L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ja ik had dus hetzelfde!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Het is een hele goede game, maar door gemiste kansen is het imo helaas geen classic geworden.
     
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Over street crime, voor de zekerheid maar een spoilertje;

    Je komt ook personages inclusief referenties tegen uit verschillende cases tijdens street crimes! Net Frank Morgan opgepakt uit de case "The Drivers Seat". Waarop Cole zegt; "You two can say hello to Adrian" :9
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik word er schijtziek van dat mijn game telkens vast blijft lopen :mad:
    eerst al bij homicide en nu bij de eerste vice case al 6x. Ik heb ook geen zin om de game verder te spelen hierdoor.
     
  5. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks ook maar weer eens verder met deze game,toch paar daagjes geleden dat ik hem heb gespeeld.
     
  6. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER1]Ik snap niet wat er zo kut aan het einde van LA was. Vond het wel mooi op die plechtigheid, alleen jammer dat Roy een speech hield :mad: Maar er zullen vast nog wel DLC cases bijkomen waarin je Roy kunt pakken, hoop ik.[/SPOILER1]

    Als je elke streetcrime van een bepaalde desk gedaan hebt krijg je linksboven een melding dat je ze allemaal gedaan hebt. Zo niet, gewoon wat rond blijven rijden en af en toe op je map zoeken naar de 'rode' crimes. Er zijn er best een aantal die alleen snachts, alleen sochtends etc. beschikbaar komen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ow wat is de Golden Butterfly case irritant!

    [SPOILER1]
    Voor zowel Hugo als Eli is iets te zeggen. Maar heb aan de andere kant weer het gevoel dat geen van beide de moordenaar is.

    [/SPOILER1]
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Na wat rondrijden heb ik ze allemaal nu :) Thanks!

    Nu alle Landmarks aan het verzamelen. Straks alleen nog alles op 5 sterren halen en de game 100% completen.
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat doe je snel,

    heb pas 7 cases gedaan en zit al op 9 uur speeltijd. Ga lekker mijn tijd er voor nemen. Heerlijk sfeertje ! :cool:
     
  10. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
     
  11. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Klotzooi,zat ik gisteren even te kijken op fb,game nuts pagina stelden ze de vraag wat jullie van la noire nu vinden.
    Ben wat aan het rondlezen is er iemand die zo doodleuk even het einde spoilt op die pagina ...
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    tsja die mensen zitten er altijd bij :emo:
    daarom lees ik zo min mogelijk voordat ik games heb uitgespeeld. Xbw valt daarbij nog mee, hier komt het heel weinig voor en mods verwijderen het ook snel.
     
  13. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag aangekregen. Ook nog niet lang thuis. Nu installeren en dan gamen maar :)
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    toch maar even naar de gamemania gegaaan met wat oude games (gun, TMNT etc ) en aangezien ze een inruil game actie hadden voila de game gratis plus nog een waardebon. Nu maar even snel alle belangrijke dingen doen en dan misschien vanavond even lekker spelen.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Weet iemand toevallig een goede guide om alle auto's te vinden? Heb d'r nu bijna 80, maar kom er echt niet meer uit nu :+

    Game heb ik nu 95.1% :)
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hierzo!

    Moet er zelf nog vier: Plymouth Special Deluxe, Pontiac Sedan Six, Desoto 2dr Custom en de International KB5. Vervelend! :+
     
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Valt op zich mee om alle auto's te verzamelen, je moet gewoon soms een bepaalde missie doen om een auto te halen, ik had alle Auto's binnen no time eigenlijk :+.
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha dat is de eerste plek waar ik altijd kijk, maar dit keer heb ik er helemaal overheen gekeken :) Thanks!
     
  19. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je kijken welke auto's je nog NIET hebt verzameld? Ik kan op de social club wel zien welke auto's ik wel heb, maar dus niet welke ik nog moet.. of kijk ik ergens overheen?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Onder Extras in het menu staat car show room
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina