[XOne] Battlefield 3

Discussie in 'Games' gestart door Sloober, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Bad Company 2 had indd geen Straaljagers, en Bad Company 1 ook niet. maar Battlefield 2 wel, maar die was niet voor de Console.

ik was juist blij dat ze nu Battlefield 3 maken(in mijn ogen is Battlefield 2 beter dan de BC reeks) ze moeten er wel straaljagers in doen want er zitten vele grotere mappen in B3 dan in BC1/2.

ik reken erop dat ze er gewoon in zitten..

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik ook. Ik verlang terug naar de tijden van BF2, altijd leuk, een goede dogfight :+

3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    als ik toch een pc had wat BF2 wel kon draaien, heb alleen maar computers met windows 7 en die draaien hem niet. was echt super goed spel, en was er ook nog goed in..

voor mij sowieso een betere game dan CoD ooit zal worden, dus zie het ook niet als concurenten.

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beloof mezelf ook elke keer om te gaan sparen voor een goede game PC, maar ik heb simpelweg geen zin om zo lang te sparen en ik vind het eigenlijk teveel geld als ik kijk naar hoeveel plezier ik met mijn Xbox 360 (en PlayStation 3...) heb. En daar heb ik flink wat minder voor betaald. :9

5. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Draai 'm hier gewoon met Windows 7 x64 :confused:

6. iggyx360

iggyx360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over de mp maps?
    Ik hoop echt dat ze fushe pass terug brengen uit bf 2

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    B ack to Karkand map pack als je het spel pre-ordert:

Dat is bekend. Oh, en het feit dat de maps op de consoles kleiner zijn dan op de pc (als ik het goed heb).

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    klopt, ennn heel waarschijnlijk zijn die maps later ook nog te koop voor punten.
    maarja gewoon ergens een leuke pre-order deal vinden en gewoon pre-orderen. :thumbs:

9. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Is battlefield 2 wat anders dan battlefield 2 modern combat dan?

Die had ik toch echt op de ps2 en xbox 360

10. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 2: Modern Combat is echt anders dan Battlefield 2. :9

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ok...

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    BF2 op de PC was een totaal andere game dan BF2 MC op de PS2/XBox.

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb net een hele tijd BC2 lopen doen en daarna Vietnam, en vooral bij de twee laatste Vietnam potjes werd het echt verpest door nogal irritante tegenspelers. Het enige wat ze deden was een tank gebruiken, echt de hele fucking tijd.

Maar het schiet ook niet echt op wanneer die tanks echt gelijk respawnen zodra ze gesloopt zijn. Ze moeten eigenlijk ervoor zorgen dat de tank niet gelijk respawned maar gewoon pas na een paar minuten. Of gewoon...zodra alle tanks op de map kapot zijn,klaar..afgelopen, geen tanks meer voor dat potje.

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt ook heel erg aan je medespelers , je hebt zo'n tank zo kapot als je samenspeelt.

Neemt niet weg dat je echt gruwelijk kan ownen met z'n 2-en in een tank :)

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    taggen en RPG erop en tank weg? Als je een paar gemotiveerde engineers in je team hebt is het juist levensgevaarlijk voor de tegenstander om in een tank te gaan zitten :+

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is opzich wel zo,maar ja dan moeten je medespelers wel een engineer willen zijn even.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Tanks zijn makkelijk kapot te maken idd, maar als ze constant spawnen, is het ook om gek van te worden. k weet niet of het echt zo is in Vietnam, maar waarom zouden ze juist dat veranderd hebben?

Ik ga er vanuit dat het in BF3 helemaal goed gaat komen, DICE heeft genoeg ervaring inmiddels :+

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er ook wel even tussen kwa spawnen..

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd als Engineer, omdat ik altijd hardcore speel. Dan vind ik het veel fijner om gewoon constant als Engineer te gaan. Je hebt dan zowiezo makkelijk een tank kapot maar je hebt ook een wapen met silencer wat ik ook een enorm voordeel vind. Als je iemand neerschiet word je niet meteen ontdenkt door een tegenstander. Dat heb ik als Medic of Assault wel altijd erg snel.

Ik erger me echt heel vaak kapot tijdens een potje. Teamgenoten die zomaar iets doen en totaal niet samenwerken, teamgenoten die alleen maar zitten te sniperen terwijl je attacker bent. enz.

Heb al wel weer verschrikkelijk veel zin in Battlefield 3!

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou ja makkelijk....in Vietnam moet je ze 3x raken met een rocket launcher, lang genoeg hoor. En volgens mij in BC2 moet je ze zelfs nog vaker raken :)

Maar ik vind vooral in Vietnam en dan bepaalde maps dat er echt teveel en tevaak tanks zijn. Maar het is wel een goed idee om dan met meerderen engineer te worden en die boel aan te pakken, nog niet eerder aan gedacht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina