[XOne] Colin McRae: DiRT 3

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 13 aug 2010.

1. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe alleen jammer dat sommige mensen (lees random douchebags online) iets te fanatiek en aggresief zijn xD

2. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie game maar ik mis croatia erg uit dirt2:'-(
    Vind wel de maps wat karig in deze versie,wanneer komt er een uitbreiding voor de maps,dlc heet dat geloof ik:D?
    Verder is gymkhana echt top! is het ook mogelijk om dit te doen als iets van practice of zo?nu heb je een minuut of 2 en dan is het alweer voorbij in time trial:mad:

3. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in dirt tour (de soort van verhaal lijn) die gymkhana opleiding doen en completen met ken blok en dan kan je vrijgymkhana doen.

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De parkinglot krijg je dan idd , daar moet je dan ook weer bepaalde missies halen alleen dan zonder tijdsdruk.

Alles op platinum halen is nog wel lastig , het doet me soms denken aan pgr met z'n platinum's.. restart..restart..restart :9

5. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zijn er meer mensen die problemen hebben om een youtube account toe te voegen aan Dirt 3? Kom maar niet verder, hij blijft melden dat mijn account gegevens verkeerd zijn terwijl ik toch 100% zeker weet dat ik ze juist invoer.

6. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Outbreak was echt grappig :D en voor de rest is Dirt 3 online wel goed te spelen

Ik had graag meer lange tracks gezien, bijvoorbeeld Grand Canyon / Mexico van Dirt 2

Sneeuwtracks zijn echt uber\o/

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Is het niet dat als je bijvoorbeeld je wachtwoord typt de eerste letter een hoofdletter is(net zoals is als je een nieuwe zin gebruikt?? (is ook maar een idee, ik spreek namelijk niet uit ervaring)

En als je op je pc altijd automatisch inlogt op youtube.
    Log is uit en opnieuw in, misschien zijn er toch gevens veranderd(ben je vergeten dat je je wachtwoord veranderd hebt ofzo ;))

Maar verder heb ik nog nergens gehoord dat iemand er problemen mee heeft (gehad)

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb een video geupload naar youtube in de game maar dat duurt wel godsgruwelijk lang zeg, een stukje wat nog niet eens een minuut is. Gaat ie eerst hardstikke lang lopen kutten in de 'queie' en dan pas uploaden. Als dat zo blijft ga ik de feature niet vaak gebruiken.

En kun je de cameraview niet veranderen als je een filmpje opneemt voor Youtube? En ik heb net met Youtube account gecheckt, ik zie mijn video er alleen niet bijstaan......

9. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al meer gehoort dat daterg lang duurt en dat sommige mensen geen eens naar hun eigen account kunnen uploaden omdat die dan aangeeft dat de password niet goed is en dat soort shit

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb ik weer geen last van. Maar het is al goed, een dikke 30 a 40 minuten later stond het pas op mijn youtube account. Maar voor die 30 of 60 (wat is het precies?) seconden is het 't niet waard.

Verder vind ik de game tot nu toe zwaar vermakelijk, het racen voelt lekker, grafisch mooi , mooie tracks. Ik speelde eerst op casual maar ben overgegaan op intermediate want op casual is gewoon gestoord makkelijk en das niet leuk. Wat me ook opvalt is de muziek tijdens het navigeren door de menus heen enzo, hele coole muziek. Weet niet hoe je deze style noemt maar vind het erg cool en eindelijk eens niet die herrie in als zoveel andere racers.

Ik ben nu bezig in die tour mode en ben bezig met driften. En nog nooit eerder in een racer heb ik echt een bepaald iets willen halen, maar deze race blijf ik gewoon restarten totdat ik een betere medaille heb, echt tof, nog nooit meegemaakt dat.

Laatst bewerkt: 28 mei 2011
  11. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je de team offers bekijken ?

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de auto kan kiezen , dan komen er dus steeds meer liveries vrij.

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de eerste vier races klaar, waar je dus Gymkhana ook krijgt enzo. Bij eentje heb ik het allemaal op gold, de rest niet. Echter zijn de andere races nog niet geopend bij mij, nergens staat ook aangegeven hoeveel punten ik moet halen om die boel te unlocken.

14. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heb ook even zo'n kort filmpje naar youtube geüpt. Laatste dertig seconden van driftchallenge 2. Duurde ff maar beter had ik de laatste keer meer dan 26.000 punten voor platinum medal :). Wel jammer dat ze de score op het eind niet laten zien in het filmpje.

Hmm, hoe zet je hier zo'n youtube filmpje neer?

http://www.youtube.com/watch?v=Pa-XT_amy4A

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  15. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    alleen het laatste tussen yt en /yt

Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  16. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lukt nog steeds niet, wat bedoel je met het laatste? :confused:

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    de tekst achter het = teken.

Denk dat ik deze game vandaag ook ga oppikken. Wel zin in een leuke racer!

18. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    STEL: dit is de link: http://www.youtube.com/watch?v=PxMgCR9RIqk

dan zet je alleen het dik gedrukte tussen die [yt] haakjes

19. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Dirt 3 Monaco Trailer

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vind Monaco er een beetje kaal en dood uitzien. Dat kan veel levendiger, imo.

Deel Deze Pagina