L.A. Noire [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar daar staat geen naam bij de auto's die je nog niet hebt. Je kan wel afgaan op het nummer uit een bepaalde categorie, zodat je weer in filmpjes/lijsten kan terug vinden welke dit precies zijn.
     
  2. Aerodynamisch

    Aerodynamisch Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook L.A. Noire uitgespeeld! Wat een heerlijk game. Als YouTube reviewer post ik hier een link naar mijn review. Er is tevens een contest waarbij FutureZone (Nederlandse gamewinkel) een exemplaar uitdeelt.

    Check it out en ik hoor graag wat mensen van de review vonden!

    http://www.youtube.com/watch?v=XKzhFuzB724
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Goede review, alleen die intro is echt vreselijk :D
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Leuk gedaan man met die contest:

    Paar tips (niet dat ik de expert ben maar misschien heb je er wat aan)

    1: Maak hem wat korter want hij wordt echt te langdradig. Je hoeft niet alles te vertellen. Misschien handig om wat punten standaard in je reviews te bespreken als je het vaker doet (verhaal, gameplay, grapics en mulitplayer als hij er is)

    2: Snap omdat het Engels is dat je het waarschijnlijk voorleest. Maar hierdoor word je toon heel monotoom. Je uitspraak is prima (en moest even luisteren of je hem zelf inspraak of een Engelsman) maar als je het zo verteld verlies je denk ik de aandacht.

    3: De videobeelden. A: heb zelf de game amper aangeraakt maar volgens mij loop je maar kort in je politieuniform? laat misschien daarom wat beelden zien van later in de game.

    B: De openingsbeelden van de game zijn natuurlijk super goed om zelf ook mee te beginnen maar je doet er hier teveel van.

    C: Snap dat het de game er niet voor is en begrijp dat je niet de verkeerde indruk wilt achterlatne maar misschien wat achtervolgingen te voet en met de auto en een beetje wat schietpartijen maakt het allemaal interrresanter om naar te kijken

    Hoop dat je het niet verkeerd opvalt. Bedoel het positief want vind het een goed initiatief. Succes ermee!
     
  5. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de enige manier om 'The Hunch' Trophy/Achievement te halen als je hem al uitgspeeld hebt en level 20 bent om een nieuwe save te maken en met level 0 te beginnen?

    Ik kan met m'n main save niet meer hoger levelen en dus geen intuition points verdienen die ik in de cases kan gebruiken.
     
  6. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ja, want je verdient er dus geen meer.

    En een oude savegame kan je volgens mij niet laden, OF je moet in t verleden een replay gestart zijn maar niet afgemaakt hebben, maar dat weet ik dan niet zeker.

    Dus tip voor diegene die die achievement willen halen... doen voordat je level 20 bent!! :)
     
  7. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjoooo guys hoelang zijn jullie eigenlijk bezig geweest om hem uittespelen?
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, volgens mij begin je een case die je al een keer hebt uitgespeeld altijd met 5 nieuwe intuition points. Ik had namelijk in de laatste case ook geen intuition points meer, maar heb The Hunch pas gehaald na het volledig uitspelen.

    Zo rond de 20/25 uur.
     
  9. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad zie het net, kan gewoon via case selection doen en je begint met 5 points :)

    Ik had er ook een uurtje of 23 op zitten toen ik het verhaal klaar had, wel met af en toe wat streetcrimes etc. tussendoor.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is er hier iemand die zowel de Xbox 360 versie als de PlayStation 3 versie heeft gespeeld? Momenteel speel ik de PS3 versie maar ben in twijfel om deze te verkopen en de Xbox 360 versie te halen. Lever ik dan in op graphics bijvoorbeeld? :)
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Gást, waarom koop je dan ook de PS3 versie?! Je zit hier wel op een Xbox forum ja?! :+ Bovendien zag je in die vergelijkingen dat de graphics op de xbox een stuk beter waren.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Tijdje terug een PS3 gekocht, dan wil je 'm ook nog gebruiken. En 1 disc tegenover 3 discs :p
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Je hoeft maar om de 9 a 10 uur om te wisselen. Plus persoonlijk vind ik de Xbox controller lekkerder en ik heb meer gevoel bij de Xbox.

    De ps3 is wat mij betreft altijd een console geweest zonder ziel of iets extras waardoor je geen zin had om te gamen.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Haha, dat is nou precies het gevoel wat ik heb :lol:

    *PS3 versie verkopen doet*
     
  15. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Die graphics verschillen nooit zo erg of je moet perfectionist zijn en er een groot probleem van maken dat de graphics 'minder' zijn zoals sommige. alsof je ooit op die kleine details gaat letten die toch niet opvallen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Same. Heb totaal geen gevoel bij de PS3. Dus als het geen exclusives zijn dan koop ik ze lekker voor de 360. :cool:
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog een gelijkgestemde hier! 360 all the way. Heb puur een PS3 voor de uncharted serie. Als een game op beide platformen uitkomt, dan speel ik het op de 360!
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier ook nog een gelijkgestemde. :9
    PS3 gebruik ik puur voor soms een Blu-Ray of exclusive's zoals GT 5/LBP/Heavy Rain.

    Voor de rest heb ik helemaal niks met dat ding. 360 is zo veel fijner.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In het begin vond ik dit spel nog wel leuk maar het begint steeds meer hetzelfde te worden. Telkens maar weer dat onderzoeken, gare achtervolgingen. Ben er wel een beetje klaar mee. De deur uit met dat spel :+
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    De core gameplay is zeker herhalend zoals een boek van bijvoorbeeld Baantjer dat ook altijd is. Mijn 'remedie' tegen dit probleem is dat ik af en toe tijd vrij maak om in een keer een case uit te spelen. Op die manier blijft het fris en leuk. Ik las ook verhalen van mensen die in een keer door speelden maar dat vind ik zonde. Nadeel is wel dat het overkoepelende verhaal wat lastiger is te volgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina