des te meer bizar. Daarnaast stikt het van de mooie beelden. Echter het verhaal is gerushed (had niet in 2 maar in 3 uur gemoeten imo) en ondanks sterke acteerpresentaties bleven de karakters bij mij niet boeien.

    6,5

    [​IMG]
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm.. Klinkt toch wel boeiend. Eens kijken.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is zeker een mooie film.
    Maar idd de character buidling had beter gekund.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Ik heb net Super High Me gezien, een documentaire in de stijl van Super Size Me, maar dan met marijuana in plaats van McDonald's fastfood. Doug Benson is eerst 30 dagen lang sober en daarna gaat ie 30 dagen lang blowen. Hij is stoned vanaf dat ie op staat totdat ie naar bed gaat en er worden allerlei tests gedaan en zo. Ik vond het een minder goeie documentaire dan Super Size Me. Het is eigenlijk gewoon alleen maar anderhalf uur lang wiet toejuichen en dat vind ik ook weer een beetje te ver gaan. :+
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister was het dan tijd voor The Hangover Part II.

    Eigenlijk een exacte kloon van het eerste deel.
    Timing van de hele film was gewoon hetzelfde, wat ik een beetje jammer vond.

    Maargoed, eerlijk gezegd hd ik niets anders verwacht.
    Als je de eerste Hangover tof vond, ga je deze ook leuk vinden.
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Gister Demolition Man gekeken. Zo slecht en fout dat hij leuk is.. :+

    [​IMG]
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik had meer verwacht van de film, het verhaal is prachtig en bizar omdat het is gebaseerd op waar gebeurde verhalen zoals dus Kevf dus al had verteld.

    Toen de film was afgelopen vond ik 'm niet af en ik mistte voor mijn gevoel nog een hoop, character building was idd matig en het idee heerst bij mij dat er veel meer in had gezeten.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Simon says. ;)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    True Grit

    Deze film pakt je meteen vanaf het begin. Het acteerwerk en de kunde waarmee het meisje acteert en haar zinnen vertelt is zo goed. Damn, wat goed.

    De cast is briljant, de setting klopt gewoon helemaal, je waant je in het wilde westen en hoe !

    Ik ga niet meer vertellen los van het feit dat de kwaliteit (acteurs, script, settings, editting, muziek) allemaal verdomd goed zijn.

    8,5/10
     
  16. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend wat films gekeken waar iedereen over praat, maar ik vreemd genoeg niet heb gezien. :+ The Godfather, The Shawshank Redemption en Forrest Gump. Goede films waren het. :) Later The Godfather II kijken en ik heb ook alvast de Dollars Trilogy van Clint Eastwood binnengehaald, heb daar ook wat positieve reviews van gelezen.

    Kent iemand nog goede films? Ik hou voornamelijk van actie en comedie. :9
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Ik heb net 3:10 To Yuma gezien. Wat een ontzettend gave film zeg! _O_ Echt alles eraan was gewoon vet. Er werd goed geacteerd, de character building was goed, de setting was gaaf en het verhaal was goed. Je voelde aan het einde ook gewoon echt de "slechtheid" van die gang. :D Als ik hem met een andere western uit deze tijd moet vergelijken, dan vond ik deze echt wel 100 keer beter dan There Will Be Blood.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je moet Master and Commander ook maar eens zien. 10 Oscarnominaties en geen een verzilverd voor zover ik weet. Zelfde regisseur zoals je ziet.

    Verder echt een van de meest spectaculaire films die ik ooit gezien heb. Alles was gewoon goed aan die film.

    Helaas niks gewonnen, maar het is wel duidelijk wie er wel won in 2004. :+
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Damn...

    Dat vind ik dan toch weer jammer hoor. There Will Be Blood is een fantastische film en 3:10 to Yuma is een heel goede film. Daar is voor mij toch wel ene verschil. :+

    Ik kan me voorstellen dat There Will Be Blood je niet ligt, met zijn trage tempo. Maar die film is echt magistraal. De spanning die je voelt wanneer Daniel Plainview iemand volledig aan de kant lult. Zijn manier van zaken doen. Daarnaast is het verhaal ook nog eens heel goed.

    3:10 to Yuma is een typische actiewestern, waarvan er veel meer zijn. Veel aan de film is goed, maar het enige wat echt opvalt vind ik die Charlie Prince. De rest is allemaal vrij standaard!

    Maar ja, dat vind ik er van. :9
     
  20. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Haha ja, maar jij gaf True Grit ook een 8.7. Wat een tegenvaller zeg 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina