FIFA 11 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb IF Berba gehad, vreselijke spits. Enorm sloom, kan geen man passeren. Het enige wat hij kan is finishen. Als je iemand zoekt die alleen moet afwerken, dan is hij je man. Zoek je iemand die mee voetbalt en iets kan doen in een wedstrijd: Zoek verder.
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat kost een normale rooney? Heerlijke spits ook. Al vind ik hem een betere Cf
     
  3. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik zoek ook echt een Finisher/Kopper want dat is wat je nodig hebt bij een 433 Formation. En dan met 2 snelle wingers om hem heen die een goede voorzet hebben kan hij zeker wel zijn goals maken, ik heb IF Berba met wat geluk daarnet opgepikt voor 60k op de PS3, op de Xbox zal hij wss wel goedkoper zijn

    Rond de 250/300k op de PS3 en ik vind hem geen spits voor een 433 formation en ja op CF speelt hij veel beter alleen is die positie er niet in een 433 en CM gaat wel iets te ver.
     
  4. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom? kompany kopt erbij mij regelmatig een in. heb lescott verkocht en kompany gehouden. Samen met touré is hij echt chill.
     
  5. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    @Davejong, niet alleen naar de statistieken kijken;)
     
  6. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, het gaat erom hoe jij hem vind spelen. Berba84 vind ik in 4-3-3 bijzonder kut maar balotelli of adebayor weer super chill
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe komen mensen er toch bij dat Kompany niet kan koppen? Man als ik een PL teampje had kocht ik sowieso altijd Kompany kost geen drol en is gewoon 1 van de beste verdedigers in mijn ogen en ook met corners kopte hij vaak er eentje in.
     
  8. davejong

    davejong Active Member

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nooit gehad, maar keek naar stats.
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Lol stats zeggen echt weinig in FUT.
     
  10. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    De Pace-stat zegt erg veel hoorO-)O-)
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad. Kijk naar Lassana Diarra van Real Madrid. Die gast heb een lage kop stat maar doet het prima. Wint elk duel. Meestal is die lage kop stat omdat ze kleiner zijn. Maar is hun strenght en springen juist heel hoog waardoor ze goed kunnen koppen. Kompany is toch ook niet al te groot?

    En de snelheid stat zegt ook niet altijd wat. Soms merk je amper het verschil. Vooral de versnelling is belangrijk.

    En Niema: Heb rooney If als CM gehad. Heerlijk hoor!
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond Happy hour, denk dat ik het toch niet kan weerstaan om een paar pakjes te openen.:+
     
  13. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dicht bij de '16 speelt is versnelling idd heel belangrijk, maar ga je ook vaak de sprint aan vanaf het middenveld dan is de gewone pace stat erg veelzeggend hoor:9
     
  14. stijniemans

    stijniemans Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Kompany zit volgens mij tegen de 2 meter aan hoor.

    EDIT: 1.90 m
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Vincent_Kompany
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan vergis ik me. Maar Verhaal gaat wel op naar Diarra (173 cm)
     
  16. Krommetje

    Krommetje Active Member

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win net een toernooi, die five star open, krijg ik helemaal geen geld erbij, geen toernooibonus maar ook geen geld voor de wedstrijd zelf. Hoe kan dit?
     
  17. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe net Silver toernooi, win halve finale 7-1. Doe meteen de finale, moet ik tegen precies de zelfde :'). Won 2e keer maar 1-0, hij had 0 shots. Ik had 23 shots en 17 on goal. De keeper had op de een of andere manier alles.

    Me voorhoede is nu : Jobson ST - Marlos ST
    Fernandinho LF op CF positie.
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijn team momenteel:


    [​IMG]

    Nu weer even 50 K aan handelswaar aan het uitgeven zodat ik van het weekend hopelijk weer rond de 150 K heb (waarvan ik weer 50K gebruik voor handelen) en voor 100 hopelijk tegen die tijd een goedkopen pepe IF kan kopen.

    Had eerst IF 85 Ozil ipv IF Carvalho maar vind de 84 versie lekkerder spelen op een of andere manier. Spaar daarom wel even door voor de 86 editie (die toch goedkoper word als Ozil TOTY uitkomt.
     
  19. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    toch weer een Real Madrid team? :lol:
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup. blijf erop terugkomen. Eigenlijk zonde want als ikg ewoon vanaf het begin dit team had gehouden stond er nu een IF Ronaldo, IF Casillas en IF Kaka bij. Beetje teveel coins verloren met spelers van boven de 500.000 steeds kopen en verkopen (IF Rooney alleen al heb ik zo'n 300.000 op verloren.....)

    binnenkort weer even een potje? Mijn topscoorder voor jouw (If Neuer) is verkocht dus hebben we weer gelijke kansen. En je weet mij en adebayor!
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina