Bioshock [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 17 sep 2007.

  1. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock uberhaupt _O_
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik zal vanavond nog wel een 4e poging doen om deze game te spelen. Elke keer loop ik vast ergens in het begin. Dan heb ik geen zin meer, maar iedereen zegt dat die zo gaaf is. Nog een keer proberen dan :+
     
  3. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    +1
     
  4. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Vast in de zin van niet weten wat te doen? Bekijk walkthroughs :+ Mij hebben ze ook al moeten helpen :thumbs:

    En bedoel je dat je het begin niet tof vind, ik had dat ook en heb hem een paar maanden laten liggen. Maar eens je mee bent in het verhaal en verder in de levels komt dan wordt het echt de moeite :)
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. De eerste levels speelde ik zeer traag en ik stukken.
    Tot ik in het Masterpiece lvl het echt te pakken kreeg. Speelde verschillende lvls per dag (;
    & Vind niet echt dat je walktrough nodig hebt, moeilijkheidsgraad ligt toch wel redelijk laag vind ik.

    Post 200 :thumbs:
     
  6. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog 1 _0/ iedere keer probeer ik het en ik vind het een toffe game en gaat me ook gewoon goed af alleen iets weerhoudt me er dan van om door te spelen ga binnekort toch maar weer eens proberen gewoon goed vanaf het begin en dan doorzetten
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    _O_


    Zeker een van de beste 360 game for sure, echt een gemiste kans jongens als je hem niet uitspeelt!
     
  8. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een musthave
     
  9. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioshock is zo eng :+
     
  10. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Net gedaan met Chohans Masterpiece. Heerlijk stuk _O_

    [SPOILER1]splicers killen op de notenkraker :+[/SPOILER1]

    Maar vraag me af of de game dit niveau houdt tot het einde?
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua moeilijkheidsgraad of story?
    Moeilijkheidsgraad wordt wel moeilijker, meer & meer Big Daddy's enz.
    Story wordt alsmaar beter & beter. Veel verrassend wendingen ;)
     
  12. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het een geweldige game. Een game met een hele goede verhaallijn.
    Eén van de weinige spel die ik doorverkoop of ruil.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een vraag.

    Wanneer ik Tonics vind, en deze 'installeer' om het maar zo te noemen, moet ik een slot kiezen. Goed, dat heb ik gedaan. Vind ik later weer een Tonic, dan zijn alle slots leeg? Doe ik iets verkeerd?
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zijn het wel dezelfde type tonics? Daarnaast -misschien stomme vraag- druk je wel op de juiste knop? Want als je de verkeerde indrukt, plaats je je tonic niet in een actief slot maar in je Genebank.
    Het beste is om even in de Genebank te kijken of je de tonic wel in je collectie hebt.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Áha. Dat zou het kunnen zijn. Waar kan ik mijn Genebank bekijken? Ik heb het idee alsof ik een bepaald Inventory mis.

    En ik heb nu vier verschillende Tonics gevonden. Eén voor extra melee damage, eentje waarmee ik health krijg als ik hack, één die me EVE geeft als ik Injury Kit gebruik en één die me meer damage resistance geeft. Waar kan ik ze terugvinden?
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij kan je de Genebank alleen bij die Gatherer's points bekijken.

    Ben zelf nu ook bezig met de game, zit in het derde level. Had echt geen idee dat de game zó creepy was. Ben me al één keer rotgeschrokken toen er zo'n freak uit een kast kwam springen, terwijl ik die kamer al 3x door was geweest. Verder is de sfeer en vibe van de game zo geweldig neergezet. Echt zo'n leip ziek sfeertje.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oh wacht...

    Ik ben er nu achter gekomen dat de er verschillende types van Tonics zijn. :+ Vandaar dat ik ze niet terug kon vinden, steeds op een andere type. Ben nu ook al een aantal Genebanks tegengekomen, dat verklaart meer.

    Wel super spel trouwens! Zonde dat ik er niet eerder verder mee ben gegaan! _O_

    Nog een vraagje trouwens. Ik had laatst alle Little Sisters in een level gered, maar kwam later nog één Big Daddy tegen. Die had geen Little Sister bij zich. Heeft het dan nog nut deze te doden?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Naarmate je verder komt kun je ook slots kopen Willem, zodat je dus meer van die Tonics kunt gebruiken. :)
    Bij Bioshock doorzocht ik altijd echt elk deurtje en hoekje, er kan altijd wel wat interessants verborgen zijn.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm had in level 2 ook een Big Daddy moeten killen en er liep geen Little Sister bij hem. Dag Ammo en First Aid.. later kwam er ineens nog eentje langs, dit keer wel met Little Sister.

    Sowieso, hoe versla je die dingen een beetje effectief? Iemand een tactiek?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ben toevallig al een paar Plasmid Slots tegengekomen! Gaat wel goedkomen nu.

    Meestal heb je wel hulp in de buurt, Turrets bijvoorbeeld. En laatst kwam ik een Splicer tegen die granaten gooide, met Teleknesis vang ik ze op en gooi ik ze naar de Big Daddy.

    Verder Shotgun is erg sterk heb ik gemerkt. Als je de Grenade Launcher al hebt... die dus!
     

Deel Deze Pagina