[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moest vroeger de Club Nintendo hotline bellen als ik weer een keer vast zat :)
     
  2. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Nostalgie <3 Ik heb die lijn ook een keer gebeld voor Pokemon Colosseum op de Gamecube.

    Toen zei die man dat ik maar met alle mannetjes moest gaan praten en dan verder zou komen. Ik met alle mannetjes praten(hels karwei) en nog steeds kwam ik niet verder.:'-( Weer die lijn gebeld, zegt die man dan ben je er misschien één vergeten probeer het anders nog eens. Ik zei zo van 100% dat ik iedereen ben afgegaan :'-(

    Toch maar nog een keer geprobeerd. Kwam ik nog niet verder, toen nog een keer gebeld naar de nintendo lijn(3x..) Kreeg ik andere man aan de telefoon, bleek dat ik tegen een boekenkast moest praten die dan open ging :lol:
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, de nostalgie, de tijd dat je vrienden OPBELDE omdat je vast zat. Ook een paar keer gebeld met de Nintendo lijn. Onder andere voor Zelda OOT.. Weet ook nog dat het in deze tijd was dat je ineens moest betalen voor game hulp.
     
  4. Silverlink

    Silverlink Sage of Darkness

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nooit de nintendo hotline hoeven te bellen! Ook geen walktroughs hoeven te gebruiken!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik wel, maar dat was ver voor OOT. Tijdens het SNES tijdperk voor Lufia, omdat er een fout in de Nederlandse vertaling zat, en voor Link's Awakening. :cool:
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dat was de tijd dat er geen internet was, geen gamefaqs en al helemaal geen youtube om even wat op te zoeken. Ik heb wel een paar keer de Nintendo lijn gebeld maar daar heb ik nooit spijt van gehad:).
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Volgens mij had ik rond de OOT periode al wel internet, maar toen moest je nog per minuut betalen. Weet nog goed dat ik op zondagochtend binnen 5-10 minuten tips ging opzoeken voor GoldenEye missies op 00 Agent. :+
     
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Damn. De Nintendo Hotline. Volgens mij ooit 1x gebeld om te weten hoe je de Fire Arrow kon krijgen in OoT.
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb nooit de hotline nodig gehad, maar ik ben dan ook een nintendo fan van het eerste uur.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jij wist in Zelda 2e run alles te vinden? Knap hoor. 100.000 bosjes branden of bommen leggen om een ingang te vinden.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Link's Awakening, ik had het spel ergens toen ik 5-6 jaar was of zo :+, bij één of andere dungeon zat ik vast bij het begin van de dungeon... ik wist toen die tijd niet dat het fakkels waren in de dungeon zelf die ik aan kon zetten... na een jaar later zat ik allerlei dingen te proberen in de dungeon en ik kreeg de fakkels aan(ik helemaal blij :+) maar na dat had ik Link's Awakening zonder probleem uitgespeeld.

    Ik heb nooit met de Nintendo Hotline gebeld, bij OOT bijvoorbeeld kwam ik makkelijk door het hele spel heen zonder problemen en hetzelfde verhaal met vele andere titels.


    Nieuwe OOT 3D trailer:

    [yt]XGD9azAW_kY[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Vet, ik had eigenlijk al zoiets verwacht, maar dit is goed nieuws!.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Link To The Past 3D remake met OOT style graphics! :+
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Goed nieuws dus! :eek:.


    En misschien geleakde muziek van Skyward Sword:

    http://soundcloud.com/zelda-informer/possible-leaked-skyward-sword

    Klinkt best goed op zich ook al is het misschien fake =).
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  15. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien the ending theme/ credits? :)
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Misschien, daar dacht ik ook al aan, we zullen het vanzelf wel horen/zien.

    ik ga vandaag eindelijk een 3DS kopen... ik zie een Zelda 3DS niet gebeuren bij de Ocarina of Time release, anders moeten ze het wel enorm goed geheim gehouden, bij de Xbox 360 Slim was het in ieder geval wel zo maar dat kwam binnen 2 weken uit in amerika(?) en het duurde ongeveer een maand in Europa volgens mij... als er over een anderhalf week een 3DS van Zelda zou uitkomen weet ik wel zeker dat we dit nou zouden weten :+, misschien wel ergens bij de Skyward Sword release met een nieuwe soort 3DS game met oude Zelda games(?).
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  17. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    5 minuten gameplay van Ocarina of Time 3D:

     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    En.. blij met je 3ds? welke game(s) heb je erbij gekocht?
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik wou een game bij de 3DS halen maar ik vond de prijzen een beetje te hoog bij de Mediamarkt(45 euro per game), hij bevalt me wel... ik zit momenteel met geen 3DS game(s) maar ik heb Rayman 3D + Pilotwings Resort besteld via Game.co.uk voor ongeveer 52 euro, dus op het moment kan ik nog niet echt een conclusie geven over de 3DS zelf.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2011
  20. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    zonet bij dynabyte met klantenpas die je gratis kan aanvragen zelda ocarina of time besteld voor 36 euro
     

Deel Deze Pagina