[XOne] NBA 2K11

Discussie in 'Games' gestart door Dedemsvaart, 2 aug 2010.

1. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, die pijltjes geven aan wie je match-up is.

Met welke teams spelen jullie?

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Echt een hard spel, heb het nu een paar dagen. Waar je bij een Fifa zo een potje kan starten, moet je bij 2K11 nog echt oefenen. Shooten gaat al beter (speel vooral met de x-knop), maar een steal uitvoeren resulteerd meestal in een foul. Tips? En blauwe pijltjes voor het stealen, zie je die op de grond?

Ben al wat aan het prutsen in association mode, met de Blazers.

3. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iemand die een potje wil spelen online?

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga deze week veel tijd investeren in training mode. Het spel vereist veel oefening, IMO.

5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat vereist het ook. Ik ben nu i.p.v. ook alleen maar met de Heat ook met de Nuggets aan het spelen, en die spelen ook lekker. Je kan goed posten met Nene en ze hebben veel goede schutters zoals Affalo, JR Smith en Gallianari.

Met welk team speel jij PowerLines?

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Heb de game ook gehaald, erg tof, mooi gepresenteerd en uitgebreid, maar zoals gezegd wel erg moeilijk.

Die Create a Player mode is helemaal niet te doen. :D

Ben met een fantasy draft association game begonnen als de 76ers, spelers als Westbrook en Ray Allen gehaald, en tot nu toe 1-1. (Celtics verslagen, Suns verloren)

7. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    My player mode moet je eigenlijk pas doen als je goed in 2K bent. Laat het maar weten als je een potje online wilt spelen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Idd, die college games, ik eindigde altijd met een dikke onvoldoende :p.

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog kijken met welke team ik ga spelen. Waarschijnlijk wordt het de Heat, maar uitproberen kan geen kwaad.

Dat zat er toch niet in eerst of wel? Wat voor een soort mode is het dan en kan je zelf ook nog spelen :eek:?

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Nu is mijn speler in my player over de 80 overall gegaan. Gaat lekker, maar miste de all-star game omdat ik toen net geblesseerd was...

11. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit spel nu inmiddels ongeveer een jaar, in het begin speelde ik ook altijd op Pro en vond ik het ook verdomd lastig. Je moet random op de steal knop gaan bashen als je een bal wilt stelen, het heeft ook echt te maken met timing en met wie je de bal wilt gaan stelen. Zo is Rondo of Wade veel beter in het stelen van ballen dan bijv. O'neal en zal die ook eerder een foul maken. Tweede tip voor het maken van steals is het proberen te lezen van picks en dan gewoon de pass te onderscheppen.

Het is trouwens beter om met te shot-stick te schieten dan met de x-knop. In het begin is het wel erg moeilijk maar na veel verloren partijen begint het toch de vruchten af te werpen.

Het is een erg lastig spel maar na een paar maanden of weken al zie je hoe goed het spel eigenlijk is. Dit spel vind ik niet te vergelijken met Fifa of PES omdat het op alle vlakken beter is.

12. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet zeggen dat posten niet bepaald goed bij me gaat :mad:.

13. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :thumbs: Bedankt voor de tips.
    Zal het eens proberen.

14. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt inderdaad, je móet echt leren om met de shot stick te gaan spelen, anders krijg je je timing van schoten nooit goed en ik heb het idee dat je meer gevoel in je schoten kan leggen.

Waar heb je problemen mee dan? Als je met Heat speelt is het inderdaad lastig, Ilgauskas heeft geen ballcontrol, Anthony is geen aanvallend wonder. Enige met wie echt kunt posten is Bosh. Kijk YT filmpjes, probeer dit na te doen bij de practise mode, daar zit een aparte training in voor post moves. Je kan iemand snel laten posten door bij de D-pad rechterknop in te drukken en dan quick post up te selecteren.

Wat ik ook altijd gebruik is de quick pick and roll als ik Wade of James heb of ik laat een screen zetten door Bosh of andere PF/C en ik ga met James/Wade de paint in, zorg dat Bibby ook vrij staat en voila, 2 pt, 2pt en een and one of de 3 pt play doordat Bibby een open shot heeft :)

Wilt er iemand nou is online spelen?? :p

15. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nou bijvoorbeeld de up and down post move wilt niet lukken 8). Ik faal ook best erg in plays maken etc. :mad:

16. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet gewoon plays gaan oefenen, kan volgens mij gewoon via het practise menu. Als je goed bent in het schieten van driepunters dan moet je gewoon plays oefenen dat er een man uitloopt. Pick and roll is de meest standaard play maar is wel effectief. Het oefenen van plays in een wedstrijd is altijd erg kut vind ik, je gaat dan geforceerd proberen te passen.

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een fantasy draft gedaan, heb echt een ziek team met starters dat allemaal drietjes kan schieten, Bibby, Korver, Beasley en Love en als center heb ik DH12 dus ik pak allemaal offensive rebounds :D

18. taker1987

taker1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    iemand tips voor een nieuwe my player...

ik wil een speler die goed kan aanvallen in zowel dunken/lay up en t schieten van afstand .

ik wil snel lvlen van bvb lvl 38 naar lvl 45 in korte tijd . ik vind de training met schieten t makkelijkst en eigenlijk de enige die ik altijd doe . de rest om je snelheid te krijgen of attack the basket vind ik vrij lastig dus doe ik ook nooit .

19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Steeds als ik deze game zie, en ik lees ook dat bijna iedereen lovend is word ik zo jaloers he.

Als deze gasten ooit een voetbalgame op de markt brengen dan zou dat echt tof kunnen zijn. Ik heb helaas niks met basketball, maar toch zit ik te twijfelen de volgende eens te kopen, puur omdat die game zo verschrikkelijk goed is, dat je hem als gamer die sport leuk vind eigenlijk niet meer kan negeren.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Moet je zeker eens doen Bert! ;)

Deel Deze Pagina