[XOne] Dungeon Siege 3

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 jun 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Goed idee. Tot nu toe vielen al die games nog zwaar tegen helaas.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er komen in juni wel een hoop games uit volgens mij. Deze ga ik wel halen, maar ik twijfel over Hunted ...

3. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen of ik hem zal pre-orderen. De limited edition is bij game.co.uk maar 30 pond, voor de ps3 wel te verstaan want voor de xbox is die 40 pond.

Ik ben echt een groot hack and slash lief hebber en heb Throne Of Agony, op de psp, te veel gespeeld. Ik heb alleen nog een beetje gemixte gevoelens over deze game, want volgens mij wordt het wel vet maar is het allemaal net niet de van het.

Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  4. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Vorige week al besteld voor 45,95 bij yourgamezone.nl :)
    Heb wel vertrouwen in deze titel.

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Of je had op de vorige pagina gekeken en deze post was niet eens nodig geweest. :+

7. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Demo's vind ik bij dit soort games altijd zo nutteloos. Natuurlijk geeft het wel een kleine indicatie van wat je kan verwachten maar je hebt totaal geen band met je character en dat vind ik toch een groot gemis. Dit soort pure hack and slash rpg's draaien er imo vooral om om een eigen character te maken en constant te blijven verbeteren etc.

En over dat het eentonig is; het moet je net liggen. In een race game ben je constant aan het racen en in een Dungeon Siege ben je constant aan het hakken en aan het looten voor betere items.

Ga hem straks gewoon bestellen, 35 euri voor de Limited Edition is niet duur en mocht ik er in het ergste geval echt geen hol aan vinden dan kan ik hem makkelijk weer doorverkopen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Totale onzin. Als de gameplay niks is hoef je de game niet te halen. Band met je char is nutteloos alsof dat belangrijk zou zijn in een dergelijke game....in andere RPGs misschien maar zeker niet in een hack & slash.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind demos eigenlijk nooit onzin, wel moet je bij lang niet elke demo gelijk een game afkeuren. Ik denk dat de nieuwe Red Faction daar een goed voorbeeld van is. Ik heb geen idee wat te verwachten van DS3, dus deze demo is heel welkom. Als ik de game niet lekker vind spelen of bepaalde dingen staan me niet aan, dingen die voor mij een RPG kunnen verpesten weet ik dat ik die niet hoef te halen :D

10. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een demo is net als een random aflevering van een serie die je niet volgt, het is leuk maar er zit zo veel meer in.

En ik vind een band met mijn character in een hack and slash belangrijk, ik wil het liefst de beste armor, de vetste skills etc. Het is niet dat ik met mijn character mee leef, wat je wel al gauw in een Mass Effect etc hebt, maar ik heb wel altijd zoiets van "nice dat heb ik toch wel mooi voor elkaar gekregen". In een demo krijg je een random character met random skills en random armor, op die manier heb ik er vele malen minder mee dan dat ik al die dingen zelf heb behaald.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Demo geeft toch inzicht in de gameplay. Dat is het belangrijkste in een game.

Band is dus wat anders als gear horny zijn ;)

12. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    gear horny :lol:

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Limited Edition in de preorder besteld bij Amazon voor slechts £37.59 ...!

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Demo: Dungeon Siege III
    Content: Dungeon Siege III Demo
    Price: Free
    Availability: Check availability in your Xbox LIVE region
    Dash Text: (Online Interactions Not Rated by the ESRB) Born from Legend to unite a Legion, you will define your destiny as one of four unique heroes. Join forces to experience the true power of the 10th Legion!

http://marketplace.xbox.com/Product...25351880a?cid=majornelson&partner=majornelson

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    link doet het niet

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hier wel trouwens

18. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik zie het al, europese accounts krijgen de demo pas 22juni

19. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Slaat nergens op natuurlijk.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Nee, dan is de game al uit... maar ja, heb em toch al besteld ...

Deel Deze Pagina