Het gaat in tegen het gerucht dat Café geen HDD ging hebben, maar het gebruik van een HDD kan ik maar enkel aanmoedigen. Leuk om te zien dat ze ook wat extra eDRAM hebben zoals de 360, maar 16MB lijkt me wat te weinig om gratis (MS)AA te kunnen voorzien op 1080p. De 360 had tenslotte al 10MB. Ach, backwards compatible met de GC \o/ dus maar op met die console als die specs waar zijn. En met de Wii ook, wil dus zeggen dat de console ook nog compatibel is met de Wiimote. Iemand een Wii kopen?
Het is echt niet veel beter/sneller als de huidige Gen consoles hoor. Weer gewoon maar 512 werk geheugen , hoe verzinnen ze dat toch
Ik houd mij er niet zoveel meer mee bezig hoor. Hardware gedoe. Maar heeft het stukje Memory niet alleen maar te maken met de grafische kaart? Zowel XDR2 RAM als GDDR5 RAM als eDRAM?
Is meer dan de 360 en PS3 hoor . PS3: 256MB XDR werkgeheugen 256MB GDDR3 video geheugen (+ max 224MB van het werkgeheugen) 360: 512MB GDDR3 gedeeld geheugen (dus zowel werk als video) 10MB eDRAM Café: 512MB XDR2 werkgeheugen 1024MB GDDR5 video geheugen 16MB eDRAM Niet alleen heeft Project Café een pak meer geheugen, maar ook nieuwere versies wat alleen al (een pak) meer bandbreedte oplevert. Van mij mogen die specs gerucht echt waar zijn.
Inderdaad ik hoop dat de gerucht waar is, de Specs zijn best wel goed, ik ben echt benieuwd hoe een Zelda op zo'n systeem zou worden .
Zeer onwaarschijnlijk dat deze specs echt zijn behalve de GPU maar als deze specs wel echt zijn goddamn 1080p Battlefield 3 PC versie here we come. Vooral die quad core Power 6 is echt sick. Laten we hopen dat de specs kloppen maar dat Nintendo inziet dat 1536MB of 2048MB GDDR5 beter is, 512MB XDR2 is ruim voldoende.
wat is er mis met Syphon Filter... mbt de Wii die ga ik ws halen omdat ik gewoon teveel zin heb in een nieuwe console
Bron: Gematsu DMC 1 . Vraag me af of ze veel tijd gaan besteden aan DMC2 dan (als die er bij gaat zitte). Andere collectie zou wel eens Dino Crisis kunnen zijn.
Ach, het is allemaal wel leuk die collecties, maar ik heb liever dat ze hun tijd ergens anders in steken. Zoals nieuwe games. Of het moet een HP collectie zijn.
Collecties zijn toch wel tof. Ik wil graag nog ZoE en MGS spelen dus daar mag best wel een remake/collectie van komen .
Hoop echt dat MS met een verrassing komt, maar ben bang van niet. Stiekem hoop ik dat er tenminste wat tof komt voor de Kinect, ding kost nu nog maar €100 maar de games die erop zijn spreken me niet aan. Zou er uiteindelijk best wel een willen, maar dan moet er wel wat boeiend op komen.
Vorig jaar kwam MrX hier nog geregeld langs zo vlak voor de E3 geloof ik. Vertellen hoeveel fun hij wel niet had met toen nog onaangekondigde Kinect games. Nu is het behoorlijk stil, vanaf MS zijn kant sowieso trouwens. Hopelijk stilte voor de storm.
Ik hoop gewoon op een nieuwe console, ze zullen nu toch echt iets moeten aankondigen als Nintendo ook met een nieuwe bak komt.
De streams zijn dit jaar iig wel \o/ Nintendo heeft een eigen stream. Playstation heeft er een op hun blog En nu Xbox ook. http://xbox.com/en-gb/e3 Hopelijk dit jaar dus wat minder ellende met het vinden van een goede stream. edit: En bij Gamespot staat trouwens weer zo een handig aftelding. Geen verwarring over wanneer het start dus! http://e3.gamespot.com/press-conference/?tag=masthead;e32011;video;press