Ik vond het ook al vreemd staan op MJ.com En een inkoppertje: Dubbelpost? Wat wil je daar nu nog mee bereiken. Aparte actie.
Demo: Dungeon Siege III Content: Dungeon Siege III Demo Price: Free Availability: Check availability in your Xbox LIVE region Dash Text: (Online Interactions Not Rated by the ESRB) Born from Legend to unite a Legion, you will define your destiny as one of four unique heroes. Join forces to experience the true power of the 10th Legion! http://marketplace.xbox.com/Product...25351880a?cid=majornelson&partner=majornelson
Ik was net al aan het kijken en de demo staat er inderdaad niet, is dit alleen voor de US dan? Ik heb een US account maar daar kan ik nu toch niks mee, demos kun je pas na een weekje ofzo downloaden met een silver account.
Ok. Ehm, wat wil je daar dan mee zeggen? Het was toch handig geweest, of is dat zo een idiote opmerking van mij?
Nee ik begrijp je reactie wel, want ik gooide gelijk mijn 360 aan om te checken of de demo er echt was
Nou, ik heb Fable 3 nog nooit gespeeld. Dus die ga ik nu wel even proberen. Maar ik kan begrijpen dat het voor sommige mensen mosterd na de maaltijd is.